Kategoria lokalna 5
4.0/6
Wyjazd z mężem od 10 do 17 listopada. Pogoda była jeszcze dobra. Niektórzy kąpali się w morzu. Plaża piekna,piaszczysta bez wodorostów ,w sam raz na dłuuugie spacery. Obuwie nie było potrzebne.Spokój,cisza,dobra kawa o każdej porze dnia.Pokoje z widokiem na morze chociaż tylko część z nich była nasłoneczniona ze względu na położenie hotelu. Czysto ,pościel biała ,zmieniana.Szlafroki.Obsługa miła.Dla chętnych jest również SPA. Jedzenie OK . Trochę mało przyprawione ale wiele przypraw było dostępnych i można było zrobić to samemu. Wybór średni ale zawsze można było coś znalezć - pod warunkiem że się nie było zbyt póżno,póżniej wybór raczej ograniczony.Wiele sałatek,soków i deserów.My ustaliliśmy to dość wcześnie więc nie było problemu.Wi-Fi bardzo dobre przez cały czas. Pani rezydentka z Rainbow- Pani Beata dostępna i komunikatywna.Wzięliśmy udział w 2dniowej wycieczce na Saharę.Polecam. Czuliśmy się zaopiekowani i bezpieczni,chociaz hotel na wyjezdzie był nie najlepszy i restauracja też - ale to Afryka !!!Piękna !!!Sahara!!! Góry Atlas!!!. Był to nasz pierwszy wyjazd do Afryki ale nie ostatni.Nie trzeba jechać na Karaiby żeby stąpać po drobnym piasku i kąpac sie w pięknym morzu.Niecałe 3 godziny samolotem. Polecam.
ZDZISŁAW GRZEGORZ - 27.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022
5/6 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel strukturalnie jest bardzo ładny, położenie hotelu przy samej plaży i przepiękny widok daje się zrelaksować. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie bufet, który w porównaniu do hotelu w którym byliśmy przez pierwsze 2 dni w związku z frankofonią był zwyczajnie nie do zjedzenia. Hotel 4* w którym byliśmy poprzednio miał bardzo dobre jedzenie, a hotel 5* Ulysse Djerba pomimo, że bufet był bogaty w przeróżne potrawy to potrawy te były totalnie bez smaku, nie doprawione, zawsze staraliśmy wybierać różne potrawy by wszystkiego spróbować ale większość z tych rzeczy nie była smaczna.
Mateusz, Polska - 14.12.2022 | Termin pobytu: listopad 2022
8/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel jak na deklarowane 5* mógłby wyglądać lepiej. Zamówiony pokój z widokiem na morze okazał się z bocznym widokiem. Poza hotelem śmietnik, bród i naciągacze. Wszechobecne koty sikające gdzie popadnie. Obsługa w recepcji niekompetentna, pozostały personel miły i sympatyczny. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Animacje szczątkowe, ale były występy muzyczne i tańce grupowe. Pokoje sprzątane codziennie, Pokojowe uczynne.
Jan, Olsztyn - 04.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel reklamowany na wysoki standard, a raczej sprytnie kamuflujący braki i udający wysoki poziom. Przeciętny. Hotel do niedawna był tylko dla dorosłych, co widać. Dla osób chcących ciszę, spokój i nudę - idealny. Dla rodzin z dziećmi - zły pomysł. Średnia wieku gości dość wysoko, głównie goście z Francji. Po angielsku można się dogadać. Na minus: POKOJE - bardzo słaba jakosc wi-fi!!! Internet często niedziałający, w najlepszym wypadku działajacy wolno i to w jednym miejscu pokoju, które trzeba znaleźć! Jeśli jest się w dwie osoby to trzeba się bić o to miejsce, albo rotowac kolejnoscią, dramat. Bez wpływu zgłaszanie w recepcji. Na wąskim balkonie/patio - widok najpierw na dach, a potem na morze, ponadto odpadająca z sufitu farba i tynk, chociaż hotel reklamujący sie na nowo odnowiony. Źle zamontowana i ruszająca się deska w toalecie, ręcznik pierwszego dnia - z czerwonymi plamami, ilosć kosmetyków ograniczona - w ostatnim dniu nic nie dano. Poza hotelem, nic wokół niego, pozostaje tylko siedziec w hotelu. Na plus: jedzenie w restauracji, jednak duza powtarzalnośc aż do znudzenia. Bardzo mili kelnerzy, ale bardzo szybko zabierajacy talerz i sztućce - trzeba bieć po dokładke, żeby jeszcze po powrocie do stolika zastać swoje rzeczy. Mili barmani, niestety poza podstawowymi drinkami, nie za bardzo im wychodzą trudniejsze drinki. Poza tym czysto, ładny basen, ładny dostęp do morza, plaża czysta.
Katarzyna, Warszawa - 21.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023
8/9 uznało opinię za pomocną