Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypoczynek był udany, wszystko było świetne i zgodne z ofertą, bez zastrzeżeń. Lot przebiegł pomyślnie, obiekt był elegancki i zadbany, pokoje czyste, a obsługa w restauracji i barach przyjazna. Rezydentka p.Inga bardzo mila, do pomocy, na wycieczce pełen profesjonalizm, dużo wiedzy o historii Tunezji i życiu ludzi w tym kraju. Szczególne podziękowania dla naszego opiekuna, Pana Kamila, który przygotował dla nas ofertę, dbał o nas przed wyjazdem, informując o każdej nowości. Jesteśmy przekonani, że można na niego polegać; z pewnością będziemy korzystać z jego usług w przyszłości, które zawsze były niezawodne. Jego usługi polecamy innym.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Radisson w Afryce nigdy nie będzie na takim poziomie jak w Europie czy w Turcji i to trzeba mieć na uwadze. Jeżeli ktoś ma taką świadomość to jest ok. Moim zdaniem hotel spełnił oczekiwania moje i moich znajomych. Piękny budynek, piękny ogród z zielenią i basenem. Pyszne jedzenie, rewelacyjna obsługa zarówno na stołówce jak i w recepcji, spa i na basenie. Pogoda początek października rewelacja, woda w morzu ciepła. Mąż ma tylko zastrzeżenia do napojów alkoholowych międzynarodowych , których niestety nie było .
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia, pokoje ładnie urządzone, z widokiem na plaże, jedzenie mało urozmaicone. Położenie hotelu to bardzo duży plus, taksówka do lokalnych targów kilka minut.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje czyste, jedzenie smaczne, miła obsługa, super basen. Hotel posiada głównie zalety, ale są też i wady. Mimo sporej ilości gości z Polski brak informacji w pokoju w języku polskim o obowiązujących zasadach i dostępnych w ramach "all" usługach. Mnóstwo wodorostów na plaży.