Opinie klientów o El Mouradi Djerba Menzel

4.5 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

MARIA, RADZIWILLOW 09.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Udany wyjazd

Położenie hotelu bardzo dobre, tuż przy dwóch plażach, piękne widoki. Odpowiednia ilość basenów, tylko za mało leżaków przy basenie ze słodką wodą. Pokój czysty, sprzątany codziennie. Trochę kłopotliwy brak lodówki, przydałaby się, aby chłodzić wodę i napoje, obiecano nam, że dostarczą już pierwszego dnia, ale lodówki nie mieliśmy przez cały pobyt. Jedzenie smaczne i urozmaicone, ale czasami brakowało naczyń i obsługa nie była zbyt miła, np. domagała się napiwku za przyniesienie ciągle brakujących sztućców czy za połączenie stolików na czas posiłku- byliśmy liczną grupą. Rozmowa z managerem pomogła, potem kelnerzy traktowali nas lepiej. Wybraliśmy się na dwudniową wycieczkę na Saharę, było warto. Szkoda tylko, że trafiła nam się jako przewodnik pani Wanda, która miała sporą wiedzę o Tunezji, ale przekazywała ją w tak nudny i męczący sposób, że próbowaliśmy jej nie słuchać i odsuwaliśmy się od niej. Wtedy pani Wanda zwracała nam uwagę i można było poczuć się jak w szkole…Marudziła, że nie słuchamy, a to takie ciekawe…Poza tym dawała nam mało czasu na samodzielne oglądanie, zwiedzanie, twierdząc, że nie ma na to czasu, a zaraz potem zatrzymywaliśmy się na długo przy sklepiku czy barze, chociaż nie było takiej potrzeby. To było irytujące. Na początku próbowaliśmy przekazać nasze spostrzeżenia pani Wandzie, ale je z uśmiechem zbagatelizowała a potem po prostu ignorowała nasze prośby czy pytania. Pani Wanda to najsłabsze ogniwo wycieczki fakultatywnej, dlatego postanowiłam poinformować biuro o jej pracy i stosunku do klientów. Dodaję, że piszę w imieniu grupy 9-osobowej.

4.0/6

Andrzej, Otwock 12.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Czerwiec 2023

Utrudnione wejście do morza .Ogromne ilości pływających wodorostów. Hotel stary w remoncie. Część wyremontowana. Na balkonie stolik bez krzesełek (w pokoju też ich brak).Zepsuty sejf. Pusta szafka po lodówce. Wyżywienie urozmaicone. Bardzo miła obsługa. Zapomniano po nas przyjechać na opłaconą wycieczkę. Utrudniony kontakt z rezydentem.

4.0/6

Katarzyna 10.09.2022

Hotel dobry

Hotel jak na standardy Tunezji dobry.

3.0/6

Arkadiusz, --- 02.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Nie zgodne z prawdą

Hotel Stary w miarę czysto w korytarzu zdarzyły się dwa karaluchy Hotel potrzebuję remontu jedzenie ujdzie ale codziennie to samo problem z napojami cały pobyt ratują ludzie od Animacji brak pokoi po renowacji które wykupiliśmy po przyjeździe okazało się że takie nie istnieją narazie zdjęcia są z bungalow na stronie a nie z pokoi
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem