Kategoria lokalna 5
5.0/6
Generalnie wszystko przebiegało zgodnie planem i propozycja. Lot odbył się punktualnie, bez problemów. Transwer z lotniska do hotelu przebiegł sprawnie. Jedyny mankament to brak możliwości zakwaterowania po przybyciu do hotelu, czekaliśmy na pokój ok 8 godzin. Takiej informacji nie ma ofercie, że pokoje są dostępne po 14 czasu lokalnego. Obsługa starała się pomóc i wskazała możliwe rozwiązania, z których skorzystaliśmy. Nadmienię, że do hotelu przyjechaliśmy ok 5,30. Pokój otrzymaliśmy czysty, posprzątany, łazienka przestronna, bez zastrzeżeń. Wszyscy pracownicy hotelu byli mili, uczynni, służyli pomocą, nie wymuszali napiwków. Żywienie, urozmaicone i składało się z kuchni europejskiej i tunezyjskiej. Duża liczba ryb i owców morza, mięsa po różną postacią (jagnięcina, kury oraz indyki). Duża ilość warzyw i owoców. Ponadto mnogość przypraw wraz z oliwą sprawiały radość dla podniebienia. Desery i słodkości uzupełniały wszystkie posiłki, jako cukrzyk niestety nie korzystałem z tych rozkoszy (jadły tylko oczy). Serwowana do posiłków woda i wina przyczyniały się do doskonałego trawienia. Baseny były czyste, plaża (leżaki i parasole) zgodna z ofertą. W dniu przyjazdu o poranku mieliśmy burze, deszcz spadł pierwszy raz od maja, interesującym było śledzenie błyskawic, latały w pionie i poziomie, widok niesamowity. Po tej burzy plaża była "zasypana" wyrzuconymi z morza wodorostami. Ponieważ w trakcie pobytu było stosunkowo wietrznie, to i morze było niespokojne z dużymi falami. Wycieczki po Dżerbie organizowaliśmy sobie we własnym zakresie korzystając z taksówek. Pobyt oceniam jako bardzo udany. Czy wrócę do tego hotelu? raczej nie, a powodem jest bogata oferta RAINBOW z której nie sposób skorzystać.
Jerzy - 17.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wyjazd bardzo udany, kolejny z biurem Rainbow.Przelot i dojazd do wybranego hotelu, sprawnie, bez zbędnych przestojów.Milym zaskoczeniem powitanie i obsługa meldunkowa przez personel hotelu jak w przypadku VIP-ów.Lokalizacja znakomita przy samej plaży, zaskoczeniem porządek i czystość na plażach, być może dlatego, że pobyt przypadał przed rozpoczęciem wysokiego sezonu.Hotel choć nie najmłodszy położony w pięknym ogrodzie, zapewniający różnego rodzaju rozrywki sportowe i kulturalne.Pokoje codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki, dodawane kosmetyki. Obsługa sprzątająca oraz w restauracjach bardzo miłą, nastawiona na zadowolenie turystów. Jednak największą zaletą hotelu to różnorodność i wyjątkowo smaczne jedzenie dla każdego.Pod tym względem to jedna z najlepszych ofert jakie mieliśmy możliwość ocenić w niezliczonej już liczbie wyjazdów.Wyjazd niskobudzetowy z odczuciami premium.Polecam.
Alina Aniela, Warszawa - 27.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Nasza ogólna ocena hotelu jest pozytywna. Pomimo pobytu poza głównym sezonem, wydaje się że wszystkie atrakcje były dostępne. Obłożenie hotelu było całkiem spore (duża przewaga gości z Francji, trochę Polaków i Czechów). Standard hotelu w skali europejskiej ocenilibyśmy na 3 gwiazdki, co jest adekwatne do ceny za pobyt w tym hotelu. Większość czasu spędzaliśmy poza hotelem, a kierunek ten wybraliśmy głównie ze względu na wycieczkę na Saharę, na której absolutnie się nie zawiedliśmy! Niesamowite widoki i pustynny klimat to obowiązkowy punkt wyjazdu do Tunezji. Dopełnieniem tego była profesjonalna organizacja wyjazdu przez Panią rezydent Agatę.
Jakub, Warszawa - 01.10.2020
77/86 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Super jedzenie, miła obsługa, piękne wybrzeże, czysto i sympatycznie. Profesjonalna opieka rezydentki pani Beaty.
LESZEK, Olsztyn - 16.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną