Opinie klientów o Monarque Dar Djerba Zahra

4.6 /6
106 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Rafał, Katowice 05.09.2022

Tunezja 2022

Większość zdjęć wstawionych na stronę w trakcje kupowania wprowadza w błąd kupującego. Zdjęcia pokoi, plaży, basenu nie są z hotelu Dar Djerba Zahra tylko hotelu sąsiadującego. Pokoje są na prawdę gorzej niż średnie. W hotelu również obsługa kradnie co w trakcie mojego pobytu powtórzyło się kilkakrotnie także u wielu innych Polaków. Obsługa hotelu nie pomogła, przenosząc odpowiedzialność na Rezydenta. Plaża jest brudna i nieczyszczona.

2.5/6

Bogumila, Warszawa 08.10.2019

wypoczynek

Bardzo skromny hotel.Pokój w głównym budynku wspólny z niesamowitą ilością mrówek.Sprzątany codziennie.Czasami nie dostarczono zabranych do wymiany ręczników,szczególnie mniejszych,ale po interwencji w recepcji,przez rezydentkę jak i u samych sprzątających łaskawie dostarczono.Jedzenie monotonne od śniadania przez obiad po kolację raczej dla dietetyków,niedoprawione lub za ostre.Owoców mało:Śliwki twarde,melony, czasami trochę arbuza.Plaża ,poza ustawieniem leżaków i sprzątaniem z leżących butelek plastikowych nie sprzątana z gałęzi palmowych,patyków.Woda czysta,ciepła,lecz mącona przez motorówki.Teren utrzymany bardzo dobrze.Jeżeli lubimy gwar rosyjskich klientów,łapczywość na stołówce można wypoczywać w tym hotelu.Bardzo udane wycieczki :objazdowa po wyspie i wyprawa do żółwi i krokodyli i to dzięki ogromnej wiedzy,kulturze i osobistemu zaangażowaniu p. rezydent - brawo p.Agato,jeszcze raz dziękuję.Nigdy więcej hotelu z 3 gwiazdkami.

2.0/6

Adam, Warszawa 21.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Pobyt w hotelu Zahra Djerba od 10.08 do 17.08.2023

Witamy brud na stołówce , brak sztućców i talerzy walka z innymi osobami o talerze ,jedzenie z dnia poprzedniego z obiadu oraz wędlina z śniadania podawana na drugi dzień, codziennie kolejki po jedzenie pomimo interwencji rezydentki brak jakiejkolwiek poprawy przez cały pobyt, odradzamy chcącym skorzystać z usług tego hotelu Zahra . Z poważaniem Dyrektor oddziału turystyki Warszawa AJ.

0.5/6

Anna, Tychy 25.08.2019

Dramat, brud, smród,złodzijstwo

Nie polecam! Zakwaterowanie- przybyliśmy o godz 9 do hotelu , zakwaterowanie miało być do godz 14.00, po godzinie 15.30 po wielu prośbach i nawet kłótniach udało nam się uzyskać klucze do pokoi ( byliśmy z dwójką małych dzieci 5 i 7 lat) Pokoje bardzo małe, brudne, pleśń, grzyb, smród, brak lodówki, brak wody butelkowej w pokoju. Hotel - opis oferty biur podróży - podane są nie prawdziwe dane, zdjęcia i opis innego hotelu. Brak wifi na terenie całego hotelu. Brak ręczników na basenie, trzeba przywieść z sobą własne. STOŁÓWKA bo restauracją tego nie da się nazwać - brudne naczynia, brudne obrusy nie zmieniane przez cały tydzień( jak były już bardzo w strasznym stanie to na prośbę kelner zamiast zmienić obrus obrócił go na drugą stronę. Brak sztućców i serwetek, brudne szklanki do picia. Jedzenie nie jadalne, pieczywo tylko bagietka, mało jedzenia, mało urozmaicone, co dziennie te same potrawy. Brak baru przy plaży, żeby dostać picie trzeba było z plaży wracać do baru hotelowego jakieś 10 minut drogi w jedną stronę, czekanie w kolejce po picie następne 10 min. O przekąskach pomiędzy posiłkami mogliśmy zapomnieć choć w ofercie hotelu takie były, All Inclusive. Zero atrakcji dla dzieci( brak brodzika, brak placu zabaw i wszystkiego brak( w ofercie widnieje wszystko) All Inclusive, BAR czynny do 23 godz, szkoda tylko że jeden jedyny przy recepcji w hotelu, był bardzo oblężony gdy wszyscy goście po kolacji ruszyli do baru, brak wolnych miejsc. Było nas trzy rodziny , wszyscy wróciliśmy z zatruciem pokarmowym do Polski. Wisienka na torcie - jeden z naszych został okradziony, z zamkniętego pokoju wyparował telefon, zegarek i głośnik. PANI rezydent i obsługa hotelowa totalna olewka, twierdzą że rzeczy cenne trzeba było pilnować. Winnych brak. Czujemy się oszukani i przestrzegamy turystów przed tym hotelem. Nie były to pierwsze nasze zagraniczne wczasy, więc mamy porównania innych hoteli, takiego syfu jeszcze na wczasach nie miałam ! Jedyne co faktycznie było prawdą to piasek i morze .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem