4.9/6 (102 opinie)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Zacznę od "kwasu" ponieważ nikt nie czyta komentarzy... Obsługa przez opiekuna wycieczki praktycznie ZERO, na kilka maili odpowiedź dostałem może na jeden... To samo infolinia, która była na maxa przeciążona przez kilka miesięcy - porażka, tragedia, nazwijcie to po swojemu. Jak już człowiek się dodzwonił, to operator z wielką łaską odpowiadał na pytania. Przepływ informacji na żenującym poziomie. A teraz hotel i wakacje, które oceniam na 4+ Obsługa bardzo miła, społeczność pomocna i życzliwa. Codziennie animacje dla dzieci i dorosłych, nie można było się nudzić. Jedzenie raczej na +, aczkolwiek to kwestia osobista, nigdy nie brakowało i zawsze było co zjeść. Minusem jest plaża.. Pokryta wałami z glonów morskich... Takich na metr wysokich wałów , śmierdzi, widok okropny, nie można praktycznie z niej korzystać.
Tadeusz, Jaworzno - 22.07.2021
5/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Gastronomia ok ale reszta wola o pomstę. 7 dni to pobyt ok, ale więcej to za karę. Basen, łazienka syf, więc lepiej weźcie coś odkażającego. To nie jest dobry standard.
Kruszek777@tlen.pl - 05.07.2024
1/1 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Najpierw kilka pozytywów: leżaki dostępne na basenach i na plaży bez problemu o każdej porze dnia, kilka basenów, nawet fajne zjeżdżalnie dla dzieci na jednym, przyjemna piaszczysta plaża na tyle ile można oczekiwać w Tunezji. Pokoje w miarę chociaż remoncik by się przydał, dzieci zadowolone z antresoli w pokoju dla 4 osób. Zdecydowanie godna polecenia 2 dniowa wycieczka na Saharę, głownie dzięki świetnemu przewodnikowi, Ahmed bodajże, gość wymiatał. Park wodny to jest taki ogólnodostępny więc najlepiej być rano gdyż później robią się ogromne kolejki do fajniejszych atrakcji, ale dzieciom się podobało najważniejsze. Jedzenie smaczne jak już się udało zdobyć. I tu się zaczyna problem a w zasadzie masakra. W hotelu było mnóstwo miejscowych, tzn gości Tunezji i chyba głównie Libii i ci się zachowywali jakby nigdy nie jedli. Każdy brał po kilka talerzy na osobę nakładali na nie wszystko co było do jedzenia a jak już nie było talerzy to potrafili brać pełne półmiski z baru na stół. Jak się można domyślać, większość lądowała w koszu. Obsługa nad tym nie panowała , dyrektor twierdził że nie będzie nakładał ogłaszanych kar za marnowanie jedzenia więc CI używali bez granic. W rezultacie nie można było nawet dostać czystego talerza, o filiżance to już można zapomnieć w ogóle. Jedzenie na półmisku wystarczało na 2 -3 osoby i znikało momentalnie po wystawienia. O kolejkach do omletu czy naleśnikowy to nawet nie chcę wspominać. Dzieci płakały że nie mogą nic dostać bo ci ich wypychali z kolejka albo omijali. Zwierzyniec prawdziwy. NA nic się zdawały rozmowy z dyrektorem hotelu, on uważała że nic nie może zrobić. Nie przepraszam, zrobił, zlikwidował kolejki po naleśniki - likwidując naleśniki totalnie :):). Reklamacja do rezydentki nie przynosiły ŻĄDNEJ reakcji, dopiero po 10 dniach Pani nam zaproponowała przenosiny na 3 dni do nowego hotelu co już było bzdurą. Ogólnie traumatyczne wczasy, jeździmy z Rainbow'em od lat ale tym razem zniżył się poniżej poziomu największej konkurencji w Polsce... niestety. Tłumaczono nam że ten hotel w ostatnim roku tak się zepsuł pod nowym właścicielem ale skoro wiedzieli tym bardziej nie powinni nas tam wysyłać... no ale może się uda. Czy się uda opublikować tę opinię.... to się dowiemy za kilkanaście dnie dni.
Marcin, MALINOWICE - 11.04.2022
12/14 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Djerba 2022 hotel aqua resort jednym zdaniem szału nie ma hotel oprócz głównej zaniedbany i widać nadszarpnięty zębem czasu słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi bardzo długi czas zameldowania i otrzymania pokoju
WOJCIECH, JASTRZEBIE ZDRJ - 10.07.2022
2/2 uznało opinię za pomocną