Opinie klientów o Monica Isabel

5.1 /6
63 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.8
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

jan 12.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Region TAK, hotel NIE

Cały region Algarve przepiękny i wart ponownego zobaczenia czego nie można powiedzieć o hotelu. Pokoje tak stare, a kanapy tak brudne, że pobyt w nim to nieprzyjemne wrażenia każdego dnia. Brak suszarki do włosów, wielogodzinne czekanie na czyste ręczniki, basen to raczej nieduży brodzik, łazienki przy nim brudne. Animacje to porażka, a drinki to żart jak całe all inclusive. Radzę wykupić tylko posiłki, bo są smaczne i urozmaicone (dużo warzyw, owoców, ryb, owoców morza i mięs) Na pewno wrócimy w te okolice, ale omijając szerokim łukiem Monica Isabel. Szkoda, bo hotel blisko centrum Albufeiry i tylko dla dorosłych!

4.5/6

Iwona Warszawa 27.08.2016

Hotel /bungalowy 3* położone są tarasowo na niewielkim klifie. Standard zakwaterowania studio lub apartament jest na poziomie 3* dla klienta świadomego jaki wybrał standard będzie spełniał oczekiwania. Wyposażenie przypomina trochę zbieraninę mebli (od bieli przez beż do zieleni), myślę że utrzymanie pomieszczeń w odświeżonej jednej kolorystyce zdecydowanie dodałoby lepszego wyglądu pomieszczeniom. Łazienki bardzo małe, polecam kosmetyczki z możliwością powieszenia na haczyku od ręcznika, gdyż nie ma możliwości położenia kosmetyczki i wyłożenia potrzebnych kosmetyków. Przy zakwaterowaniu w takim standardzie należy pamiętać o własnych kosmetykach i suszarce do włosów(mydło, płyn do mycia, szampony- myślę że to ma każdy wyjeżdżający na stałym wyposażeniu kosmetyczki). Pomieszczenia sprzątane codziennie łącznie z wymianą ręczników, pościel zmieniana co 2 dni. My mieliśmy studio na parterze z pięknym dużym tarasem. Bungalowy położone są tarasowo z dużą różnicą poziomów o czym powinni być informowani turyści wybierający ten obiekt. Droga wskazana przez obsługę hotelu do naszego pokoju wymagała pokonania 64 schodków , dopiero po zapoznaniu się z obiektem okazało się, że można sobie ułatwić pokonywanie terenu z bagażem (o czym powinna wiedzieć obsługa). Recepcja i budynek główny znajduje się na poziomie 0 w stosunku do podjazdu autokarów, najniżej położone bungalowy to różnica 6 pięter w stosunku do recepcji, do której prowadzi dość stroma uliczka i podejście. Restauracja jest na 8 piętrze z przepięknym widokiem na plażę i ocean (o ile są czyste szyby i zewnętrzne parapety, niestety podczas naszego tygodniowego pobytu okna nie były umyte ani razu) Rozumiem że nad wodą są duże ilości mew i rybitw, które dodają wiele uroku takim miejscom, ale obsługa hotelu powinna się liczyć z tym, że należy sprzątać odchody o czym podczas naszego pobytu zapomniała. Obsługa w restauracji była miła i sympatyczna, ale ja mam inne pojęcie o czystości np. jeżeli dziecko porozrzucało np. frytki lub keczup na podłogę to zostało to sprzątnięte jak się ktoś poślizgnął lub dopiero na zakończenie i zamknięcie restauracji. Posiłki były w wystarczającej ilości i każdy mógł wybrać coś dla siebie, śniadania tak w stylu wyspiarskim bardziej pod Anglików, ale były też: szynka konserwowa, wędlina portugalska, ser żółty i biały, dżemy i różne pieczywo do wyboru, można też było zdecydować się na śniadanie na słodko, lub mleczne wersje jogurty i płatki. Ciepłe posiłki lunch i obiadokolacje: ryby, mięsa, warzywa na ciepło i sałatki, ryż, makaron, frytki, desery w tym lody, napoje (niektórzy narzekają na wino, ale to typowe wino obiadowe, smakosze mogli zawsze wybrać i zamówić sobie lepsze wino butelkowane – płatne. Bar z ofertą all incl, czynny był w godz 11:00 – 23:00 Napoje serwowane w plastikowych bardzo miękkich naczyniach, więc nie dziwię się że Anglicy przynosili własne kufle do piwa, stoliki mokre od ociekających plastikowych naczyń, klejące, sprzątane za zwyczaj przed otwarciem baru czyli przed 11:00. Mam odczucia, że personel sprzątający i barmani dalecy są od tego jak powinny wyglądać stoliki i utrzymanie czystości. Rozumiem plastikowe naczynia przy basenie, ale w lobby barze można serwować napoje w zdecydowani bardziej przyjemnej formie. Rezydentki bardzo miłe, sympatyczne z bardzo dużą wiedzą o rejonie gdzie przebywają i przy obsłudze wycieczek fakultatywnych. Plaża piękna, to był jeden z powodów wyboru miejsca, cudowne miejsce dla osób uwielbiających spacery długimi plażami, położenie cudowne Okolica i miasto Albufejra bardzo sympatyczne, z masą restauracji i kawiarenek na starym mieście, ukształtowanie terenu wymaga trochę kondycji, ale to urok tego miejsca. Z hotelu kursuje bezpłatny bus do starego miasta. Przy krótkim pobycie polecam obowiązkowo wycieczkę „Perły Zachodu”, będzie to namiastka pięknej i urokliwej Portugalii. Myślę że ceny wycieczek fakultatywnych są dość wysokie, taka też była na miejscu opinia turystów, a to jest powodem , że wiele propozycji nie jest realizowanych. Z basenu nie korzystałam, nie jest to nigdy celem moich wyjazdów, ale z obserwacji zauważyłam że było tam bardzo tłoczno i głośno. Niewielki basen kryty, niewielka siłownia , masaże, jacuzzi, sauna. Położenie hotelu rekompensuje wiele niedociągnięć z jakimi się można spotkać na terenie hotelu, uważam że oferta all incl. jest zbędna i w przypadku Monica Isabel uważam że wystarczająca byłaby opcja HB Pobyt uważam za udany, z zastrzeżeniem tych uwag o których wspomniałam. Należy informować o ukształtowaniu terenu, zauważyłam że był to dla niektórych problem. Hotel dla klienta świadomego jaki wybrał standard.

4.5/6

Cezary, Białystok 24.09.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Pobyt w Hotelu Monica Isabel: 31.07.2023-07.08.2023

Lokalizacja - bardzo dobra. Blisko oceanu. Szeroka i piaszczysta, malownicza plaża. Niestety - woda oceaniczna bardziej zimna, aniżeli Morze Bałtyckie. Kto nie jest morsem - nie wykąpie się. Warunki zakwaterowania - co najwyżej przeciętne, a nawet słabe: - nocleg położony w odległości ok. 150-200 m od stołówki - trzeba było 3 razy dziennie chodzić, - 2 połączone pokoje z 4 czterema łóżkami dla 3-osobowej rodziny to przestronność, ale same warunki bytowe raczej słabe, coś na wzór polskich kwater nadmorskich z lat 80-tych: niezbyt schludna i czysta łazienka; wanna raczej nie do kąpieli, chyba, że w pozycji stojącej; sedes mający lata świetności dawno za sobą (nieprzyjemny zapach); problemy z cyrkulacją powietrza w łazience - problemy z suszeniem, np. podłogi; za mała ilość mydła w płynie; brak suszarki do włosów, - zła akustyka pomieszczeń: zbyt słyszalna obecność gości z sąsiednich pokoi, - nienależyta troska o ciszę nocną: my musieliśmy znosić hałaśliwe poczynania (także nocne) Niemców i Anglików, choć mieszkali poziom niżej - a niby od 22.00 miała obowiązywać cisza nocna. Z minusów jeszcze: - opcja all inclusive nie obejmowała wszystkich trunków, - basen duży - tylko do godz 19.00 (a więc krótko) - zbyt przepełniony, brak miejsc wokół basenu, - basen mały - tylko do godz 18.00 (a więc zbyt krótko) - choć mniej oblegany, niż duży, - długie kolejki (zwłaszcza do baru) w porze wieczorowo-nocnej, - problemy z dostępnością miejsc na stołówce - dużo gości, zbyt mało miejsc, często trzeba było czekać na wejście, aby coś zjeść, - łazienki w budynku przy stołówce obok baru - poziom higieny gorszy, niż na stacjach PKP w latach 80-tych (brudno, nieprzyjemny zapach, problemy ze spłuczką), - brak możliwości wypicia herbaty podczas kolacji. Z plusów jeszcze: - dobre i świeże, smaczne jedzenie, duży wybór, dużo słodyczy i ciast oraz lodów (jak ktoś lubi), dużo świeżych owoców, duży wybór napojów, także alkoholowych, - miła, przyjazna i pomocna obsługa na stołówce, - możliwość jednorazowego skorzystania z kolacji włoskiej, - piękne widoki na ocean z okna hotelu oraz z okien na stołówce, - możliwość atrakcyjnych wycieczek fakultatywnych, - piękna pogoda - zero deszczu, - szybki transfer z lotniska do hotelu, - pomocni i mili piloci z Rainbow, - ciekawa okolica do zwiedzania podczas spacerów, - możliwość uprawiania joggingu. Ogólna ocena: pozytywna.

4.0/6

Piotr, Konin 24.09.2021

Pozytywny

Hotel- ma swoje lata, podzielony na kilka części. Główna składająca się porządnych pokoji. I kilka budynków obok 2 i 3 piętrowych. Najgorsze pokoje to te na parterze gdzie z balkonu widzisz auta na parkingu lub koty biegające po trawniku na wysokości oczu. Wyżywienie dla nie wymagających ok. Oceniem na 4, lecz nie wróciłbym bym do tego hotelu na kolejne wakacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem