4.9/6 (101 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Hotel trochę zaniedbany.nadaje się do remontu.czysto.personel dba o czystość. Kelnerzy bardzo uczynni Jedzenie monotonne
3.5/6
Obsługa hotelu niezbyt zwraca uwagę na opisy pokoju znajdujące się w rezerwacji(chodzi o łóżka) dopiero po interwencji następuje zmiana pokoju.
3.5/6
Hotel z niskobudżetowych dla mało wymagających. Pierwsze wrażenie ok ale jak to Tunezja...inny standard. Połączony razem z hotelem Cezar. Goście zarówno jednego jak i drugiego hotelu mogą korzystać z basenów i barów ale z Restauracji tylko z tego hotelu , do którego przyjechaliśmy. Jeśli oczekujemy, że będzie na bogato to nie ten hotel. Pokoje zwykłe bez szału ( my byliśmy zakwaterowani w bungalow'ach). Warto zabrać MUGE bo faktycznie są komary i jak otworzysz drzwi balkonowe to wlecą i gryzą w nocy. Klimatyzacja działała ale ostatniego dnia "nagle" przestała tak dobrze chłodzić. Warto też zabrać swoje ręczniki plażowe bo te hotelowe są mocno zużyte. Jedzenie - śniadania na słodko, criossanty, gofry , naleśniki, jest ser żółty ale bardzo słony , szynki ala mortadela czy ala salami, omlety, jajecznica, okropna kawa. Obiady i kolacje w miarę. W sob i niedz - lepsze owoce morza typu kraby, krewetki, ośmiornica. Na obiedzie i kolacji- zawsze pizza i spaghetti. Pyszne arbuzy. Napoje tylko w jednym miejscy z dystrybutora. Woda butelkowa dostępna tylko przy obiedzie i kolacji. Dwa bary ale alkohol (w cenie tylko lokalny) bardzo słabej jakości. Od 16:00 w barze w budynku głównym pizza i słodkie ciastka a od 17 przy basenie naleśniki. Animatorzy - bardzo się starali- aquaaerobic, rowerki wodne, waterpolo, dart, pétanque. Wieczorne show (21:30) dla mnie słabe. Aqua Park - zamknięty i ponoć oficjalna data otwarcia to 01/07 a nie tak jak na stronie biura podróży Rainbow 01/06. Plaża duża- około 350metrów od hotelu z wydzieloną częścią hotelową z barem (płatnym) ale nie powala, jest zaniedbana i jak to w Tunezji leży dużo śmieci. Wycieczka dwudniowa Sahara - TAK ale objazdówka Djerby - porażka (na targu ceny ceramiki 6 RAZY tańsze niż w sklepie do którego zabrała nas rezydentka).
3.5/6
Zacznę od "kwasu" ponieważ nikt nie czyta komentarzy... Obsługa przez opiekuna wycieczki praktycznie ZERO, na kilka maili odpowiedź dostałem może na jeden... To samo infolinia, która była na maxa przeciążona przez kilka miesięcy - porażka, tragedia, nazwijcie to po swojemu. Jak już człowiek się dodzwonił, to operator z wielką łaską odpowiadał na pytania. Przepływ informacji na żenującym poziomie. A teraz hotel i wakacje, które oceniam na 4+ Obsługa bardzo miła, społeczność pomocna i życzliwa. Codziennie animacje dla dzieci i dorosłych, nie można było się nudzić. Jedzenie raczej na +, aczkolwiek to kwestia osobista, nigdy nie brakowało i zawsze było co zjeść. Minusem jest plaża.. Pokryta wałami z glonów morskich... Takich na metr wysokich wałów , śmierdzi, widok okropny, nie można praktycznie z niej korzystać.