Opinie o Palm Azur

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(497 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Palm to dobry wybór

    Maja, Radlin 06.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2022

    P jak plaza cudowna i bezpieczna A jak absolutna wypoczynek L jak lenistwo w pięknych okolicznościach przyrody M jak mnóstwo atrakcji A jak atmosfera Z jak zupełny odpoczynek U jak ulubione miejsce R jak radość z pobytu

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wielkanoc w Tunezji - Djerba

    Marcin, Toruń 09.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Wyjazd ogólnie wspólnie z rodziną uznany za udany. Numer 1 to na pewno 2-dniowa wycieczka na Saharę, w tym zwiedzanie planu filmowego Star Wars, wschód słońca na pustyni, przejażdżka terenówkami odcinkiem Dakaru, etc. Przewodnik arabskiego pochodzenia o imieniu Ahmed, swoją sympatyczną osobą i mega pozytywnym podejściem, przy tym z dużą wiedzą przekazywaną w dostępny i czasem żartobliwy sposób, dodawał uroku wyprawie. Z wielkim uśmiechem wszyscy wspominamy tę postać, miło było także pożegnać się osobiście na lotnisku przed odlotem. Poza tym pogoda dopisała jak na tę porę roku, ponad 33*C przez 3 dni, ciekawa alternatywa na spędzanie świąt, inaczej niż tylko przy stole. Polecam!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Słońce Tunezji

    Aleksandra 02.10.2022

    Wyjazd za Djerba z Rainbow będziemy bardzo dobrze wspominać! Po pierwsze bardzo dobra organizacja i opieka rezydenta. Hotel w mojej ocenie bardzo dobry, w szczególności, infrastruktura: duży basen głowy, mniejszy basen cichy, aquapark, basen dla najmłodszych. Dobra obsługa, jedzenie z dużym wyborem, zawsze ryba, mięso, coś wegetariańskiego, wybór warzyw itp. Warto wybrać pokój z widokiem na morze, mieliśmy na najwyższym pietrze, rzeczywiście piękny widok na morze i okolice. Dla lubiących przygodę koniecznie polecam dwudniowa wycieczkę na Saharę!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    W sumie wszystko OK

    Arkadiusz, Koszalin 19.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Może od początku, samolot, przelot, przywitanie na lotnisku - OK. Po przylocie wskazany klimatyzowany autokar, nie dajcie się podpuścić "ładowaczom bagażu" - od razu wyciągają dłonie po napiwki. W hotelu szybka "rejestracja" - obsługa wszystko tłumaczy po polsku :) - to na plus. Na przywitanie obowiązkowa dość wygórowana opłata - 24 euro od osoby za tydzień pobytu.... Ogólnie hotel lata świetności ma za sobą, pokoje całkiem OK, w łazience przydałby się remont, sejf darmowy, lodóweczka mała, ale coś się do niej zmieści :). Nie był to nasz pierwszy wyjazd, więc początkującym polecam na bezcłowym zaopatrzyć się w 40% alkohol ( szczególnie Egipt, Albania i Tunezja ). Drinki w barach całkiem dobre, choć jak dla Polaka - słabe ( alkohol przeciętny ), w każdym barze dogadać się można w naszym języku. Wieczny problem z leżakami przy basenie, pomimo tabliczek z zakazem rezerwacji - są zajmowane już od 7 rano ( basen od 9 ..... ), przy plaży nie ma z tym problemu. Animacje średnie. Woda ciepła, czysta, nie potrzebne buty do wody, jedyny minus to brud na plaży ( odchody wielbłądów, koni, psów, kotów, glony ), podczas tygodniowego pobytu 2 x traktorek przejechał zgarniając nieczystości. Jedzenie całkiem dobre, choć dość monotonne, w stołówce słaba klimatyzacja. Wybraliśmy się rodzinką na dwudniową wycieczkę na Saharę, którą polecam wszystkim ( lepiej rezerwować ją przez stronę, my niestety kupiliśmy ją na miejscu za euro, cena podobna - jedynie szkoda było gotówki - bankomat w hotelu przez cały nasz pobyt nie działał ). Sama wycieczka, choć trochę męcząca z uwagi na temperatury ( lipiec ), SUPER, pani Ania - przewodniczka godna polecenia, nocleg w hotelu z basenem o dość dobrym standardzie. Przed samym hotelem znajdują się trzy markety z upominkami, napojami, słodyczami, odzieżą, biżuterią, torebkami, kosmetykami itp... - proponuję najpierw je tylko pozwiedzać a prezenty kupić na koniec pobytu - ceny znośne - jednak na mieście sporo niższe. Można płacić kartami, telefonami, zegarkami - wszystko OK - przetestowane . Najbliższy sklep z alkoholem znajduje się kilka kilometrów od hotelu - dojazd taksówkami, które często stoją przed hotelem ( wybierajcie tylko te żółte - płacimy według wskazania taksometru - chyba że się dogadacie wcześniej co do ceny ). Poza hotelem dość brudno, tubylcy nie dbają o czystość ale w miarę bezpiecznie. Spacerując kilka kilometrów od hotelu spodziewajcie się na 100 % kontroli mundurowych ( gdy zobaczą opaskę z hotelu, pozdrowią, porozmawiają i puszczą dalej - pod żadnym pozorem nie fotografujcie mundurowych, obiektów policyjnych itp. Ogólnie polecam.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Powtórka z Tunezji

    Andrzej, ROTMANKA 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ponieważ uruchomiono połączenia lotnicze na Djerdę z Gdańska polecieliśmy kolejny raz do Tunezji.Wrażenia z pobytu były pozytywne,chociaż było jak na koniec września gorąco ponad 30 stopni przy dużej wilgotności.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena dobra

    Jolanta, Poznań 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Warunki pobytowe, dobre, pokój przestronny, ładny widok, mankamentem była głośna muzyka (wieczorne animacje do późnych godzin) estrada do animacji blisko położona. Obsługa miła, czysto. Jednak bardzo dużym i ważnym mankamentem była brudna, niesprzątana plaża.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia Dobra

    Małgorzata, --- 15.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Hotel bardzo przyzwoity. Czysty choć widać że pokoje poddają się biegowi czasu. Jedzenie dobre. Jedynym mankamentem w mojej opinii, była za głośna muzyka grana nad basenem przez większość czasu. Ale po zwróceniu uwagi, dj wyciszał trochę. Skorzystaliśmy z kilku wycieczek. Fantastyczne poprowadzonych przez pracowników Rainbow! Polecamy. Czuliśmy się zadbani od przyjazdu po wylot:)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pobyt super, ale czegoś brakowało ;)

    KaMa 06.09.2022

    Ogólnie pobyt oceniam na bardzo dobry. Gorąco, woda w basenie cieplutka. Animatorzy na plus. Kuchnia również pyszna. różnorodna. Najbardziej co mnie zdziwiło, to fakt iż od godziny 9 do 12 wyłączana była klimatyzacja w pokojach . Fakt ten by nie przeszkadzał, gdyby nie to, że na dworze było 45 st... Sam pokój w porządku, ale łazienka tragedia, wanna miała chyba ze dwadzieścia lat , tak samo wc. Ściany też nie najczystsze., chodż pokoje sprzątane były codziennie i podłoga była czysta. Trafiliśmy w słaby okres jeżeli chodzi o plaże, same glony nie można było wejść do morza. Rezydentka, Pani Karolina fantastyczna osoba.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Jak do tej pory - to były nasze wakacje życia!

    Jakub, podkarpackie 20.08.2019

    Wraz z partnerką, spędziliśmy 7 wspaniałych dni w Tunezji w hotelu Sentido Palm Azur. Wszystko się zgadza wraz z opisem, bardzo bliska odległość do morza, plaża czysta. Mimo sezonu wakacyjnego, nie dało się odczuć natłoku turystów. Jak na pierwsze wakacje poza Europą oceniamy wyjazd z biurem Ranibow 11/10.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Jak się masz

    Piotr Wacław, Legionowo 16.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    W tym hotelu całą obsługa (recepcja .animatorzy, pokojówka) znają podstawowe zwroty po polsku. To bardzo miłe. Również dania posiłkow są opisane po polsku. Oczywiście na powitanie króluje zwrot : jak sie masz

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem