5.5/6 (68 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Hotel nie zrobil najlepszego wrażenia, w pokoju sprzęty stare i dość zniszczone (aczkolwiek łóżka wygodne). Obsługa hotelowa miła i uczynna za wyjątkiem baru przy basenie gdzie faworyzowani byli Francuzi. Obsługa baru przy basenie wręcz niemiła i niegrzeczna, zawsze starała się podawać drinki i napoje w kubeczkach papierowych mimo tego, że były filiżanki i szklaneczki do napojów i drinków. Nawet po wyraźnej prośbę o zmianę naczynia byli bardzo niesympatyczni i ciągle mieli z tym jakiś problem (Francuzi dostawali zamawiane drinki w filiżankach i szkle). Jedzenie dość urozmaicone i smaczne (bardzo dobre ciasta). Bardzo miła, sympatyczna i profesjonalna obsługa w restauracjach tematycznych i na głównej stołówce. Miła, sympatyczna i kompetentna obsługa recepcji (po przekazaniu uwag natychmiastowa reakcja). Zespół animatorów ok, bardzo sympatyczni, uśmiechnięci nienachalni. Pokoje sprzątane codziennie i czyste. Bardzo duży, ładny basen, bardzo blisko nadmorska szeroka i długa ( ładny biały piasek) plaża. Parasole i leżaki na plaży w cenie (brak dodatkowych opłat). Wycieczki fakultatywne, uczestniczyliśmy w wycieczce objazd wyspy Djerba wykupionej z Rainbow, całkowita porażka. Wybierając wycieczkę na podstawie programu wydawała się nam dość interesująca. Okazało się jednak, że bardzo dużo zależy od przewodnika. Niestety nasza Pani przewodnik nie poradziła sobie z zadaniem (Pani Wanda T), opowiadała bardzo cicho ( jeżeli cokolwiek opowiadała), nie czekała na całą grupę ( zdarzało się, że część grupy jeszcze coś oglądała, a Pani przewodnik już zaczynała następny punkt programu). Reasumując hotel czysty, zadbany, bardzo dużo zieleni ale przydałoby się już go odnowić. Personel ogólnie uprzejmy ( wyjątek bar przy basenie). Hotel wg nas zasługuje co najwyżej na trzy gwiazdki przede wszystkim za obsługę, basen, plażę i bliskość do morza.
4.0/6
Hotele dla mało wymagających. Jedzenie ok , obsługa i animatorzy na 5+ Porażka jest basen kryty. Doba lokalizacja.
4.0/6
Wakacje udane, obsługa hotelowa na wysokim poziomie, nie nachalna. Piękna pogoda, super plaża, piaszczysta. Jedzenie codziennie te same, brak urozmaicenia. Brudne plaże miejscami.
4.0/6
Hotel odnowiony, etetycznie zagospodarowany teren z różnymi ciekawymi zakątkami. Przesympatyczna obsługa. Piękną plaża, która w lutym była praktycznie pusta. Zimą czynne dwa baseny w części spa. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór deserow, pyszne owoce i drinki. Są niestety też minusy: pokojne bardzo głośne, cieńkie ściany i podłogi i niestety słychać wszystko od sąsiadów co często uniemożliwia posypanie (mieliśmy sąsiadów którzy wstawali przed 6 rano: telewizor, prysznic - niestety wszystko słychać. W hotelu w lutym są głównie Polacy i Francuzi, czasami Tunezyjczycy. Dla Francuzów to miejsce wyzjazdu dla emerytów. W hotelu jest ich bardzo wielu , nie funkcjonują jak turyści, zalegaja przy stalach na posiłkach tak, że nie ma miejsca dla tych, którzy przychodzą tylko zjeść. Dopiero na koniec pobytu uruchomiono większą salę żeby pozostali goście mieli gdzie usiąść. Nie zwracają uwagi na innych, notoryczne palenie papierosów przy stole to norma, są głośni. Z uwagi na to, że stanowią 90% wszystkich gości w hotelu pobyt nie kojarzył się niestety z wakacjami i odpoczynkiem