Opinie o Djerba Aqua Resort

4.9/6 (96 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
96 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    4 gwiazdki to zdecydowanie za dużo

    Pokoje przeznaczone dla klientów Rainbow lata świetności mają już za sobą. W pokoju nie działał sejf (wymiana baterii zajęła 4 dni, w sumie dwa podejścia). Słuchawka prysznicowa tak obdrapana ze dzieciom cięła ręce i trzeba było owijać rączkę papierem toaletowym przed wzięciem prysznica. Po otwarciu lodówki odpadły drzwiczki. Okno w części sypialnianej bez szyb tzn brak naturalnego światła w pomieszczeniu. Na plaży bałagan, stare leżaki, butelki plastikowe itp. Na recepcji usłyszałem że plaza jest zamknięta bo nie ma jeszcze sezonu więc nie sprzątają. W Rainbow nikt o tym nie wspominał i reklamował ten wyjazd jako wypoczynek na piaszczystej plaży. Dodatkowe wycieczki raczej ok chociaż z wycieczki 2 dniowej nagle zrobiło się 1.5 dnia, można coś jeszcze było zwiedzić.

    Hubert - 24.04.2022

    17/20 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Raz zobaczysz i już nie wrócisz na Djerbę.

    Wyprawa w 2 rodziny, w sumie 9 osób, w tym 5 dzieci w wieku 6-16. Przelot płynnie, transfer płynnie, szybko, hotel na pierwszy rzut oka -ok. Po otrzymaniu kluczy do pokoju postanowiliśmy się skontaktować z rezydentką w sprawie powrotu do kraju -asap. Pokoje rodzinne okazały się osobnymi pokojami, które nawet nie były przy sobie. Pokoje klimatyzowane okazały się pokojami z wentylacją zamiast klimy, a pokoje z broszurki reklamowej były robione wiele, wiele lat temu.. W pokoju śmierdziało stęchlizną, pościel była pożółkła od starości, tv tylko dla pozoru-odbiór nie pozwalał oglądać. Na ścianach plamy po krwi i zabitych komarach.. Brudno, wanna do której boisz się wejść żeby czegoś nie złapać.. Pierwsze wrażenie -żona płacz, dzieci płacz, wszyscy chcą do domu. Wydajesz niemałe pieniądze na wakacje żeby przeżywać coś takiego..Pierwsza czynność- zabijanie komarów- 2 godziny-140 komarów. Pierwszy dzień za nami. W nocy nie idzie zasnąć, okna nie otworzysz bo komary cię zjedzą, a klima nie działa. Następnego dnia zmienili nam pokoje na nieco ładniejsze z działającą klimą, czystą pościelą.. W trakcie reszty pobytu jedynie: przestał działać zamek od drzwi, (pan z przygodami naprawiał 4godziny zatrzaskując pokój i włamując się następnie do niego przez balkon) oraz wysiadła w 2 tygodniu klima w 3 z 4 pokoi, które mieliśmy - pół dnia męczarni w pokoju bez klimy, ale w końcu naprawili i dało się dotrwać do końca. Wrażenia z wycieczek fakultatywnych-Djerba -Wyspa, która usycha. Widoki z wycieczki po wyspie smucą bo krajobraz uświadamia, że kiedyś było tu więcej roślinności, a teraz wyspa pustynnieje. Zwiedzanie w temperaturze 38 st.C jest trudne i wymaga ogromnego wysiłku. Zatem wycieczki polecam brać tylko wodne - wycieczka motorówką - rewelacja. Szczęśliwy powrót. Byliśmy już w Afryce, jednak Egipt to inny poziom obsługi. Turyści z Polski przyzwyczajeni do wakacji w Turcji będą rozczarowani. Co do hotelu - poszukaj innego, tego nie poleciłbym nikomu.

    Radosław, Gniezno - 07.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    OMIJAĆ Z DALEKA !

    Nie spodziewaliśmy się, że Rainbow ma w ofercie taki hotel. Najgorszy pobyt jaki do tej pory mieliśmy. Nie wiem kto przyznaje gwiazdki. Hotel maxymalnie 2 gwiazdki. Jedzenie, bary, plaża, obsługa, atrakcje na hotelu, poniżej wszelkich standardów. Na stołówce awantury o jedzenie. Dwie kobitki mało nie pobiły się o omleta, miejscowi wpychali się bez kolejki. Nie dość, że formuła all inclusive, to porażka, to jak już się zdobyło drinka, to Pan kelner kradł pełne kubki ze stołów i wynosił w krzaki koło basenu. To samo działo się z papierosami. Jak ktoś liczy na normalną formułę all inclusive i dobrą zabawę to nie polecamy stanowczo.

    Jedrzej, Radom - 13.09.2020

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Hotel od 17.06 do 1.07 nie powinien przymować gości

    Rainbow dopuściło do sprzedaży hotel ktory od 17.06 do 1.07 nie powinien przymować gości, 14dni wakacji zagranicznych na które czekaliśmy dwa lata okazały się koszmarem. Dziękuję rainbow.

    Tomasz, Zabrze - 14.07.2021

    10/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem