Opinie o Monarque Dar Djerba Zahra

4.5/6 (117 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.5/6
117 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Wakacje lipiec

    Pobyt w hotelu uważam za bardzo udany. Hotel położony przy plaży, co jest dla mnie największym plusem. Nie ma luksusów ale w pokojach jest czysto i jest sprzątane codziennie. Bardzo miła obsługa w barach i restauracjach. Na minus troszkę zbyt monotonne jedzenie i trudność w dogadaniu się w języku angielskim w recepcji.

    Aleksandra - 17.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    hotel Najres

    Jedzenie raczej różnorodne i smaczne. Obsługa restauracji bardzo pomocna i uczynna. Pomieszczenia restauracji czyste. Plaża piaszczczysta zaraz przy hotelu, leżaki i parasole bezpłatne I wystarczającej ilości. Basen główny duży, są baseny małe i basen kryty.

    Teresa, Kraków - 29.05.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Wypoczynek

    Hotel, wyżywienie, obsługa super. W pokoju brak klimatyzacji obniżył zdecydowanie komfort pobytu.

    Grzegorz, Płońsk - 28.09.2020

    12/14 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel , stołówka, rezydent 03.08 do 10.08.2023

    Hotel i obsługa hotelowa super 😁 stołówka to porażka - nie chodzi o jedzenie ale o brudne obrusy, notoryczny brak sztućców do jedzenia , sprzątanie zlewek i resztek ze stołów odbywa się obok osoby jedzacej , na stół trzeba czekać , bo panowie sobie rozmawiają we trzech w jednym miejscu zamiast zabrać się za prace i obsługę klientów 🤬 Pani rezydent Inga nie popisała się podczas wyjazdu - niedopilnowanie klientów Rainbow versus podstawione autobusy , w ty przesiadanie się , szukanie bagaży i plecaków z dokumentami 🙈

    Renatta - 17.08.2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem