Opinie klientów o Palm Azur

5.2 /6
235 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Ziemowit, Łódź 09.08.2023

Hotel Palm Azur

Hotel, ładny, czysty (sprzątane pokoje codziennie). Miła obsługa i bardzo smaczne i urozmaicone jedzenie. Tyle na plus. Teraz wady. W czasie naszego pobytu lipiec 2023 około godziny 15.30 wyłączano prąd na około 40 minut w całym hotelu w związku z tym w czasie największych upałów klimatyzacja nie działał. Mieszkałem w różnych hotelach w różnych krajach i nigdy nie spotkałem się z czymś takim. Na plaży rozpadające się leżaki, stare i dziurawe materace. Bar najbliżej plaży otwarty od czasu do czasu. Bar przy basenie tylko do 17. Później trzeba biegać tylko do baru w lobby, gdzie oczywiście zawsze była kolejka. Ogólnie nie polecam tego hotelu.

3.0/6

Martyna, --- 01.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Pobyt 8 dniowy

Hotel ogólnie: Sprzątany często, plaża również. Bardzo duża ilość dodatkowych bezpłatnych oraz płatnych atrakcji. Piękna roślinność na terenie całego hotelu. Jedzenie: Smaczne, natomiast owoce morza pojawiły się dopiero ostatniego dnia. Kolacja w restauracji a la carte mija się z celem, ponieważ wszystkie dania są ustalone z góry, nie ma szans na potrawy wegetariańskie czy owoce morza (cała kolacja składała się z mięs na różne sposoby). Pokój: dziwna, stara wanna, pokój sprawiał wrażenie zalanego. Łóżko małżeńskie składające się z dwóch osobnych postawionych obok siebie. Sprzątanie pokoju było codziennie ale sprzątaczka zostawiała ręczniki w naszej szafie - dlaczego? - nie wiem i nigdy się nie dowiem. Jest to bardzo ciepły klimat więc i karaluch się pojawił ale tylko na tarasie. Animacje hotelowe i muzyka: jeśli masz wysublimowany gust to nie polecam. Disco Polo i najgorsze pseudo rapowe polskie kawałki - jedno wielkie wesele. Ponadto jeden z animatorów był nachalny, niektórych oblał wodą podczas opalania, by zachęcić do zabawy. Plaża: piaszczysta na lądzie natomiast przy wejściu do morza można trafić na ostre duże kamienie, bez butów ani rusz. Bar: Część barmanów nie potrafi zrobić smacznych drinków. Dodatkowo w hotelu podczas jedzenia na zewnątrz gromadzą się chore koty z widocznymi obrażeniami. Było to bardzo niesmaczne, gdyż zjadały resztki ze stołów. Dzień wyjazdu: Opuszczaliśmy hotel o godzinie 4:45 - kuchnia była zamknięta, hotel nie zapewnił prowiantu, a jedynie wystawione zostały suche resztki ciasta, z dnia poprzedniego. Pobyt w tym miejscu oceniamy 5/10.

3.0/6

Krzysztof, Poznań 18.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Całokształt

Dyskryminacja obywateli Polskich wobec Francuzów, monotonia w posiłkach to samo codziennie, brak świeżych dojrzałych owoców jak i soków

3.0/6

Kaja, warszawa 03.10.2022

Średnio

Hotel ma plusy, jednak na pewno bym do niego nie wrocila ani nie poleciła znajomym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem