Opinie klientów o Palm Azur

5.2 /6
309 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Joanna, Świętochłowice 08.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Pobyt Tunezja

Jak w tytule hotel godny polecenia. Gdzieniegdzie wymaga odświeżenia, ale najważniejsze, że jest czysto. Pokoje codziennie sprzątane z wymianą ręczników i pościeli. Personel miły, nie narzucający się. Teren wokół hotelu bardzo ładny, zadbany, dużo zieleni i palm. Morze ciepłe, ale niestety trafiają się duże kamienie. Na plaży dość dużo glonów, pomimo codziennego sprzątania (taki urok tego miejsca). Z leżakami nie ma problemu, ręczniki na plażę można wymieniać codziennie w recepcji. Baseny bardzo fajne, czyste. Jedzenie super, bardzo duży wybór potraw, każdy znajdzie coś dla siebie. Jak to w Tunezji nie ma chleba, ale jest bagietka i są przepyszne croisanty. Potrawy z ryżu doprawiane harissą, więc są dość pikantne. Zawsze jest i mięso i ryba, dużo sałatek, bardzo dobre zupy. Pyszne desery, wśród owoców obrane słodziutkie granaty. Z napoi soki, fanta, cola, piwo, wino. Kelnerzy dbają o czystość na stolikach na bieżąco. W barach oprócz drinków itp. można dostać wodę mineralną w dużych butelkach, więc nie trzeba jej kupować. Codziennie są jakieś zajęcia sportowe oraz animacje. W hotelu jest bezpiecznie, ochrona czuwa żeby nikt obcy nie wchodził. W pokojach są bezpłatne sejfy, nie zdarzyły się kradzieże więc można z nich spokojnie korzystać. Wifi działa w całym hotelu, również na plaży. W najbliższej okolicy są trzy sklepy, głównie z pamiątkami, ceny ok nie trzeba się targować. Można na własną rękę pozwiedzać okolicę - Midoun, Houmt Souk, Djerba Explore Park. O taksówki ( żółte samochody) nietrudno, wystarczy wyciągnąć rękę. Są tanie, jeżdżą z włączonym taksometrem. Koszt np do parku krokodyli to 6 dinarów. W hotelu działa kantor, ale nie wymieniajcie za dużo pieniędzy, bo wymianę z powrotem na euro można dokonać tylko na lotnisku., a tam kantor nie działa całą dobę. Waluty tunezyjskiej nie można wywozić. Dużym plusem było to, że przylatując rano, mogliśmy od razu iść na śniadanie i za chwilkę dostaliśmy też klucze do pokoje. Pokój mieliśmy z widokiem na ogród i jak dla mnie bardzo dobrze, bo nie docierała muzyka z basenu i było spokojnie. Ogólnie naprawdę bardzo polecam hotel

5.5/6

LIDIA, --- 11.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Wspaniały wybór zarówno dla rodzin z dziećmi jak i bez nich;)

Hotel świetnie rozplanowany; przy głównym basenie od strony głównego hollu i baru można przysiąść z kawą lub drinkiem w cieniu a wokół basenu poopalać się i korzystać ze sporej ilości animacji przy muzyce; schodząc w kierunku morza znajduje się Mini Club oraz płytkie baseniki i plac zabaw dla dzieci. Kawałek dalej jest sezonowa restauracja (lunchowa) a tuz przy niej baseny i widok na przepiękny lazur morza i plam. Tam już można się relaksować lub pograć w kule lub mini golfa. Na plaży sporo wodorostów przy brzegu ale dalej już morze bardziej przyjemne i woda ciepła. Najbardziej obfite i urozmaicone kolacje (z pysznymi m. in. grillowanymi warzywami i rybami, śniadania raczej w stylu francuskim (nasycić się można do woli croissantami, bagietkami itp.) Choć animatorzy weseli i życzliwi to jednak przydałyby się bardziej urozmaicone programy animacji wieczornych, ok. 21 godziny a nie później... Polecam pobyt pod koniec maja dla osób, którym wystarcza temperatura ok 25 st. C

5.5/6

Jarosław, Kórnik 20.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Pobyt w Palm Azur - 08.2023

Zaczęło się niezbyt przyjemnie, na lotnisku Rezydentka Pani Inga podobno panowała nad wszystkim, niestety mieliśmy wręcz odwrotne wrażenie. Nie wiedzieć czemu siedzieliśmy w autobusie kilkadziesiąt minut w wyniku czego, my jako goście ostatniego hotelu na trasie załapaliśmy się zamiast na kolację, to na jakieś nędzne resztki z całego dnia, pomimo, że kierowca autobusu wszelkie ograniczenia prędkości mnożył przez dwa : ). Jako rodzina mieliśmy mieć 3 pokoje obok siebie, niestety, moje prośby do agenta Rainbow okazały się chyba zbyt wielkie. Na szczęście większość rzeczy załatwiliśmy sobie sami w recepcji, swoją drogą jest tam bardzo miła i pomocna obsługa. Następnego dnia humory nam się poprawiły jak zobaczyliśmy za dnia cały obiekt, restaurację, bary, plażę no i oczywiście morze.

5.5/6

SLAWOMIR, Nysa 07.06.2021

Udany pobyt

Pobyt udany, jedyne czego mi brakowało to dostępu do normalnej kawy. W hotelu dostępna jedynie z automatów.
138394078
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem