Kategoria lokalna 4
6.0/6
Poza początkowym zawirowaniem w sprawie pokoju (zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na zjeżdżalnię), bez zastrzeżeń. Pokoje czyste, obsługa miła, klimatyzacja działająca. W czasie posiłków każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Jedynym.minusem była kolacja w restauracji tunezyjskoej, gdzie zwyczajnie nas zignorowano - po interwencji dostaliśmy drugie danie, podczas gdy większość stolików kończyła już kolację. Opuściliśmy lokal po kolejnym 15 minutowym o zekiwaniu na kieliszek wina.
Lidia, --- - 14.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Piękny hotel, urozmaicone jedzenie, ciepła woda w morzu i w basenie. Wiele atrakcji i animacji. Miła obsługa. Super wypoczynek.
MAREK, --- - 03.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Na samym początku wyjazdu należy się przygotować na kontrolę przy odprawie paszportowo-biletowej wydrukowanych zaświadczeń o szczepieniach, byciu ozdrowieńcem, lub zaświadczenie o negatywnym wyniku testu oraz wygenerowany na tunezyjskiej stronie kod QR. Przelot liniami Enterair bez żadnych kłopotów, obłożenie samolotu na poziomie 75%. Z racji tego, że na Djerbę jechaliśmy 3 raz więc wybór hotelu w pełni świadomy i celowy. Do hotelu dotarliśmy kwadrans po 9 rano, od razu otrzymaliśmy opaski i zostaliśmy zaproszeni na śniadanie. Po śniadaniu i opłaceniu podatku turystycznego czekały na Nas klucze do pokoju. Dokładnie takiego samego jak na zdjęciach na stronie r.pl. Tego dnia skorzystaliśmy na miejscu w hotelu z sauny, hydromasażu i masażu całego ciała. Od następnego dnia rozpoczęliśmy regularne plażowanie z przerwami na wycieczki taksówką na targ do Midoun(piatek) i Houmt Souk(poniedziałek). Nie korzystaliśmy z wycieczek oferowanych przez biuro podróży ponieważ zarówno na Saharze jak i na objeździe wyspy już byliśmy przy poprzednich pobytach. Jesteśmy w tej chwili największą europejska nacja latającą do Tunezji. Widać to już na lotnisku, gdzie druki wjazdowe zyskały język polski w swej treści, poprzez sklepy gdzie przestaliśmy by zaczepiani jako Rosjanie a skończywszy na muzyce granej przy basenie oraz przy wieczornych zabawach. W hotelu pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników. Wydawanie posiłków formule szwedzkiego stołu z ta różnicą, że nakładają jedzenie kucharze. Samo jedzenie bardzo smaczne, dobrze przyprawione oparte na wołowinie, jagnięcinie, drobiu i rybach. Bar nie rozcieńcza zbytnio drinków, warto spróbować miejscowych likierów np. Cedratine. Animatorzy swoja pracą nie przeszkadzają w wypoczynku, delikatnie zachęcając do wspólnych zabaw. Obsługa hotelowa bardzo szybko reaguje na wzrost liczby gości w hotelu dostawiając nowe leżaki przy basenie. W trakcie Naszego pobytu nie było potrzeby "rezerwowania" ręcznikami leżaków. Rezydentka p. Agata to osoba bardzo kompetentna potrafiąca udzielić informacji zarówno tym, którzy są pierwszy raz jak i tym, którzy oczekują bardziej szczegółowych informacji. Warto również pamiętać aby osoby Nas obsługujące w miarę możliwości wspomóc drobnymi napiwkami. Wyjazd bardzo udany, hotel potwierdził swój standard.
Jarosław, Piaseczno - 21.06.2021
30/31 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel bardzo dobry. Plaża z drobnym piaskiem, morze ciepłe -fajne. Leżaki dostępne o każdej porze dnia.Minus, po ręczniki trzeba iść i wymieniać w recepcji. Jedzienie dobre. Jedyny minus- tak jak dla mnie to brak herbaty i kawy na kolacji. Trzeba było iść do barów koło recepcji. Cała obsługa hotelowa na wielki plus wraz z ochroną na plaży. Hotel raczej dla rodziń z dziećmi . Mnie baseny nie interesują -było ich kilka . Na plus P Agata rezydent nawet na wielki plus. Ogólnie wyjażd uwazam za bardzo udany.
Ewa Violetta, Rybie - 29.07.2019
5/5 uznało opinię za pomocną