Opinie klientów o Djerba Aqua Resort

4.9 /6
85 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Paulina, --- 28.07.2022

Opłacony pokój 3 osobowy dostaliśmy 2 osobowy z 1 łóżkiem

Mieliśmy opłacony pokój 3 osobowy niestety otrzymaliśmy pokój 2 osobowy w recepcji prosiliśmy o zmianę niestety Pani powiedziała ze nie ma wolnych pokoi i nie ma innej możliwości wiec w 3 osoby spalismy na 1 łóżku na na drugi dzień spotkanie z rezydentem, Pani poszła zainrerewniowac wraz z nami usłyszeliśmy ze mamy przyjść późnij po godzinie 12 po godzinie 12 poszliśmy usłyszeliśmy ze mamy przyjść na kolejny dzień bo jednak dalej nie ma wolnego pokoju za który zapłaciliśmy, kolejnego dnia rezydenta nie byli był na wycieczce objazdowej poszliśmy po raz kolejny do recepcji znowu ta sama śpiewka ze na kolejny dzień i dopiero kolejnego z wielką łaską został nam pokój zmieniony czyli po 3 dobach proszenia i marnowania czasu. Oczywiście w miedzy czasie pisaliśmy maile do biura podróży ale biuro nas kierowało do rezydenta z którym nie mogliśmy się skontaktować bo był na wycieczce objazdowej 2 dni! Oczywiście o tym informowaliśmy ze nie mamy możliwości się skontaktowania z rezydentem az w pewnym momencie przestali nam odpisywać . Nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty za to ze przez 3 noce spaliśmy w 3 osoby na 1 łóżku dodatkowo mieliśmy otrzymać zwrot 150 zł za restauracje która okazała się być płatna a w opisie w zakupie wycieczki było napisane że raz na pobyt możliwość z jej skorzystania za darmo.

2.0/6

Hubert 24.04.2022

4 gwiazdki to zdecydowanie za dużo

Pokoje przeznaczone dla klientów Rainbow lata świetności mają już za sobą. W pokoju nie działał sejf (wymiana baterii zajęła 4 dni, w sumie dwa podejścia). Słuchawka prysznicowa tak obdrapana ze dzieciom cięła ręce i trzeba było owijać rączkę papierem toaletowym przed wzięciem prysznica. Po otwarciu lodówki odpadły drzwiczki. Okno w części sypialnianej bez szyb tzn brak naturalnego światła w pomieszczeniu. Na plaży bałagan, stare leżaki, butelki plastikowe itp. Na recepcji usłyszałem że plaza jest zamknięta bo nie ma jeszcze sezonu więc nie sprzątają. W Rainbow nikt o tym nie wspominał i reklamował ten wyjazd jako wypoczynek na piaszczystej plaży. Dodatkowe wycieczki raczej ok chociaż z wycieczki 2 dniowej nagle zrobiło się 1.5 dnia, można coś jeszcze było zwiedzić.

2.0/6

Radosław, Gniezno 07.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Raz zobaczysz i już nie wrócisz na Djerbę.

Wyprawa w 2 rodziny, w sumie 9 osób, w tym 5 dzieci w wieku 6-16. Przelot płynnie, transfer płynnie, szybko, hotel na pierwszy rzut oka -ok. Po otrzymaniu kluczy do pokoju postanowiliśmy się skontaktować z rezydentką w sprawie powrotu do kraju -asap. Pokoje rodzinne okazały się osobnymi pokojami, które nawet nie były przy sobie. Pokoje klimatyzowane okazały się pokojami z wentylacją zamiast klimy, a pokoje z broszurki reklamowej były robione wiele, wiele lat temu.. W pokoju śmierdziało stęchlizną, pościel była pożółkła od starości, tv tylko dla pozoru-odbiór nie pozwalał oglądać. Na ścianach plamy po krwi i zabitych komarach.. Brudno, wanna do której boisz się wejść żeby czegoś nie złapać.. Pierwsze wrażenie -żona płacz, dzieci płacz, wszyscy chcą do domu. Wydajesz niemałe pieniądze na wakacje żeby przeżywać coś takiego..Pierwsza czynność- zabijanie komarów- 2 godziny-140 komarów. Pierwszy dzień za nami. W nocy nie idzie zasnąć, okna nie otworzysz bo komary cię zjedzą, a klima nie działa. Następnego dnia zmienili nam pokoje na nieco ładniejsze z działającą klimą, czystą pościelą.. W trakcie reszty pobytu jedynie: przestał działać zamek od drzwi, (pan z przygodami naprawiał 4godziny zatrzaskując pokój i włamując się następnie do niego przez balkon) oraz wysiadła w 2 tygodniu klima w 3 z 4 pokoi, które mieliśmy - pół dnia męczarni w pokoju bez klimy, ale w końcu naprawili i dało się dotrwać do końca. Wrażenia z wycieczek fakultatywnych-Djerba -Wyspa, która usycha. Widoki z wycieczki po wyspie smucą bo krajobraz uświadamia, że kiedyś było tu więcej roślinności, a teraz wyspa pustynnieje. Zwiedzanie w temperaturze 38 st.C jest trudne i wymaga ogromnego wysiłku. Zatem wycieczki polecam brać tylko wodne - wycieczka motorówką - rewelacja. Szczęśliwy powrót. Byliśmy już w Afryce, jednak Egipt to inny poziom obsługi. Turyści z Polski przyzwyczajeni do wakacji w Turcji będą rozczarowani. Co do hotelu - poszukaj innego, tego nie poleciłbym nikomu.

0.5/6

Jedrzej, Radom 13.09.2020

OMIJAĆ Z DALEKA !

Nie spodziewaliśmy się, że Rainbow ma w ofercie taki hotel. Najgorszy pobyt jaki do tej pory mieliśmy. Nie wiem kto przyznaje gwiazdki. Hotel maxymalnie 2 gwiazdki. Jedzenie, bary, plaża, obsługa, atrakcje na hotelu, poniżej wszelkich standardów. Na stołówce awantury o jedzenie. Dwie kobitki mało nie pobiły się o omleta, miejscowi wpychali się bez kolejki. Nie dość, że formuła all inclusive, to porażka, to jak już się zdobyło drinka, to Pan kelner kradł pełne kubki ze stołów i wynosił w krzaki koło basenu. To samo działo się z papierosami. Jak ktoś liczy na normalną formułę all inclusive i dobrą zabawę to nie polecamy stanowczo.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem