4.9/6 (101 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Gastronomia ok ale reszta wola o pomstę. 7 dni to pobyt ok, ale więcej to za karę. Basen, łazienka syf, więc lepiej weźcie coś odkażającego. To nie jest dobry standard.
3.0/6
Najpierw kilka pozytywów: leżaki dostępne na basenach i na plaży bez problemu o każdej porze dnia, kilka basenów, nawet fajne zjeżdżalnie dla dzieci na jednym, przyjemna piaszczysta plaża na tyle ile można oczekiwać w Tunezji. Pokoje w miarę chociaż remoncik by się przydał, dzieci zadowolone z antresoli w pokoju dla 4 osób. Zdecydowanie godna polecenia 2 dniowa wycieczka na Saharę, głownie dzięki świetnemu przewodnikowi, Ahmed bodajże, gość wymiatał. Park wodny to jest taki ogólnodostępny więc najlepiej być rano gdyż później robią się ogromne kolejki do fajniejszych atrakcji, ale dzieciom się podobało najważniejsze. Jedzenie smaczne jak już się udało zdobyć. I tu się zaczyna problem a w zasadzie masakra. W hotelu było mnóstwo miejscowych, tzn gości Tunezji i chyba głównie Libii i ci się zachowywali jakby nigdy nie jedli. Każdy brał po kilka talerzy na osobę nakładali na nie wszystko co było do jedzenia a jak już nie było talerzy to potrafili brać pełne półmiski z baru na stół. Jak się można domyślać, większość lądowała w koszu. Obsługa nad tym nie panowała , dyrektor twierdził że nie będzie nakładał ogłaszanych kar za marnowanie jedzenia więc CI używali bez granic. W rezultacie nie można było nawet dostać czystego talerza, o filiżance to już można zapomnieć w ogóle. Jedzenie na półmisku wystarczało na 2 -3 osoby i znikało momentalnie po wystawienia. O kolejkach do omletu czy naleśnikowy to nawet nie chcę wspominać. Dzieci płakały że nie mogą nic dostać bo ci ich wypychali z kolejka albo omijali. Zwierzyniec prawdziwy. NA nic się zdawały rozmowy z dyrektorem hotelu, on uważała że nic nie może zrobić. Nie przepraszam, zrobił, zlikwidował kolejki po naleśniki - likwidując naleśniki totalnie :):). Reklamacja do rezydentki nie przynosiły ŻĄDNEJ reakcji, dopiero po 10 dniach Pani nam zaproponowała przenosiny na 3 dni do nowego hotelu co już było bzdurą. Ogólnie traumatyczne wczasy, jeździmy z Rainbow'em od lat ale tym razem zniżył się poniżej poziomu największej konkurencji w Polsce... niestety. Tłumaczono nam że ten hotel w ostatnim roku tak się zepsuł pod nowym właścicielem ale skoro wiedzieli tym bardziej nie powinni nas tam wysyłać... no ale może się uda. Czy się uda opublikować tę opinię.... to się dowiemy za kilkanaście dnie dni.
3.0/6
Djerba 2022 hotel aqua resort jednym zdaniem szału nie ma hotel oprócz głównej zaniedbany i widać nadszarpnięty zębem czasu słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi bardzo długi czas zameldowania i otrzymania pokoju
3.0/6
Hotel oceniam dość słabo. Zaczynając od pokoju to bardzo słabo, zawiedliśmy się, zwłaszcza na łazience… chodź muszę zaznaczyć ze chociaż brudno nie było. Jedzenie all inclusive również bardzo słabo, gdyby nie codzienna pizza i frytki to mało kiedy trafiło się coś na prawdę dobrego chodź niekiedy się zdarzało ( dobre słodkie ). Na śniadanie żadnych bułek ani chleba tylko bagietka. Bardzo dużym minusem było to ze były ograniczone gazowane napoje, w tym hotelu podawali napoje gazowane ( cola, fanta, sprite itp. ) normalnie z butelek ale co z tego jak ciagle im tego brakło i np jednego dnia cola była a innego nie było a jak już była to nie chcieli dać więcej niż 1 szklanka na osobę nawet jak powiedziałeś ze chcesz dla siebie i męża bo po co chodzić ciagle we dwóch . Baseny były Okej. Animacje wieczorne bardzo fajne lecz w ciągu dnia dla dzieci słabo. Mini klub dla dzieci to porażka, bardzo stare pomieszczenie z dala od centrum hotelu i nic tam się nie dzieje. Plaża przy hotelu ładna ale wejście do wody obżydliwe, na brzegu jakieś wodorosty ze jak przez nie przechodzisz to robi się niedobrze No i do tego śmierdzące