Opinie o Palm Azur

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(494 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jest miło ale widać że jest tanio

    Robert, Siemianowice Śląskie 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Jestem po pobycie w czerwcu 24 w Palm Azur. Z ważniejszych minusów: - Mrówki w pokoju :) nie groźne ale irytujące, - Karaluchy na jadalni - to już niezbyt miłe spotkanie, - Łóżko podwójne to tak na prawdę 2 pojedyncze co oznaczało że zawsze ktoś wpadał między 2 materace, - W najbliższym otoczenia hotelu tak na prawdę poza trzema sklepami nic nie było. Jakakolwiek rozrywka tylko w hotelu, ewentualnie z dojazdem taxi, - Klimatyzacja w pokojach w szczycie dnia nie dawała rady. Na szczęście ten czas w większości spędza się poza pokojem, - Pan od ładowaniami walizek do autobusu po przylocie na wyspę żąda bakszyszu inaczej nie włoży bagażu. Po chwili rozmowy mięknie, ale pierwsze przywitanie z tubylcami robi słabe, Z plusów: - Obsługa. Barmani bardzo mili i rozmowni. Potrafili nieźle rozbawić i przy tym zrobić fajne drinki. Proponowali nawet to czego nie bylo w karcie. Do Pań sprzątających jak i w recepcji również brak zastrzeżeń, - Codzienne animacje w basenie oraz wieczorem na scenie. Animatorzy zachęcający do zabawy, - Niskie ceny taksówek. Za kilkadziesiąt dinarów można całą wyspę zwiedzić, - Djerba wg mnie jest bezpiecznym miejscem. Ani razu nie czułem zagrożenia, ani nikt nie próbował nas oszukać, - Duża oferta dodatkowych atrakcji u lokalnych przedsiębiorców typu: paralotnia, quady, skutery wodne itp.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel Palm Azur

    Roderyk, Płock 08.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Hotel w ogólnym rozrachunku bardzo dobry jak na tunezyjskie standardy byłem samemu więc nie jest to miejsce odpowiednie dla singli z kolei dla rodzin z dziećmi zdecydowanie tak codzienne atrakcje animatorów nastawione dla najmłodszych dla starszego toważystwa posostał bar z dość słabymi jakościowo alkoholami i plaża zaraz przy hotelu z kolei siłownia bardzo słabo wyposażona z niedziałającą bieżnia pozostała część wyposażenia to rowerek stacjonarny i sztanga basem kryty dość mały nagoniast spa niskiej jakości choć na plus zasługuje profesjonalizm obsługi w spa i dbałość o klienta to naprawdę duży plus w hotelu również możliwość wykonania tatuażu z henny jedzenie słabej jakości lecz na uwagę zasługują wyroby cukiernicze pyszne ciasta w monoporcjach przepięknie podane.Sam sylwester był przygotowany na duży plus owoce moża sery sushi ryby i mięsa i oczywiście jak każdego dnia ogromną ilość deserów obsługo również dbała by każdy z gości dobrze się bawił były fajerwerki choć szampan był o północy dodatkowo płatny.Pod hotelem również stały taksówki którymi w niedrogi i bezpieczny sposób można było podróżować po wyspie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ogólnie ok

    Aneta, ------ 06.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel sam w sobie czysty a obsługa miła, mam jednak duże zastrzeżenie co do plaży, która co prawda jest przesiewana codziennie ale jest wręcz pełna odchodów wielbłądów i koni, które są na terenie plaży hotelowej. Jedzenie dobre ale bez wielkiego zachwytu. Jeżeli chodzi o wycieczki, to polecam wyspę pozwiedzać choćby taksówką, wychodzi bardzo tanio a taksówkarze zawsze mają włączone liczniki i w każdej chwili można podejrzeć ile mamy do zapłaty.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel jest całkiem spoko, jadąc z lotniska nie panikuj ;)

    Przemysław, Piastów 02.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    To mój pierwszy raz w Tunezji, wiec po wylądowaniu i dojściu do autokaru wrażenia jak wszędzie indziej... po wyruszeniu w stronę hotelu delikatny stresik, bo wygląd wysuszonych terenów przy drodze, wysuszonych plaż zawalonych algami i niskim poziomie wody widocznym z autokaru nie napawał optymizmem... generalnie nie nastawiaj się że będiz ejak w Turcji, Grecji czy choćby Egipcie - po prostu poza hotelami jest brudno na ulicach, nie ma zbytnio jakiś atrakcji na które można wyjść z hotelu.... ale do brzegu.. docieramy do hotelu i ciśnienie już trochę zeszło, bo już przez lobby widać, że widoczek z hotelu na basen, i promenadę hotelową skierowaną w stronę plaży rekompensuje to co zobaczyliśmy po drodze do hotelu. I tu zaczyna się robić miło, bo widok naprawdę robił wrażenie eksluzywnego. Super zieleń w hotelu i przy plaży, ładna lazurowa woda, super aquapark, dwa bary przy basenach, generalnie bardzo spoko. JEśli chodzi o pokoje to spoko standard, tylko w telewizorze brak jakichkolwiek kanałów poza jednym i bez możliwości zmiany. W pokojach czysto. Na basenie sporo leżakó w, ale jak chcesz mieć parasol bez któego się nie obejdzie, to wyrusz przed 8:30 w celu ogarniecia leżaków z parasolem. JEdzenie generalnie nie moja bajka, ale coś tam idzie zjeść. brak podstawowego opiekacza do tostów i choćby chleba tostowego, ale na upartego coś tam wybierzesz. Brak frytek czy jakiś burgerów jako przekąski przy basenie ( lądowały tam croisanty i kanapki z tego co zostawało po śniadaniu i niestety było przechowywane w regale bez chłodzenia przy jednym z barów. Jesłi chodzi o bary to na plus, że napoje typu Cola, Fanta, Sprite były w oryginale a nie jakieś lokalne podróby, i do tego alkohole całkiem spoko, więc można sobie dziabnąć bez stresu - piwko też spoko ;) Generalnie fajne miejsce na wakacje, które zamierzasz spędzić głównie w hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Djerba zimą

    Anna, Luboń 22.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Pojechaliśmy na Djerbę zimną, głównie dlatego, że chcieliśmy uniknąć tłumów - nie zależało nam na kąpieli w przyhotelowych basenach, opalaniu się na hotelowych leżakach, etc. Pogoda była przyjazna - ok 18-20 stopni na początku stycznia. Hotel był prawie pusty, dzieci nie było wcale (więc jeśli ktoś nie przepada za biegającymi i krzyczącymi maluchami to doskonały termin na taki wyjazd). Na plus - opieka rezydenta (nie jest na miejscu, ale udostępnia numer telefonu. dwa razy w tygodniu ma dyżur i to w zupełności wystarcza), wycieczki fakultatywne (ciekawe, program interesujący, przewodnicy odpowiadają na wszystkie pytania) - polecamy zarówno Djerba Explore (krokodyle), jak i objazd po wyspie, ale także dwudniowy wyjazd na Saharę (należy zabrać gotówkę, bo wszędzie płacimy napiwki...). Na plus także obsługa w hotelu - pracownicy są naprawdę mili i pomocni (mówią po polsku) Na minus - parę uwag odnośnie do samego hotelu. Po pierwsze codziennie odbywają się imprezy z muzyką. Hałas jest duży i w naszym pokoju było słychać zarówno muzykę, jak i DJa. Jeśli ktoś jedzie na wakacje, żeby się wyspać, to w tym hotelu może mu się to nie udać. Po drugie - temperatura w pokoju. My bylismy co prawda zimą, niemniej jednak temperatur oscylowała ok. 20 stopni, a w pokojach było po prostu zimno. Spaliśmy pod kołdrą i dwoma dodatkowymi kocami. Podobno można było włączyć ogrzewanie, ale nawiew w naszym pokoju był cały pokryty pleśnią, więc nie ryzykowaliśmy. No i w końcu jedzenie - być może to specyfika tunezyjska, ale co do zasady jedzenie było zimne. Poza mięsem - które faktycznie było gorące - wszystkie pozostałe potrawy były zaledwie letnie (ziemniaki, gotowane warzywa, pizza, naleśniki, etc). Jest co prawda kuchenka mikrofalowa, ale chyba nie o to chodzi, żeby pizzę w restauracji podgrzewać sobie w mikrofali. Jeśli jesteście wegetarianami to przygotujcie się na pizzę, naleśniki i bagietki z serem - więcej opcji nie będzie. No i ostatnia rzecz - dla smakoszy kawy - zapomnijcie! W hotelu nie ma ani jednego prawdziwego ekspresu. Za to tunezyjska herbata - bardzo smaczna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Październikowe wakacje

    Michał, Bytom 13.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    W hotelu byliśmy w pierwszym tygodniu października. Temperatura oscylowała w granicach 30 stopni. Hotel jest zadbany z przodu jak i z tyłu, codziennie Panowie ogrodnicy przycinają palmy, krzewy, zbierają kwiaty i sprzątają ogród. Leżaki są darmowe, a ręczniki plażowe czekają na każdego gościa na odbiór w recepcji. Jeżeli brakuje leżaków można pobrać dodatkowe od obsługi basenu. Basen codziennie był sprzątany w okolicach godziny 7. Animacje odbywają się regularnie, harmonogram jest dostępny przy głównych drzwiach. Można wziąć udział w jodze, gimnastyce, gimnastyce w wodzie, siatkówce, strzelaniu z łuku i zabawie tanecznej wieczorem. Jedzenie było ok. Śniadania codziennie są takie same (naleśniki, bagietki, croissanty), na lunch zdarzały się różne wersje makaronu, kuskusu i ryżu, na obiad czasem pojawiały się robione na żywo potrawy np. krewetki z makaronem, grillowany szaszłyk, makaron z 4 serami i lokalny kebab. Wszystko było bardzo świeże. Na minus brudna plaża od włókien z palm, monotonne i niedoprawione jedzenie, pokój wymaga odświeżenia

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena pobytu w Palm Azur

    Jan, Toruń 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel bardzo fajny. Przemiła obsługa i wspaniałe wyżywienie. Jedna i najważniejsza ujemną uwaga dotyczy organizacji powrotu do kraju. Otóż lot powrotny został przeplanowany na godz 07.30 rano, co spowodowało, że pobyt był krótszy o pół dnia. Zbiórka do wyjazdu 4.00. W pierwszej wersji wylot miał być po południu. Straciliśmy połowę dnia, a dodatkowo nikt nam nawet nie zaproponował suchego prowiantu na drogę, ani wczesnego śniadania. Rzecz nie do przyjęcia! Pani rezydent kazała sobie coś wziąć z kolacji . Co to znaczy, coś. Jak można tak potraktować klientów, którzy zapłacili spore pieniądze i nie otrzymali należytego wyżywienia. Ktoś dał ciała. Przewoźnik i biuro Rainbow. Skoro przewoźnik zmienił godzinę wylotu, to biuro powinno zadbać o swoich klientów. Co w takim razie z zapłaconymì pieniędzmi za pełne wyżywienie, którego nie było. Żadnej rekonpensaty ze strony biura lub przewoźnika, który robi z planem lotów co chce. Czujemy się pokrzywdzeni i lekko mówiąc rozczarowani. Ponadto. Dopłaciłem za pokój z widokiem na morze, a widok był na basen. Morze było widać bardzo z boku. To jak się ma taka sytuacja do poniesionych kosztów? Jest różnica między widokiem na basenem, a na morze.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Słoneczna Djerba

    Zbigniew Jerzy, Kraków 07.06.2019

    Słońce, ciepła woda w morzu oraz bardzo dobre wyżywienie to atuty tego miejsca. Serwis hotelowy bez zarzutu, ale też bez uśmiechu ponieważ byliśmy w okresie ramadamu, co absolutnie tłumaczy wszystko. Miłym zaskoczeniem było przygotowanie ekstra stolika z tortem z okazji moich urodzin . Generalnie jest wszystko ok ale raczej dla odpoczynku niż zwiedzania. Tunezja lądowa jest dużo ciekawsza

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Palm Azur

    Michal 24.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel oddalony od lotniska o 1h jazdy, klimatyzacja w pokojach działała , obsługa przemiła, jedzenie w miarę ok, dla wybrednych dzieci może być ciężko, multum Polaków którzy od 6 rano kładą ręczniki na leżaki i „rezerwują” jakby mogli to by parawany rozstawili jak nad polskim morzem, wychodzisz po śniadaniu i nie masz wolnego leżaka , plaża czysta, na plaży dużo wolnych leżaków.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt październik 2022

    Mariola, Opole 18.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Moja ocena ... hotel wymaga sprzątania szczególnie chodniki na korytarzach w barze i kanapy w holu pokoje są czyste łóżka wygodne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem