Opinie klientów o Djerba Sun Beach

4.4 /6
21 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
3.9
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Roman, Opole 29.06.2022

Wakacje w trudnych czasach

Witam. Spędziliśmy fajne wakacje na Jerbie. Mimo kłopotów spowodowanych strajkami na lotnisku po stronie Tunezji Rainbow bardzo dobrze prowadziło nas przez ten cały czas. Wiedzieliśmy wszystko na czas co zaoszczędziło nam kłopotu i nerwów. BRAWO RAINBOW !!!

3.0/6

Mariusz, Warszawa 11.07.2022

Nie do końca szczęśliwy

Zaczęliśmy wakacje 30 czerwca zaczęło się fajnie animatorzy przywitali nas fajnie, następnego dnia już było gorzej wielkie karaluchy w łazience na łóżku, jedzenie słabe cała moja rodzina cierpi jeszcze do dnia dzisiejszego, jedliśmy jedno i to samo, zjeżdżalnia na początku nie była czynna później uruchamiana na chwilę, mógł bym pisać wiele, po za hotelem wszędzie syf dosłownie mówiąc. Baseny fajne i super osoby prowadzący zabawy.

2.0/6

DOMINIKA, --- 19.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Djerba sun Beach

Hotel ok, niestety na moje pytanie czy będą problemy żołądkowe w czasie wyjazdu usłyszałam że nie ma takich informacji od osoby zajmujące się rezerwacją, co dziwne bo rezydentka pierwszego dnia wyjazdu o tym mówiła także nie wiem czy to klimat czy jedzenie w hotelu ale mimo brania lekarstw nie uniknęłam zatrucia. Również dodatkowe bony do wykorzystania na lotnisku nie działały także z obsługi Rainbow jestem niezadowolona. A cena wyjazdu była sporo zawyzona co do warunków na miejscu, all inclusive też to raczej nie był tylko wyżywienie 3 razy dziennie. Również kupując ofertę all inclusive przygotowałam się że bez względu na godzine przykazdu do hotelu będzie dostępny posiłek. Jednak tak nie było od rannego wylotu do rodziny 19:00 mogłam liczyć tylko na własny prowiant, bo o 16-17 w hotelu było tylko ciasto I naleśniki do zjedzenia, także raczej deser nie posiłek. Niestety transfer do hotelu zakończył się tuż po godzinie w której podawany był obiad, pewnie ze względu na to że czekaliśmy pod lotniskiem prawie godzine na przyjazd autokaru, chociaż reszta osób z innych hoteli już rozsiadła się w klimatyzowanych autokarach lub pojechała do hoteli. Także organizacja transferu tragiczna, tak samo jak samochód w którym kierowca liczy że poda mu się walizkę przez okno bo nie jest to autokar i nie ma w nim bagażnika. Plaża przy hotelu wygląda inaczej niz na zdjeciach, przy morzu za to leżą konskie kupy ponieważ całe dnie po plaży chodzą konie i wielbłądy. Czego nie byłam swiadoma bo Plaża miała być hotelowa znaczy zamknięta. Także do plażowania takie warunki się nie nadają.

2.0/6

Monika 16.07.2022

Szczerze odradzam

Nawet nie wiem od czego zacząć.... od pierwszego dnia byliśmy negatywnie zaskoczeni. Hotel, który nam zaproponowano za prawi 7 tys zł za 2 osoby to dramat! Wychodząc z autokaru patrzono na nas jak na kosmitów, po chwili spędzonej w hotelu domyśliliśmy się czemu. Zaczynając od początku... JEDYNE plusy to dwa baseny, w jednym odbywały się animacje, drugi praktycznie pusty wiec jak ktoś chciał popływać lub poopalać się w spokoju to była świetna opcją. Drugi plus - większość obsługi miła i serdeczną ale zdarzały się też nadęte buce. No i animatorzy ... dawali radę. Pomimo monotonnego repertuaru, dzieci były zadowolone. Dorośli.... zależy kto co lubi. No i teraz cała reszta.... pokoje, jest łóżko, toaleta, wanna oraz ciepła woda - to najważniejsze. Brak suszarek do włosów, za lodowke trzeba zapłacić, lecz jest ona nie wiadomo gdzie. Klimatyzacja leciutko chłodzi. Brak papieru toaletowego, Codziennie trzeba było chodzić i szukać kogoś z obsługi. Ręczniki Pan zabierał lecz zapominał zostawić czystych. W ofercie była informacja, że ręczniki plażowe w cenie ale zapomniano dodac, że kaucja za wypożyczenie ręcznika wynosiła 20 dinarów. Jedzenie - DRAMAT!!!! Tragedia, że w dzisiejszych czasach można karmić gości czyms takim. Codziennie na śniadanie były smażone pokrojone parówki, jajka, bagietka (nigdy żadnego innego pieczywa) suche pomidory, suche ogórki, croasanty i rogaliki, 2 rodzaje dżemu i ich niezjadliwy jogurt. Kawę i herbatę zalewało się ciepła woda, która nawet nie była w stanie tego zaparzyć. Wieczny brak szklanek do wody i czegoś sokopodobnego, bo soku nie było. Na śniadanie nigdy nie było owoców, dzieci nie schodziły na śniadanie bo nie mieli czego zjeść. Obiady i kolację- Codziennie to samo. Nie jestem w stanie wymienić tych świństw bo dla Polaków to było niezjadliwe. Nie jestem osobą wybredną ale skwaśniałe pomidory, suche kapusty i sałatki z resztkami ze śniadania?! Było nas 6 osób, 3 to dzieci. Restauracji dawaliśmy szanse Codziennie ale kończyło się zazwyczaj obiadokolacją w restauracji, która znajduje się przy plaży. Zostawialiśmy tam po ok 200 dinarow ale było to jedyne miejsce, gdzie wszyscy ze smakiem jedliśmy. Oczywiście wszystko zgłosiliśmy i do biura które poleciło nam tą koszmarną wycieczkę oraz Pani rezydent. Zaproponowano nam zmianę hotelu lecz 2 osoby byly z innego biura i nie chcieliśmy się rozdzielać więc niestety zostaliśmy. 4 dnia pobytu przyjechało kilka autokarow Libijczyków, tego dnia było kilka razy więcej niezjadliwego jedzenia i fart chciał, że tego dnia przyjechała Pani rezydent zrobić zdjęcia w restauracji gdzie zapewne według nich było dużo i pysznie. Szkoda, że nie przyjechala na śniadanie albo 2 dni później gdzie ci sami libijczycy walili talerzami w konsole na recepcji bo nie mieli co jeść. WiFi - czasem działa ale tylko w lobby, nigdzie indziej więc bez zakupu karty z internetem nie obeszło. Plaża- tragedia. Jeśli chcecie zobaczyć najbrzydszą i najbardziej śmierdzącą plaże to właśnie tam. Przez tydzień nie weszliśmy do morza bo ilość glonów, który nikt nie sprząta jest dramatyczną. Na plaży mnóstwo koni, wielbłądów, psów i kotów, ale mi w zupełności to nie przeszkadza. Przynajmniej widok tych zwierząt pomagał zapomnieć o smrodzie tego szamba, które ciągnęło się na kilka km, bo dalej nie dało się iść. Najlepszy byl bar all inclusive, gdzie na półce była 1 butelka bimbru i kilka pustych butelek. Za każdy inny bar trzeba było zapłacić - o Ty tez nas nie poinformowano. Przez tydzień wypiłam kilka drinków bimbru z colą bo wódki niestety nie było. Koleżanka, która była z innego biura za tą samo wycieczkę zapłaciła DUŻO mniej, oni nie mają pretensji bo za taką cenę można się było spodziewać ślę za 7 tys??? Latam z rainbow od dawna i nigdy czegoś takiego nie spotkałam. W zeszłym roku byłam równiez z tego biura, również w 3* na Fuerteventura, jedzenie było genialne, nie miała żadnych pretensji. To co nas spotkało w tym roku to napewno "niezapomniane wakacje" Nigdy więcej czegoś takiego nie chciałabym przezyc i dziwię się, że macie w swojej ofercie taki hotel i że proponujecie wgle coś takiego klientom. ODRADZAM
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem