Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
P jak plaza cudowna i bezpieczna A jak absolutna wypoczynek L jak lenistwo w pięknych okolicznościach przyrody M jak mnóstwo atrakcji A jak atmosfera Z jak zupełny odpoczynek U jak ulubione miejsce R jak radość z pobytu
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd ogólnie wspólnie z rodziną uznany za udany. Numer 1 to na pewno 2-dniowa wycieczka na Saharę, w tym zwiedzanie planu filmowego Star Wars, wschód słońca na pustyni, przejażdżka terenówkami odcinkiem Dakaru, etc. Przewodnik arabskiego pochodzenia o imieniu Ahmed, swoją sympatyczną osobą i mega pozytywnym podejściem, przy tym z dużą wiedzą przekazywaną w dostępny i czasem żartobliwy sposób, dodawał uroku wyprawie. Z wielkim uśmiechem wszyscy wspominamy tę postać, miło było także pożegnać się osobiście na lotnisku przed odlotem. Poza tym pogoda dopisała jak na tę porę roku, ponad 33*C przez 3 dni, ciekawa alternatywa na spędzanie świąt, inaczej niż tylko przy stole. Polecam!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd za Djerba z Rainbow będziemy bardzo dobrze wspominać! Po pierwsze bardzo dobra organizacja i opieka rezydenta. Hotel w mojej ocenie bardzo dobry, w szczególności, infrastruktura: duży basen głowy, mniejszy basen cichy, aquapark, basen dla najmłodszych. Dobra obsługa, jedzenie z dużym wyborem, zawsze ryba, mięso, coś wegetariańskiego, wybór warzyw itp. Warto wybrać pokój z widokiem na morze, mieliśmy na najwyższym pietrze, rzeczywiście piękny widok na morze i okolice. Dla lubiących przygodę koniecznie polecam dwudniowa wycieczkę na Saharę!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Może od początku, samolot, przelot, przywitanie na lotnisku - OK. Po przylocie wskazany klimatyzowany autokar, nie dajcie się podpuścić "ładowaczom bagażu" - od razu wyciągają dłonie po napiwki. W hotelu szybka "rejestracja" - obsługa wszystko tłumaczy po polsku :) - to na plus. Na przywitanie obowiązkowa dość wygórowana opłata - 24 euro od osoby za tydzień pobytu.... Ogólnie hotel lata świetności ma za sobą, pokoje całkiem OK, w łazience przydałby się remont, sejf darmowy, lodóweczka mała, ale coś się do niej zmieści :). Nie był to nasz pierwszy wyjazd, więc początkującym polecam na bezcłowym zaopatrzyć się w 40% alkohol ( szczególnie Egipt, Albania i Tunezja ). Drinki w barach całkiem dobre, choć jak dla Polaka - słabe ( alkohol przeciętny ), w każdym barze dogadać się można w naszym języku. Wieczny problem z leżakami przy basenie, pomimo tabliczek z zakazem rezerwacji - są zajmowane już od 7 rano ( basen od 9 ..... ), przy plaży nie ma z tym problemu. Animacje średnie. Woda ciepła, czysta, nie potrzebne buty do wody, jedyny minus to brud na plaży ( odchody wielbłądów, koni, psów, kotów, glony ), podczas tygodniowego pobytu 2 x traktorek przejechał zgarniając nieczystości. Jedzenie całkiem dobre, choć dość monotonne, w stołówce słaba klimatyzacja. Wybraliśmy się rodzinką na dwudniową wycieczkę na Saharę, którą polecam wszystkim ( lepiej rezerwować ją przez stronę, my niestety kupiliśmy ją na miejscu za euro, cena podobna - jedynie szkoda było gotówki - bankomat w hotelu przez cały nasz pobyt nie działał ). Sama wycieczka, choć trochę męcząca z uwagi na temperatury ( lipiec ), SUPER, pani Ania - przewodniczka godna polecenia, nocleg w hotelu z basenem o dość dobrym standardzie. Przed samym hotelem znajdują się trzy markety z upominkami, napojami, słodyczami, odzieżą, biżuterią, torebkami, kosmetykami itp... - proponuję najpierw je tylko pozwiedzać a prezenty kupić na koniec pobytu - ceny znośne - jednak na mieście sporo niższe. Można płacić kartami, telefonami, zegarkami - wszystko OK - przetestowane . Najbliższy sklep z alkoholem znajduje się kilka kilometrów od hotelu - dojazd taksówkami, które często stoją przed hotelem ( wybierajcie tylko te żółte - płacimy według wskazania taksometru - chyba że się dogadacie wcześniej co do ceny ). Poza hotelem dość brudno, tubylcy nie dbają o czystość ale w miarę bezpiecznie. Spacerując kilka kilometrów od hotelu spodziewajcie się na 100 % kontroli mundurowych ( gdy zobaczą opaskę z hotelu, pozdrowią, porozmawiają i puszczą dalej - pod żadnym pozorem nie fotografujcie mundurowych, obiektów policyjnych itp. Ogólnie polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ponieważ uruchomiono połączenia lotnicze na Djerdę z Gdańska polecieliśmy kolejny raz do Tunezji.Wrażenia z pobytu były pozytywne,chociaż było jak na koniec września gorąco ponad 30 stopni przy dużej wilgotności.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warunki pobytowe, dobre, pokój przestronny, ładny widok, mankamentem była głośna muzyka (wieczorne animacje do późnych godzin) estrada do animacji blisko położona. Obsługa miła, czysto. Jednak bardzo dużym i ważnym mankamentem była brudna, niesprzątana plaża.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo przyzwoity. Czysty choć widać że pokoje poddają się biegowi czasu. Jedzenie dobre. Jedynym mankamentem w mojej opinii, była za głośna muzyka grana nad basenem przez większość czasu. Ale po zwróceniu uwagi, dj wyciszał trochę. Skorzystaliśmy z kilku wycieczek. Fantastyczne poprowadzonych przez pracowników Rainbow! Polecamy. Czuliśmy się zadbani od przyjazdu po wylot:)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt oceniam na bardzo dobry. Gorąco, woda w basenie cieplutka. Animatorzy na plus. Kuchnia również pyszna. różnorodna. Najbardziej co mnie zdziwiło, to fakt iż od godziny 9 do 12 wyłączana była klimatyzacja w pokojach . Fakt ten by nie przeszkadzał, gdyby nie to, że na dworze było 45 st... Sam pokój w porządku, ale łazienka tragedia, wanna miała chyba ze dwadzieścia lat , tak samo wc. Ściany też nie najczystsze., chodż pokoje sprzątane były codziennie i podłoga była czysta. Trafiliśmy w słaby okres jeżeli chodzi o plaże, same glony nie można było wejść do morza. Rezydentka, Pani Karolina fantastyczna osoba.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wraz z partnerką, spędziliśmy 7 wspaniałych dni w Tunezji w hotelu Sentido Palm Azur. Wszystko się zgadza wraz z opisem, bardzo bliska odległość do morza, plaża czysta. Mimo sezonu wakacyjnego, nie dało się odczuć natłoku turystów. Jak na pierwsze wakacje poza Europą oceniamy wyjazd z biurem Ranibow 11/10.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tym hotelu całą obsługa (recepcja .animatorzy, pokojówka) znają podstawowe zwroty po polsku. To bardzo miłe. Również dania posiłkow są opisane po polsku. Oczywiście na powitanie króluje zwrot : jak sie masz