Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najpierw kilka pozytywów: leżaki dostępne na basenach i na plaży bez problemu o każdej porze dnia, kilka basenów, nawet fajne zjeżdżalnie dla dzieci na jednym, przyjemna piaszczysta plaża na tyle ile można oczekiwać w Tunezji. Pokoje w miarę chociaż remoncik by się przydał, dzieci zadowolone z antresoli w pokoju dla 4 osób. Zdecydowanie godna polecenia 2 dniowa wycieczka na Saharę, głownie dzięki świetnemu przewodnikowi, Ahmed bodajże, gość wymiatał. Park wodny to jest taki ogólnodostępny więc najlepiej być rano gdyż później robią się ogromne kolejki do fajniejszych atrakcji, ale dzieciom się podobało najważniejsze. Jedzenie smaczne jak już się udało zdobyć. I tu się zaczyna problem a w zasadzie masakra. W hotelu było mnóstwo miejscowych, tzn gości Tunezji i chyba głównie Libii i ci się zachowywali jakby nigdy nie jedli. Każdy brał po kilka talerzy na osobę nakładali na nie wszystko co było do jedzenia a jak już nie było talerzy to potrafili brać pełne półmiski z baru na stół. Jak się można domyślać, większość lądowała w koszu. Obsługa nad tym nie panowała , dyrektor twierdził że nie będzie nakładał ogłaszanych kar za marnowanie jedzenia więc CI używali bez granic. W rezultacie nie można było nawet dostać czystego talerza, o filiżance to już można zapomnieć w ogóle. Jedzenie na półmisku wystarczało na 2 -3 osoby i znikało momentalnie po wystawienia. O kolejkach do omletu czy naleśnikowy to nawet nie chcę wspominać. Dzieci płakały że nie mogą nic dostać bo ci ich wypychali z kolejka albo omijali. Zwierzyniec prawdziwy. NA nic się zdawały rozmowy z dyrektorem hotelu, on uważała że nic nie może zrobić. Nie przepraszam, zrobił, zlikwidował kolejki po naleśniki - likwidując naleśniki totalnie :):). Reklamacja do rezydentki nie przynosiły ŻĄDNEJ reakcji, dopiero po 10 dniach Pani nam zaproponowała przenosiny na 3 dni do nowego hotelu co już było bzdurą. Ogólnie traumatyczne wczasy, jeździmy z Rainbow'em od lat ale tym razem zniżył się poniżej poziomu największej konkurencji w Polsce... niestety. Tłumaczono nam że ten hotel w ostatnim roku tak się zepsuł pod nowym właścicielem ale skoro wiedzieli tym bardziej nie powinni nas tam wysyłać... no ale może się uda. Czy się uda opublikować tę opinię.... to się dowiemy za kilkanaście dnie dni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rzeczywistość zdecydowanie gorsza jak na zdjęciach. Aqua park jest rozmaity ale poza tym nie ma żadnych ciekawych atrakcji dla dzieci.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jestem zawiedziona pobytem w tym hotelu. karaluchy, ciagle to samo jedzenie, okropny smród na korytarzach, słabe all inclusive jeśli chodzi o przekąski pomiędzy posiłkami. zjeżdżalnie, które miały być czynne na terenie hotelu są w trakcie remontu. w pokojach o 8 rano było słychać wiercenie, remont na innym piętrze. słabo, bardzo słabo
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Djerba 2022 hotel aqua resort jednym zdaniem szału nie ma hotel oprócz głównej zaniedbany i widać nadszarpnięty zębem czasu słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi bardzo długi czas zameldowania i otrzymania pokoju
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam dość słabo. Zaczynając od pokoju to bardzo słabo, zawiedliśmy się, zwłaszcza na łazience… chodź muszę zaznaczyć ze chociaż brudno nie było. Jedzenie all inclusive również bardzo słabo, gdyby nie codzienna pizza i frytki to mało kiedy trafiło się coś na prawdę dobrego chodź niekiedy się zdarzało ( dobre słodkie ). Na śniadanie żadnych bułek ani chleba tylko bagietka. Bardzo dużym minusem było to ze były ograniczone gazowane napoje, w tym hotelu podawali napoje gazowane ( cola, fanta, sprite itp. ) normalnie z butelek ale co z tego jak ciagle im tego brakło i np jednego dnia cola była a innego nie było a jak już była to nie chcieli dać więcej niż 1 szklanka na osobę nawet jak powiedziałeś ze chcesz dla siebie i męża bo po co chodzić ciagle we dwóch . Baseny były Okej. Animacje wieczorne bardzo fajne lecz w ciągu dnia dla dzieci słabo. Mini klub dla dzieci to porażka, bardzo stare pomieszczenie z dala od centrum hotelu i nic tam się nie dzieje. Plaża przy hotelu ładna ale wejście do wody obżydliwe, na brzegu jakieś wodorosty ze jak przez nie przechodzisz to robi się niedobrze No i do tego śmierdzące
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieliśmy opłacony pokój 3 osobowy niestety otrzymaliśmy pokój 2 osobowy w recepcji prosiliśmy o zmianę niestety Pani powiedziała ze nie ma wolnych pokoi i nie ma innej możliwości wiec w 3 osoby spalismy na 1 łóżku na na drugi dzień spotkanie z rezydentem, Pani poszła zainrerewniowac wraz z nami usłyszeliśmy ze mamy przyjść późnij po godzinie 12 po godzinie 12 poszliśmy usłyszeliśmy ze mamy przyjść na kolejny dzień bo jednak dalej nie ma wolnego pokoju za który zapłaciliśmy, kolejnego dnia rezydenta nie byli był na wycieczce objazdowej poszliśmy po raz kolejny do recepcji znowu ta sama śpiewka ze na kolejny dzień i dopiero kolejnego z wielką łaską został nam pokój zmieniony czyli po 3 dobach proszenia i marnowania czasu. Oczywiście w miedzy czasie pisaliśmy maile do biura podróży ale biuro nas kierowało do rezydenta z którym nie mogliśmy się skontaktować bo był na wycieczce objazdowej 2 dni! Oczywiście o tym informowaliśmy ze nie mamy możliwości się skontaktowania z rezydentem az w pewnym momencie przestali nam odpisywać . Nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty za to ze przez 3 noce spaliśmy w 3 osoby na 1 łóżku dodatkowo mieliśmy otrzymać zwrot 150 zł za restauracje która okazała się być płatna a w opisie w zakupie wycieczki było napisane że raz na pobyt możliwość z jej skorzystania za darmo.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje przeznaczone dla klientów Rainbow lata świetności mają już za sobą. W pokoju nie działał sejf (wymiana baterii zajęła 4 dni, w sumie dwa podejścia). Słuchawka prysznicowa tak obdrapana ze dzieciom cięła ręce i trzeba było owijać rączkę papierem toaletowym przed wzięciem prysznica. Po otwarciu lodówki odpadły drzwiczki. Okno w części sypialnianej bez szyb tzn brak naturalnego światła w pomieszczeniu. Na plaży bałagan, stare leżaki, butelki plastikowe itp. Na recepcji usłyszałem że plaza jest zamknięta bo nie ma jeszcze sezonu więc nie sprzątają. W Rainbow nikt o tym nie wspominał i reklamował ten wyjazd jako wypoczynek na piaszczystej plaży. Dodatkowe wycieczki raczej ok chociaż z wycieczki 2 dniowej nagle zrobiło się 1.5 dnia, można coś jeszcze było zwiedzić.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyprawa w 2 rodziny, w sumie 9 osób, w tym 5 dzieci w wieku 6-16. Przelot płynnie, transfer płynnie, szybko, hotel na pierwszy rzut oka -ok. Po otrzymaniu kluczy do pokoju postanowiliśmy się skontaktować z rezydentką w sprawie powrotu do kraju -asap. Pokoje rodzinne okazały się osobnymi pokojami, które nawet nie były przy sobie. Pokoje klimatyzowane okazały się pokojami z wentylacją zamiast klimy, a pokoje z broszurki reklamowej były robione wiele, wiele lat temu.. W pokoju śmierdziało stęchlizną, pościel była pożółkła od starości, tv tylko dla pozoru-odbiór nie pozwalał oglądać. Na ścianach plamy po krwi i zabitych komarach.. Brudno, wanna do której boisz się wejść żeby czegoś nie złapać.. Pierwsze wrażenie -żona płacz, dzieci płacz, wszyscy chcą do domu. Wydajesz niemałe pieniądze na wakacje żeby przeżywać coś takiego..Pierwsza czynność- zabijanie komarów- 2 godziny-140 komarów. Pierwszy dzień za nami. W nocy nie idzie zasnąć, okna nie otworzysz bo komary cię zjedzą, a klima nie działa. Następnego dnia zmienili nam pokoje na nieco ładniejsze z działającą klimą, czystą pościelą.. W trakcie reszty pobytu jedynie: przestał działać zamek od drzwi, (pan z przygodami naprawiał 4godziny zatrzaskując pokój i włamując się następnie do niego przez balkon) oraz wysiadła w 2 tygodniu klima w 3 z 4 pokoi, które mieliśmy - pół dnia męczarni w pokoju bez klimy, ale w końcu naprawili i dało się dotrwać do końca. Wrażenia z wycieczek fakultatywnych-Djerba -Wyspa, która usycha. Widoki z wycieczki po wyspie smucą bo krajobraz uświadamia, że kiedyś było tu więcej roślinności, a teraz wyspa pustynnieje. Zwiedzanie w temperaturze 38 st.C jest trudne i wymaga ogromnego wysiłku. Zatem wycieczki polecam brać tylko wodne - wycieczka motorówką - rewelacja. Szczęśliwy powrót. Byliśmy już w Afryce, jednak Egipt to inny poziom obsługi. Turyści z Polski przyzwyczajeni do wakacji w Turcji będą rozczarowani. Co do hotelu - poszukaj innego, tego nie poleciłbym nikomu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie spodziewaliśmy się, że Rainbow ma w ofercie taki hotel. Najgorszy pobyt jaki do tej pory mieliśmy. Nie wiem kto przyznaje gwiazdki. Hotel maxymalnie 2 gwiazdki. Jedzenie, bary, plaża, obsługa, atrakcje na hotelu, poniżej wszelkich standardów. Na stołówce awantury o jedzenie. Dwie kobitki mało nie pobiły się o omleta, miejscowi wpychali się bez kolejki. Nie dość, że formuła all inclusive, to porażka, to jak już się zdobyło drinka, to Pan kelner kradł pełne kubki ze stołów i wynosił w krzaki koło basenu. To samo działo się z papierosami. Jak ktoś liczy na normalną formułę all inclusive i dobrą zabawę to nie polecamy stanowczo.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow dopuściło do sprzedaży hotel ktory od 17.06 do 1.07 nie powinien przymować gości, 14dni wakacji zagranicznych na które czekaliśmy dwa lata okazały się koszmarem. Dziękuję rainbow.