Opinie klientów o Radisson Blu Palace Resort & Thalasso

5.4 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.7
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Janusz Marian, Chełmiec 19.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wypoczynek w Tunezji

Wypoczynek był udany, wszystko było świetne i zgodne z ofertą, bez zastrzeżeń. Lot przebiegł pomyślnie, obiekt był elegancki i zadbany, pokoje czyste, a obsługa w restauracji i barach przyjazna. Rezydentka p.Inga bardzo mila, do pomocy, na wycieczce pełen profesjonalizm, dużo wiedzy o historii Tunezji i życiu ludzi w tym kraju. Szczególne podziękowania dla naszego opiekuna, Pana Kamila, który przygotował dla nas ofertę, dbał o nas przed wyjazdem, informując o każdej nowości. Jesteśmy przekonani, że można na niego polegać; z pewnością będziemy korzystać z jego usług w przyszłości, które zawsze były niezawodne. Jego usługi polecamy innym.

5.5/6

EWELINA. 20.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Wakacje 2022

Hotel godny polecenia, pokoje ładnie urządzone, z widokiem na plaże, jedzenie mało urozmaicone. Położenie hotelu to bardzo duży plus, taksówka do lokalnych targów kilka minut.

5.0/6

MARCELI, MIKOLOW 05.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Bardzo dobry stosunek ceny do jakości :)

Hotel ma ogromny potencjał, na spełnienie 5* standardu, aktualnie daleko mu do niego. Ogólnie jednak stosunek ceny do jakości wypada dobrze :) OBIEKT Piękna architektura, rozmach, świetna lokalizacja. Niestety w standardzie europejskim jest po prostu niezbyt czysto, zarówno części wspólne, jak i pokoje są niedosprzątane. Na pierwszy rzut oka i po jednym drinku wszystko wygląda jednak ok :) POKÓJ Pokój Superior jest duży, przestronny, meble są nowe, jednak ściany miejscami brudne, fugi, kąty wymagają doczyszczenia. Po naszych prośbach otrzymaliśmy sejf oraz suszarkę do włosów. O żelazko prosiliśmy trzy dni, w końcu dostaliśmy popsute. Ciągłe problemy z dostępem do pokoju, karty się rozmagnesowują. Duże wygodne łóżko. BASENY Największy zewnętrzny basen w maju nie jest ogrzewany, za to jest duży kryty basen z sauna w środku obiektu oraz dodatkowo płatny infinity pool na dachu. JEDZENIE All inclusive obejmuje jedna z trzech restauracji, wybór jedzenia jest jednak bardzo duży, można narzekać na niewielką ilość owoców morza. Jedzenie świeże, dobrej jakości. All inclusive obejmuje jeden z trzech barów w hotelu oraz jeden z trzech na zewnątrz, dobre Mohito, wino, brandy, reszta po prostu pitna, niewielki wybór. Zamówienie pizzy nad basenem graniczy z cudem, mimo, że jest w menu, prosisz o nią trzy razy i w zależności od humorów obsługi ktoś ją upiecze bądź nie. OBSŁUGA Największe pole do poprawy. Najlepszy wysoki starszy barman nad basenem, miły barman w środku hotelu, uprzejmy konsjerż w lobby to wszystko. Począwszy od recepcji, przez bary, restauracje obsługa często Cię ignoruje. Napiwki zwykle nie pomagają. Najczęściej chcąc coś załatwić słyszysz, „yes, ok”, po czym nic się nie dzieje. Francuzi są faworyzowani, pozostałe nacje mogą odczuć tak jak my rasizm. PLAŻA Niewielka, klimatyczna, w maju niesprzątana, leżaki brudne. Rano trzech dorosłych mężczyzn opiera się o grabie, zamiast posprzątać glony, plastik, miejscami szkło leżące na piasku. Dobry humor, fajna pogoda, pozytywne nastawienie i wakacje tutaj mogą być udane :) Jeśli zignorujesz detale ogólny odbiór jest ok :)

4.0/6

Romuald, Owczarnia 22.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Pobyt na Dżerbie

Hotel znany nam wcześniej byliśmy dwa razy ,tym razem jest pewne rozczarowanie .Przykro to mówić ,ale tym razem duża ilość Polaków niestety tych pijących alkohol w nadmiarze . Byłem zdziwiony że obsługa hotelu nie zareagowała na libację i bardzo głośne zachowanie mocno pijanych rodaków .Mieszkaliśmy na wyższym piętrze hotelu libacja do 4 rano na parterze .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem