Opinie o Djerba Aqua Resort

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(140 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    tydzień z 1,5 rocznym dzieckiem

    MARZENA, PERZOW 31.07.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Bardzo dobra obsługa oraz animatorzy którzy przez cały dzień oraz wieczór zapewniali atrakcje dzieciom jak i dorosłym (rowerki wodne, zumba, aerobik, ćwiczenia w wodzie itd. Pokazy ognia, fajerwerki, piana na basenie i wieczorne zabawy przy piosenkach. Jedzenie w hotelu baaardzo monotonne. Rano: omlet, naleśniki, płatki z mlekiem, 2 rodzaje wędlin 3 rodzaje sera, warzywa i jakiś ziemniak, budyń, czasem mięsko. Obiad: kurczak, kurczak z warzywami, pizza, spaghetti, ziemniaki w różnych postaciach, sałatki do samodzielnych kompozycji z różnymi sosami, czasem ryba (brak owoców morza), Soki bardzo kiepskie, do obiadu i kolacji: woda w butelce, piwo, wino. W kranie jak i przy napojach gorących słona woda :( Obsługa nie ma na stanie czajników, więc by zrobić mleko dziecku grzaliśmy wodę w mikrofali (bo w kranie słona i w ekspresie) i wlewaliśmy do termosu (brak dostępu do mikrofali 24/h. Pokoje sprzątane codziennie, my trafiliśmy na fajny natomiast inni prosili o zmianę. Hotel wymaga w niektórych częściach remontu . Baseny 3 oraz w cenie AQUA PARK który oddalony o 100 m i warto odwiedzić. Inne biura podróży mają go dodatkowo płatnego. Klima działa sprawnie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Aqua Resort

    Marek, Jelenia Góra 04.11.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zacznę od tego, że byliśmy z rodziną na przełomie lutego a marca. Transfer z lotniska bardzo szybki trwał z 30min. W hotelu powitali nas ciastkami i napojami. Po szybkim zameldowaniu się Pan z personelu zaprowadził nas do pokoju, była to tzw komnata znajdują się ona na parterze, generalnie pokój był dramatyczny z antresolą na górze dla dzieci, łazienka była dramatyczna, brudna i stara. Długo nie czekając poszliśmy poprosić o zmianę pokoju. Na drugi dzień dostaliśmy pokój na 1 pierze z dwoma pokojami, zdecydowanie lepiej ale idealnie tez nie było, z klimatyzacji kapała woda w przedpokoju. Co do samego hotelu było OK, hotel położony na fajnym terenie, dużo zieleni i palm, basen ok, woda zimna ze względu na porę, wewnętrzy basen wystarczający dla dzieci. Na plaże 5min. spacerkiem, na plaży dostępne leżaki i dużo natrętnych Tunezyjczyków usiłujących coś ci sprzedać. Plaża brudna i zaniedbana. Co do jedzenia było bardzo dobre, każdy coś powinien znaleźć dla siebie, alkohole szału nie robiły. Generalnie hotel należący do tych budżetowych. Pojechać raz i nie wrócić. Mimo wielu minusów, pobyt zaliczam do udanych

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje czerwiec 2021

    Renata, Lutomiersk 03.07.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Kolejny wyjazd z Rainbow i pierwszy nieudany. Przykre. Aquapark zamknięty, bary zamknięte, czynny jeden na cały hotel i o godzinę krócej... Jedzenie monotonne. Jedyny duży plus wyjazdu to ludzie z obsługi hotelowej i animatorzy, którzy starali się jak tylko mogli.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w resorcie Djerba Aqua Resort

