Opinie klientów o Palm Azur

5.2 /6
235 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

PIOTR, WARSZAWA 18.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Hotel pełen sprzeczności

Z jednej strony czysty pokój i toaleta z drugiej brudna wanna (tylko) i 1 karaluch (słownie jeden). Codziennie sprzątane korytarze czysto i bez piasku i zaplamione brudne wykładziny. Piękny teren zadbany i połamana część leżaków. Z jedne strony spory wybór dań z drugiej pewne potrawy dostępne tylko na początku. Brak kawy i herbaty do kolacji czy kończące się napoje tylko 1 dystrybutor, soki tak rozcieńczone że nie dało się tego pić z drugiej niezła obsługa sprawna i miła. Dużo gości z krajów arabskich marnujących tony jedzenia i krzyki dzieci ale to nie wina hotelu bo byliśmy po sezonie. Część obiektów była zamknięta stąd np brak toalety przy plaży. Hotel czasy świetności ma już za sobą, ale wciąż ma coś do zaoferowania szczególnie w tej cenie.

4.0/6

KRZYSZTOF, CIECINA 13.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Tunezja

Hotel świetny obsługa także lecz sama Tunezja brudna i brak jakich kolwiek atrakcji dla turystow

4.0/6

Renata 30.09.2022

Hotel na jeden raz

Hotel na pierwszy rzut oka całkiem przyjemny, roślinność i ogrody wokół niego zadbane, główny basen duży ale widać że zaniedbany, w ogóle nie jest sprawdzana czystość wody. Hotel raczej do generalnego remontu . Plaża ładna tylko z daleka, przy hotelu wręcz nie da się z niej skorzystać, obfitość glonów to uniemożliwia. W ogóle jest nie sprzątana, lepiej jest obok hotelu po prawej stronie. Pokój był codziennie sprzątany , wymiana ręczników i pościeli - nie było zastrzeżeń . Za to restauracja główna - TRAGEDIA !!! Szukanie wolnego miejsca zajmuje kilkadziesiąt minut , jak stolik znajdziesz to jeszcze go musza posprzątać bo syf zostawiony jakby świnie jadły przy nim i jest brudno, jedzenie raczej monotonne i zimne. Jak czegoś zabraknie to nie starają się żeby to uzupełnić, zasada nie ma to nie ma. Największa atrakcja tego hotelu to zjeżdżalnie i jak dla mnie nieograniczony dostęp do butelkowanej mineralnej wody.

3.5/6

Grażyna, Warszawa 18.12.2022
Termin pobytu: grudzień 2022

Opinia z wyjazdu

Hotel nie zasługuje na 4* nikt nie dba o usterki w pokoju, łazience - uszczelnienie - to początki zagrzybienia wszystko jest polepione i to nie dokładnie, klamki prawie odpadają i trzeba mocno trzasnąć drzwiami zewnętrznymi aby się zamknęły - mur odpada, Panie pokojowe rękami od ścierki podłogowej ścielą łóżka. w restauracji biega dużo kotów - może komuś to odpowiada mnie nie a na terenie ogrodu i na plaży wszechobecne psy karmione przez obsługę :⁠-⁠(:⁠-⁠(
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem