Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam pobyt ocieniam jako dobry, gdybym mogła w pełni korzystać z pokoju byłoby lepiej. Klimatyzacja słabo działająca, cały czas zaduch i zapach stęchlizny, Mnóstwo komarów, nie reagowały na środki przywiezione z Polski. Posiłki standard dla hoteli, każdy mógł coś wybrać. Pokój córki i wnuków ,musieliśmy zmienić na inny, ponieważ zapach w pokoju był nie do zniesienia. Udało się to po tygodniu pobytu. Wycieczek nie polecam osobom mającym problemy z poruszaniem się, Na przykład rejs statkiem pirackim tylko dla zdrowych ,młodych lubiących sporty ekstremalne. Park krokodyli w biegu, duży teren, szybko przemierzyliśmy z dojazdem 3,5 godziny. Generalnie pogoda, morze, baseny i animacje super .Aqua Park doskonała propozycja dla dzieci i nie tylko.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
polecam hotel pod względem wyżywienia oraz animacji :) duży teren oraz dobrze zlokalizowany kompleks
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam kompleks hotelowy zapewnia wszystko, jest bardzo ładny.. Pokoje: hotel sam dla 5 os. dał 3 pokoje z czego dwa poprosiłam o wymianę bo w jednym klimatyzacja śmierdziała , a w drugim pokój był od strony wjazdu do hotelu i pod samym balkonem było otwarte szambo. w obu przypadkach pobyt w pokoju był nie do zniesienia. Hotel nie robił problemów. Dwa pokoje zamieniłam na 1 ale super. Łóżka są ogromne, śmiało 2 dorosłych, 1 dziecko lub 1 dorosły, 2 dzieci się mieści. Zmiana ustawiła cały pobyt i nabrał on zupełnie innych kolorów. Plaża, niestety zaniedbana. Odchody wielbłądów i koni oraz wodorosty, które nie są sprzątane to standard. Polecam przejść 200m w prawo i sąsiedni hotel ma super plażę. Aquapark w wersji AllInclusive bezpłatny. Dzieciom bardzo się podobało. Zmorą są sami Polacy, którzy niestety nie potrafią się zachować,. Na terenie hotelu są dwa baseny, jeden z muzyką, drugi bez. Jest również kryty. Sama Djerba jest bardzo urokliwa. Wycieczki: uwaga na rozlewnię perfum. Sprawdzajcie jak coś kupicie, ja niestety nie zrobiłam tego i przywiozłam w buteleczce czysty olej. Wycieczka dwudniowa na pustynię super. Pamiętajcie by ubrać się w długi rękaw j długie spodnie/spódnicę, bo temperatura jest bardzo wysoka., w lipcu było 50 stopni. Oaza palmowa, żenada. Nic jej nie przypominało oprócz tego że była degustacja herbaty i możliwość kupienia produktów wykonanych z daktyli. Pani przewodnik poczęstowała pysznymi daktylami zachęcając do zamówienia. Niestety zakupiona paczka zawierałam stare wysuszone gałązki daktyli. Również sprawdzajcie przed odebraniem zamówienia. Sami przewodnicy niestety mają duże braki w wiedzy o Tunezji i o atrakcjach, po których oprowadzają. Zachęcam do tego, by samemu poczytać przed wyjazdem. Opieka medyczna w ramach ubezpieczenia super zorganizowana. Dziecko dostało zapalenia ucha. W nocy zadzwoniłam na infolinię ubezpieczyciela, p 7:00 przyjechał lekarz, a za kolejne dwie godziny pielęgniarz z lekami. Za leki musiałam zapłacić. Wifi w hotelu jest, w pokojach zanika często. ,
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy świata Bożego Narodzenia w hotelu Djerba Aqua Resort (ex. Sun Connect Aqua Resort) pobyt uważamy za udany . Bardzo miła obsługa hotelowa uśmiechnięta i uczynna . Kolacja wigilijna podana bardzo uroczyście połączona z występami zespołu muzycznego połączona występami animatorów hotelowych. Pozostałe dni świąteczne też były uroczyste. Jesteśmy zadowoleni z pobytu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
b.k
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W grudniu jest trochę inaczej jak na zdjęciach przedstawiających hotel. Są dwa bary czynne w których są napoje lokalne. Baseny na dworze są czynne tylko nikt nie korzysta bo woda bardzo zimna już w morzu jest cieplejsza. Jest jeden basen w budynku czynny z ciepłą słoną wodą. Plaża hotelowa pozbawiona leżaków i brudna . Jedzenie ok, tylko śniadania ubogie z wędlin jedynie coś przypominające mortadelę. W hotelu czysto Brak animacji
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobra obsługa oraz animatorzy którzy przez cały dzień oraz wieczór zapewniali atrakcje dzieciom jak i dorosłym (rowerki wodne, zumba, aerobik, ćwiczenia w wodzie itd. Pokazy ognia, fajerwerki, piana na basenie i wieczorne zabawy przy piosenkach. Jedzenie w hotelu baaardzo monotonne. Rano: omlet, naleśniki, płatki z mlekiem, 2 rodzaje wędlin 3 rodzaje sera, warzywa i jakiś ziemniak, budyń, czasem mięsko. Obiad: kurczak, kurczak z warzywami, pizza, spaghetti, ziemniaki w różnych postaciach, sałatki do samodzielnych kompozycji z różnymi sosami, czasem ryba (brak owoców morza), Soki bardzo kiepskie, do obiadu i kolacji: woda w butelce, piwo, wino. W kranie jak i przy napojach gorących słona woda :( Obsługa nie ma na stanie czajników, więc by zrobić mleko dziecku grzaliśmy wodę w mikrofali (bo w kranie słona i w ekspresie) i wlewaliśmy do termosu (brak dostępu do mikrofali 24/h. Pokoje sprzątane codziennie, my trafiliśmy na fajny natomiast inni prosili o zmianę. Hotel wymaga w niektórych częściach remontu . Baseny 3 oraz w cenie AQUA PARK który oddalony o 100 m i warto odwiedzić. Inne biura podróży mają go dodatkowo płatnego. Klima działa sprawnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, że byliśmy z rodziną na przełomie lutego a marca. Transfer z lotniska bardzo szybki trwał z 30min. W hotelu powitali nas ciastkami i napojami. Po szybkim zameldowaniu się Pan z personelu zaprowadził nas do pokoju, była to tzw komnata znajdują się ona na parterze, generalnie pokój był dramatyczny z antresolą na górze dla dzieci, łazienka była dramatyczna, brudna i stara. Długo nie czekając poszliśmy poprosić o zmianę pokoju. Na drugi dzień dostaliśmy pokój na 1 pierze z dwoma pokojami, zdecydowanie lepiej ale idealnie tez nie było, z klimatyzacji kapała woda w przedpokoju. Co do samego hotelu było OK, hotel położony na fajnym terenie, dużo zieleni i palm, basen ok, woda zimna ze względu na porę, wewnętrzy basen wystarczający dla dzieci. Na plaże 5min. spacerkiem, na plaży dostępne leżaki i dużo natrętnych Tunezyjczyków usiłujących coś ci sprzedać. Plaża brudna i zaniedbana. Co do jedzenia było bardzo dobre, każdy coś powinien znaleźć dla siebie, alkohole szału nie robiły. Generalnie hotel należący do tych budżetowych. Pojechać raz i nie wrócić. Mimo wielu minusów, pobyt zaliczam do udanych
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejny wyjazd z Rainbow i pierwszy nieudany. Przykre. Aquapark zamknięty, bary zamknięte, czynny jeden na cały hotel i o godzinę krócej... Jedzenie monotonne. Jedyny duży plus wyjazdu to ludzie z obsługi hotelowej i animatorzy, którzy starali się jak tylko mogli.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybrałam się na tygodniowe wakacje w 4 osoby z pomocą Rainbow. Hotel, który wybrałam znajduje się w bardzo turystycznej lokalizacji na Djerbie i mimo, że nie był położony bardzo blisko centrum to można na spokojnie dojechać z hotelu taksówką. Rezydentką w moim hotelu była pani Anna, która na drugi dzień po przyjeździe wszystko szczegółowo opowiedziała na spotkaniu informacyjnym. Krótko przedstawiła każdą z możliwych wycieczek fakultatywnych i była bardzo otwarta aby pomóc i odpowiedzieć na nasze pytania. Nie miałam na szczęście takiej potrzeby, aby zwrócić się do niej po pomoc w kolejnych dniach ale wydała się bardzo sympatyczna i gotowa do udzielenia ewentualnych porad. Z kolei na następny dzień wybrałam się na wycieczkę fakultatywną "Wrota Sahary" i rolę przewodnika pełnił pan Szymon, również z biura Rainbow. Mogłam dowiedzieć się wielu ciekawych informacji, ponieważ pan dysponował obszerną wiedzą i widać, że sam opowiadał z pasją. Można było liczyć u niego na pomoc i wsparcie. Serdecznie polecam tę wycieczkę oraz pana Szymona z Rainbow. Co do hotelu, w którym byłam niestety było parę problemów. Niektórzy z obsługi nie umieją mówić dobrze po angielsku i jest problem z tym, aby szybko przyszli rozwiązać dany problem. Jednak bardzo polecam pana Haithem'a z recepcji. Był bardzo sympatyczny i dobrze wykonywał swoją pracę. Przyjął nas w pierwszy dzień z uśmiechem i dało się z nim dobrze porozumieć. Cały hotel i pokoje są dosyć schludne ale nieco przestarzałe. Codziennie ktoś przychodzi sprzątać ale tylko prowizorycznie aby pościelić łóżko i zmieść podłogę. Niestety były osoby w hotelu, które nie dostawały świeżych ręczników i nikt nie przychodził z nowymi, mimo wielu próśb. Moje dwie przyjaciółki, które miały wspólny pokój zderzyły się z problemem z klimatyzacją. Po włączeniu jej, ciekło z niej. Najpierw rdza, a potem ciągle woda. W związku z tym musiały zmienić pokój, ponieważ nie dało się używać klimy w poprzednim. Ja natomiast miałam styczność z karaluchami w pokoju. Niestety ale pierwszy wyszedł przez klimatyzacje, a na kolejny dzień widziałam kolejnego, również w klimatyzacji, co potwierdziło moje przypuszczenia, że tam się zagnieździły. Z pierwszym pomógł nam pan z obsługi, niestety już potem nikt do nas nie przyszedł mimo, że mówili w recepcji, że kogoś do nas przyślą. Są trzy posiłki dziennie i również byłam trochę rozczarowana jedzeniem. Było oczywiście wiele dobrych dań jednak mimo dużego wyboru to widać, że hotel stawia na ilość, a nie na jakość. Większość dań na słono było nieprzyprawionych albo suchych i bez smaku. Jednak owoce morza, pizza czy owoce były bardzo dobre. Co do gorącej wody do picia to wspomnę, że jest ona dostępna wyłącznie rano. Przechodząc do pozytywów, to bardzo polecam lokalnego pana lekarza, który przyjeżdżał do hotelu. Niestety była potrzebna jego pomoc i zakup antybiotyków, ale dzięki szybkiemu kontaktowi z Rainbow w sprawie ubezpieczenia i ewentualnej pomocy z dowiezieniem leków do hotelu, to proces przebiegł bardzo sprawnie. Pan lekarz udzielił ogromnej pomocy i okazał się profesjonalizmem. Dzięki temu, że bardzo dobrze umiał angielski można się było bez problemu dogadać. Hotel oferuje również bardzo dużo aktywności w ciągu dnia oraz wieczorem. Animatorzy są bardzo otwarci i przyjaźni, mają dużo pozytywnej energii i są również gotowi udzielić ewentualnej pomocy. W hotelu są sklepiki, gdzie można zakupić pamiątki, kosmetyki toaletowe lub jedzenie. Na terenie hotelu dostępne są 3 baseny i droga na plażę jest krótka. Leżaki są darmowe jednak nie zawsze znajdą się wolne. W jednym dniu były również dostępne bazarki przy basenie, gdzie było również dużo pamiątek do wyboru. Dolary oraz euro można wymienić na dinary w recepcji jednak należy pamiętać, że aby wymienić pieniądze z dinarów jest to tylko możliwe na lotnisku (nie można wywozić ani wwozić dinarów!). Podsumowując trzeba pamiętać, że 4-gwiazdkowy hotel w Afryce nie wpasowuje się w standardy 4-gwiazdkowego hotelu w Europie. Nie oznacza to, że jest bardzo zły ale warunki są po prostu zadowalające, nie powinny nikomu przeszkadzać jeśli większość pobytu spędza się na zewnątrz. Hotel jest trochę stary i może pojawiać się problem z załatwianiem pewnych rzeczy z obsługą hotelową. Jednak dzięki Rainbow uniknęłyśmy wielu nieprzyjemnych sytuacji i dodało to komfort naszemu pobytowi w Tunezji. Polecam wszystkim skorzystanie z tego biura na przyszłość.