    HANNA, Rzeszów 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Wybrałam się na tygodniowe wakacje w 4 osoby z pomocą Rainbow. Hotel, który wybrałam znajduje się w bardzo turystycznej lokalizacji na Djerbie i mimo, że nie był położony bardzo blisko centrum to można na spokojnie dojechać z hotelu taksówką. Rezydentką w moim hotelu była pani Anna, która na drugi dzień po przyjeździe wszystko szczegółowo opowiedziała na spotkaniu informacyjnym. Krótko przedstawiła każdą z możliwych wycieczek fakultatywnych i była bardzo otwarta aby pomóc i odpowiedzieć na nasze pytania. Nie miałam na szczęście takiej potrzeby, aby zwrócić się do niej po pomoc w kolejnych dniach ale wydała się bardzo sympatyczna i gotowa do udzielenia ewentualnych porad. Z kolei na następny dzień wybrałam się na wycieczkę fakultatywną "Wrota Sahary" i rolę przewodnika pełnił pan Szymon, również z biura Rainbow. Mogłam dowiedzieć się wielu ciekawych informacji, ponieważ pan dysponował obszerną wiedzą i widać, że sam opowiadał z pasją. Można było liczyć u niego na pomoc i wsparcie. Serdecznie polecam tę wycieczkę oraz pana Szymona z Rainbow. Co do hotelu, w którym byłam niestety było parę problemów. Niektórzy z obsługi nie umieją mówić dobrze po angielsku i jest problem z tym, aby szybko przyszli rozwiązać dany problem. Jednak bardzo polecam pana Haithem'a z recepcji. Był bardzo sympatyczny i dobrze wykonywał swoją pracę. Przyjął nas w pierwszy dzień z uśmiechem i dało się z nim dobrze porozumieć. Cały hotel i pokoje są dosyć schludne ale nieco przestarzałe. Codziennie ktoś przychodzi sprzątać ale tylko prowizorycznie aby pościelić łóżko i zmieść podłogę. Niestety były osoby w hotelu, które nie dostawały świeżych ręczników i nikt nie przychodził z nowymi, mimo wielu próśb. Moje dwie przyjaciółki, które miały wspólny pokój zderzyły się z problemem z klimatyzacją. Po włączeniu jej, ciekło z niej. Najpierw rdza, a potem ciągle woda. W związku z tym musiały zmienić pokój, ponieważ nie dało się używać klimy w poprzednim. Ja natomiast miałam styczność z karaluchami w pokoju. Niestety ale pierwszy wyszedł przez klimatyzacje, a na kolejny dzień widziałam kolejnego, również w klimatyzacji, co potwierdziło moje przypuszczenia, że tam się zagnieździły. Z pierwszym pomógł nam pan z obsługi, niestety już potem nikt do nas nie przyszedł mimo, że mówili w recepcji, że kogoś do nas przyślą. Są trzy posiłki dziennie i również byłam trochę rozczarowana jedzeniem. Było oczywiście wiele dobrych dań jednak mimo dużego wyboru to widać, że hotel stawia na ilość, a nie na jakość. Większość dań na słono było nieprzyprawionych albo suchych i bez smaku. Jednak owoce morza, pizza czy owoce były bardzo dobre. Co do gorącej wody do picia to wspomnę, że jest ona dostępna wyłącznie rano. Przechodząc do pozytywów, to bardzo polecam lokalnego pana lekarza, który przyjeżdżał do hotelu. Niestety była potrzebna jego pomoc i zakup antybiotyków, ale dzięki szybkiemu kontaktowi z Rainbow w sprawie ubezpieczenia i ewentualnej pomocy z dowiezieniem leków do hotelu, to proces przebiegł bardzo sprawnie. Pan lekarz udzielił ogromnej pomocy i okazał się profesjonalizmem. Dzięki temu, że bardzo dobrze umiał angielski można się było bez problemu dogadać. Hotel oferuje również bardzo dużo aktywności w ciągu dnia oraz wieczorem. Animatorzy są bardzo otwarci i przyjaźni, mają dużo pozytywnej energii i są również gotowi udzielić ewentualnej pomocy. W hotelu są sklepiki, gdzie można zakupić pamiątki, kosmetyki toaletowe lub jedzenie. Na terenie hotelu dostępne są 3 baseny i droga na plażę jest krótka. Leżaki są darmowe jednak nie zawsze znajdą się wolne. W jednym dniu były również dostępne bazarki przy basenie, gdzie było również dużo pamiątek do wyboru. Dolary oraz euro można wymienić na dinary w recepcji jednak należy pamiętać, że aby wymienić pieniądze z dinarów jest to tylko możliwe na lotnisku (nie można wywozić ani wwozić dinarów!). Podsumowując trzeba pamiętać, że 4-gwiazdkowy hotel w Afryce nie wpasowuje się w standardy 4-gwiazdkowego hotelu w Europie. Nie oznacza to, że jest bardzo zły ale warunki są po prostu zadowalające, nie powinny nikomu przeszkadzać jeśli większość pobytu spędza się na zewnątrz. Hotel jest trochę stary i może pojawiać się problem z załatwianiem pewnych rzeczy z obsługą hotelową. Jednak dzięki Rainbow uniknęłyśmy wielu nieprzyjemnych sytuacji i dodało to komfort naszemu pobytowi w Tunezji. Polecam wszystkim skorzystanie z tego biura na przyszłość.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tunezja wyspa

    Edyta , Żarów 18.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel trochę zaniedbany.nadaje się do remontu.czysto.personel dba o czystość. Kelnerzy bardzo uczynni Jedzenie monotonne

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Djerba

    Bozena, WARSZAWA 07.10.2019 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Obsługa hotelu niezbyt zwraca uwagę na opisy pokoju znajdujące się w rezerwacji(chodzi o łóżka) dopiero po interwencji następuje zmiana pokoju.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słaby hotel

    Łukasz 13.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Masakryczne pokoje, hotel jak na **** bardzo słaby. Plusem jest jakość jedzenia i dostęp do Aqua parku.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Za te pieniądze- ok

    Justyna, Piaseczno 07.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel z niskobudżetowych dla mało wymagających. Pierwsze wrażenie ok ale jak to Tunezja...inny standard. Połączony razem z hotelem Cezar. Goście zarówno jednego jak i drugiego hotelu mogą korzystać z basenów i barów ale z Restauracji tylko z tego hotelu , do którego przyjechaliśmy. Jeśli oczekujemy, że będzie na bogato to nie ten hotel. Pokoje zwykłe bez szału ( my byliśmy zakwaterowani w bungalow'ach). Warto zabrać MUGE bo faktycznie są komary i jak otworzysz drzwi balkonowe to wlecą i gryzą w nocy. Klimatyzacja działała ale ostatniego dnia "nagle" przestała tak dobrze chłodzić. Warto też zabrać swoje ręczniki plażowe bo te hotelowe są mocno zużyte. Jedzenie - śniadania na słodko, criossanty, gofry , naleśniki, jest ser żółty ale bardzo słony , szynki ala mortadela czy ala salami, omlety, jajecznica, okropna kawa. Obiady i kolacje w miarę. W sob i niedz - lepsze owoce morza typu kraby, krewetki, ośmiornica. Na obiedzie i kolacji- zawsze pizza i spaghetti. Pyszne arbuzy. Napoje tylko w jednym miejscy z dystrybutora. Woda butelkowa dostępna tylko przy obiedzie i kolacji. Dwa bary ale alkohol (w cenie tylko lokalny) bardzo słabej jakości. Od 16:00 w barze w budynku głównym pizza i słodkie ciastka a od 17 przy basenie naleśniki. Animatorzy - bardzo się starali- aquaaerobic, rowerki wodne, waterpolo, dart, pétanque. Wieczorne show (21:30) dla mnie słabe. Aqua Park - zamknięty i ponoć oficjalna data otwarcia to 01/07 a nie tak jak na stronie biura podróży Rainbow 01/06. Plaża duża- około 350metrów od hotelu z wydzieloną częścią hotelową z barem (płatnym) ale nie powala, jest zaniedbana i jak to w Tunezji leży dużo śmieci. Wycieczka dwudniowa Sahara - TAK ale objazdówka Djerby - porażka (na targu ceny ceramiki 6 RAZY tańsze niż w sklepie do którego zabrała nas rezydentka).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje na +, obsługa -

    Tadeusz 22.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zacznę od "kwasu" ponieważ nikt nie czyta komentarzy... Obsługa przez opiekuna wycieczki praktycznie ZERO, na kilka maili odpowiedź dostałem może na jeden... To samo infolinia, która była na maxa przeciążona przez kilka miesięcy - porażka, tragedia, nazwijcie to po swojemu. Jak już człowiek się dodzwonił, to operator z wielką łaską odpowiadał na pytania. Przepływ informacji na żenującym poziomie. A teraz hotel i wakacje, które oceniam na 4+ Obsługa bardzo miła, społeczność pomocna i życzliwa. Codziennie animacje dla dzieci i dorosłych, nie można było się nudzić. Jedzenie raczej na +, aczkolwiek to kwestia osobista, nigdy nie brakowało i zawsze było co zjeść. Minusem jest plaża.. Pokryta wałami z glonów morskich... Takich na metr wysokich wałów , śmierdzi, widok okropny, nie można praktycznie z niej korzystać.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mocno sredni hotel

    Kruszek777@tlen.pl 05.07.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Gastronomia ok ale reszta wola o pomstę. 7 dni to pobyt ok, ale więcej to za karę. Basen, łazienka syf, więc lepiej weźcie coś odkażającego. To nie jest dobry standard.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem