Opinie o Djerba Resort

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(211 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Djerba Resort

    Michał, Łódź 26.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel położony w drugiej linii brzegowej. Do plaży 5 minut spacerkiem. Budynek z widocznymi śladami zużycia przydałaby się generalka. Problem z klimatyzacja. Animacje właściwie brak chyba że jest się Francuzem. Wyżywienie - kucharz powinien poznać sól. Potrawy mdłe i niedoprawione. Ogólne wrażenie - szału nie ma.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel dierba resort

    ZIELONY PL 03.09.2024

    Pokój nieprzygotowany na nasz przyjazd zamiana pokoju w pokoju 6 karaluchów w spłuczce toaletowej otoczenie hotelu piękne czysto kelnerzy mili przy basenie drinki w plastikowych szklankach myte w misce z płynem a często podawane nie myte animatorzy z rainbow nie zainteresowani w hotelu wszystko pod Francuzów

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Delikatna porażka, niesmak pozostał :(

    Jakub, Gostynin 18.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    O pobycie w powyższym hotelu możemy powiedzieć wiele (oczywiście niekoniecznie dobrego). Po niesamowitym tygodniowym objeździe po kraju zdecydowaliśmy się na tygodniowe przedłużenie wakacji. Pierwszego dnia pobytu odkryliśmy niedziałająca klimatyzacje w naszym pokoju i zgłosiliśmy to do recepcji. Po kilkukrotnym upominaniu się sami znaleźliśmy Panów konserwatorów, którzy przyszli do naszego pokoju, postukali młotkiem wyjętym z kieszeni spodni i powiedzieli, ze wszystko działa. Ucieszeni postanowiliśmy odpocząć, lecz do północy nasze okno oraz okiennice intensywnie drżały w rytm muzyki z imprezy nad basenem. Nazajutrz obudził nas smród grzyba z klimatyzacji, wiec ponownie udaliśmy się w kilkukrotna wycieczkę do recepcji. W końcu jedna z pomocnych recepcjonistek odwiedziła nas i przyznała iż pokój nie nadaje się do użytku i przyznała nam inny pokój, w którym niespodzianka, klimatyzacja również nie działała. Trzeciego dnia pobytu w godzinach od 10 do 16 panowie konserwatorzy buszowali w naszym pokoju. Po powrocie do pokoju, gdy wszystko było naprawione i pokój został posprzątany, w naszej łazience zastaliśmy dwa wiadra na kapiąca z sufitu wodę. Po chwili do naszego pokoju bez pukania wtargnął ponownie pan konserwator. Na szczęście to był ostatni dzień walki i przez resztę pobytu klimatyzacja działała bez zarzutów. Duzy niesmak pozostawiła również Pani rezydentka, która zachęcała do fotografowania się z zamęczonymi zwierzętami m. in. wykradanymi z norek małymi fenkami. Po wylaniu wszystkich zali możemy przejść do pozytywów. Hotel posiada bardzo przyjemny i przestrzenny basen zewnętrzny, w którym nigdy nie było tłoku. Zespól animatorów przygotował ciekawy wachlarz animacji, myślę ze każdy znajdzie cos dla siebie. Pomijając nieprzyjemny incydent z pokojem pobyt był całkiem ok, a sam hotel jest czysty i bardzo komfortowy. Chętnie zaliczyłbym kilka zdjęć i nagrań ale niestety nie mam takiej możliwości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Średnio polecam

    Mikołaj, Bydgoszcz 06.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Na terenie hotelu znajduje się Club który gra muzyka codziennie do godziny 4:30, pierwszego dnia dostalibyśmy pokój na przeciwko klubu przez co nie mogliśmy spać do godziny prawie 5 rano, kolejnego dnia po rozmowie z menadżerem hotel wymienił nam z wielką łaską pokój który znajdował się z innej strony w którym już było bardzo cicho. Więc czy wypoczniecie zależy w której części hotelu otrzymacie pokój, Bardzo ładny basen z dużą ilością leżaków, jedzenie typowe all inc w kółko te same potrawy delikatnie zmieniane nic specjalnego ale da się przeżyć, chociaż przy dużej ilości osób obsługa bardzo się spieszy i np mięso z grilla nie jest dobrze wypieczone ponieważ jest za szybko zdejmowane z grilla, naboje okej, drinki w cenie słabe są tańsze hotele które mają normalne mohito w cenie a nie za dodatkową opłatą 15dh, także za to minus, plaża bardzo mała ma może około 30 leżaków więc jak na taki duży hotel jest to słaby wynik podczas kilku prób udania się na plażę nie było żadnego wolnego leżaka, obsługa słabo mówi po angielsku większość mówi jedyne po Francusku ponieważ większość gości jest z Francji, animacje również tylko w języku Francuskim. Pokoje słabo sprzątane, kilka razy sprzątaczki nie zmieniły ręczników czy nie dołożyły płynu do mycia czy papieru toaletowego i trzeba było iść i się o te rzeczy prosić, żeby otrzymać ręcznik nad basen trzeba umieścić kaucję w repepcji, w większości hoteli po prostu dostaje się karty które wymiana się na ręczniki, Na terenie hotelu jest bardzo ładna roślinność,Raczej nie wrócę do tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem