Opinie o Djerba Aqua Resort

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(115 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.5
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje czerwiec 2021

    Renata, Lutomiersk 03.07.2021

    Kolejny wyjazd z Rainbow i pierwszy nieudany. Przykre. Aquapark zamknięty, bary zamknięte, czynny jeden na cały hotel i o godzinę krócej... Jedzenie monotonne. Jedyny duży plus wyjazdu to ludzie z obsługi hotelowej i animatorzy, którzy starali się jak tylko mogli.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w resorcie Djerba Aqua Resort

    HANNA, Rzeszów 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wybrałam się na tygodniowe wakacje w 4 osoby z pomocą Rainbow. Hotel, który wybrałam znajduje się w bardzo turystycznej lokalizacji na Djerbie i mimo, że nie był położony bardzo blisko centrum to można na spokojnie dojechać z hotelu taksówką. Rezydentką w moim hotelu była pani Anna, która na drugi dzień po przyjeździe wszystko szczegółowo opowiedziała na spotkaniu informacyjnym. Krótko przedstawiła każdą z możliwych wycieczek fakultatywnych i była bardzo otwarta aby pomóc i odpowiedzieć na nasze pytania. Nie miałam na szczęście takiej potrzeby, aby zwrócić się do niej po pomoc w kolejnych dniach ale wydała się bardzo sympatyczna i gotowa do udzielenia ewentualnych porad. Z kolei na następny dzień wybrałam się na wycieczkę fakultatywną "Wrota Sahary" i rolę przewodnika pełnił pan Szymon, również z biura Rainbow. Mogłam dowiedzieć się wielu ciekawych informacji, ponieważ pan dysponował obszerną wiedzą i widać, że sam opowiadał z pasją. Można było liczyć u niego na pomoc i wsparcie. Serdecznie polecam tę wycieczkę oraz pana Szymona z Rainbow. Co do hotelu, w którym byłam niestety było parę problemów. Niektórzy z obsługi nie umieją mówić dobrze po angielsku i jest problem z tym, aby szybko przyszli rozwiązać dany problem. Jednak bardzo polecam pana Haithem'a z recepcji. Był bardzo sympatyczny i dobrze wykonywał swoją pracę. Przyjął nas w pierwszy dzień z uśmiechem i dało się z nim dobrze porozumieć. Cały hotel i pokoje są dosyć schludne ale nieco przestarzałe. Codziennie ktoś przychodzi sprzątać ale tylko prowizorycznie aby pościelić łóżko i zmieść podłogę. Niestety były osoby w hotelu, które nie dostawały świeżych ręczników i nikt nie przychodził z nowymi, mimo wielu próśb. Moje dwie przyjaciółki, które miały wspólny pokój zderzyły się z problemem z klimatyzacją. Po włączeniu jej, ciekło z niej. Najpierw rdza, a potem ciągle woda. W związku z tym musiały zmienić pokój, ponieważ nie dało się używać klimy w poprzednim. Ja natomiast miałam styczność z karaluchami w pokoju. Niestety ale pierwszy wyszedł przez klimatyzacje, a na kolejny dzień widziałam kolejnego, również w klimatyzacji, co potwierdziło moje przypuszczenia, że tam się zagnieździły. Z pierwszym pomógł nam pan z obsługi, niestety już potem nikt do nas nie przyszedł mimo, że mówili w recepcji, że kogoś do nas przyślą. Są trzy posiłki dziennie i również byłam trochę rozczarowana jedzeniem. Było oczywiście wiele dobrych dań jednak mimo dużego wyboru to widać, że hotel stawia na ilość, a nie na jakość. Większość dań na słono było nieprzyprawionych albo suchych i bez smaku. Jednak owoce morza, pizza czy owoce były bardzo dobre. Co do gorącej wody do picia to wspomnę, że jest ona dostępna wyłącznie rano. Przechodząc do pozytywów, to bardzo polecam lokalnego pana lekarza, który przyjeżdżał do hotelu. Niestety była potrzebna jego pomoc i zakup antybiotyków, ale dzięki szybkiemu kontaktowi z Rainbow w sprawie ubezpieczenia i ewentualnej pomocy z dowiezieniem leków do hotelu, to proces przebiegł bardzo sprawnie. Pan lekarz udzielił ogromnej pomocy i okazał się profesjonalizmem. Dzięki temu, że bardzo dobrze umiał angielski można się było bez problemu dogadać. Hotel oferuje również bardzo dużo aktywności w ciągu dnia oraz wieczorem. Animatorzy są bardzo otwarci i przyjaźni, mają dużo pozytywnej energii i są również gotowi udzielić ewentualnej pomocy. W hotelu są sklepiki, gdzie można zakupić pamiątki, kosmetyki toaletowe lub jedzenie. Na terenie hotelu dostępne są 3 baseny i droga na plażę jest krótka. Leżaki są darmowe jednak nie zawsze znajdą się wolne. W jednym dniu były również dostępne bazarki przy basenie, gdzie było również dużo pamiątek do wyboru. Dolary oraz euro można wymienić na dinary w recepcji jednak należy pamiętać, że aby wymienić pieniądze z dinarów jest to tylko możliwe na lotnisku (nie można wywozić ani wwozić dinarów!). Podsumowując trzeba pamiętać, że 4-gwiazdkowy hotel w Afryce nie wpasowuje się w standardy 4-gwiazdkowego hotelu w Europie. Nie oznacza to, że jest bardzo zły ale warunki są po prostu zadowalające, nie powinny nikomu przeszkadzać jeśli większość pobytu spędza się na zewnątrz. Hotel jest trochę stary i może pojawiać się problem z załatwianiem pewnych rzeczy z obsługą hotelową. Jednak dzięki Rainbow uniknęłyśmy wielu nieprzyjemnych sytuacji i dodało to komfort naszemu pobytowi w Tunezji. Polecam wszystkim skorzystanie z tego biura na przyszłość.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tunezja wyspa

    Edyta , Żarów 18.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel trochę zaniedbany.nadaje się do remontu.czysto.personel dba o czystość. Kelnerzy bardzo uczynni Jedzenie monotonne

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Djerba

    Bozena, WARSZAWA 07.10.2019

    Obsługa hotelu niezbyt zwraca uwagę na opisy pokoju znajdujące się w rezerwacji(chodzi o łóżka) dopiero po interwencji następuje zmiana pokoju.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem