Opinie o Vincci Dar Midoun

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(124 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w Vincci Dar Midoun

    Andrzej, Chwaszczyno 16.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Po przyjeździe do hotelu pierwsze wrażenie super, fajna recepcja, osoby bardzo przyjaźnie nastawione do ludzi, super, Niestety idąc do swojego pokoju koszmar. Korytarze są wyłożone bardzo brudną, poplamioną, powyrywaną wykładziną dywanową, do tego ptaki i robactwo. Pokoje mają już swój czas, przestronne, balkon,łazienka z wanną i osobno toaleta. Klimatyzacja działa dopiero po 15 czerwca z uwagi na zarządzenie ustawowe. Pościel zmieniana jest raz w tygodniu, ręczniki trzeba każdorazowo prosić o ich wymianę. Jeżeli chodzi o kosmetyki (szampon, mydło, żel pod prysznic) otrzymaliśmy raz tylko przy przyjeździe. Na terenie hotelu działają sklepiki oferujące różne produkty, ciuchy, okulary, torby, biżuterię itp. Stołówka jest w środku i na zewnątrz. Na zewnątrz wszędzie chodzą koty małe i duże też po krzesłach i stołach. W środku stołówka wygląda jak w barze mlecznym. Jedzenie można są wybrać jest trochę urozmaicone. Do plaży z hotelu jest około 100 m. Na plaży są dostępne parasole, leżaki i materace, brudne. Ręczniki kąpielowe są do pobrania w recepcji hotelu za kaucją wynoszącą 10 EUR za 1 Szt. zwrotną przy oddaniu ręczników pod koniec turnusu. Plaża brudna, trzeba chodzić po odchodach pozostawionych po wielbłądach, koniach i psach które chodzą po plaży i pomiędzy leżakami. Są te psy agresywne, niestety z obsługi hotelowej nikt na to nie zwraca uwagi. Baliśmy się żeby nie dostać jakiejś choroby z powodu brudu. Woda cieplutka w morzu ale pełno wodorostów i kamieni, trzeba bardzo uważać wchodząc do wody aby nie skaleczyć nóg. Wieczorne animacje prowadzone są przez animatorów bez języka polskiego. Trwają do 23 godz.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    53

    Pobyt w terminie 04-11.08.22

    Agnieszka, Tyczyn 15.08.2022

    Polacy w tym hotelu dostają najgorsze pokoje(na poziomie parteru, zdjęcia pokoju rodzinnego w biurze podróży nie mają nic wspólnego z rzeczywistością), jest tylko kult Francuzów, w recepcji jesteśmy ignorowani. Kilka razy byliśmy z prośbą o zmianę pokoju, dostawaliśmy informację, że nie mają innego, co było kłamstwem, mimo że przed tzw pozornym klikaniem w klawiaturę pan recepcjonista chętnie przyjął "bakszysz w euro". Morze ma piękny kolor turkusowy, ale co z tego jak wchodząc do wody idzie się przez tony glonów i odchodów wielbłąda, które rozpuszczają się w wodzie. Dla osób , które uwielbiają sączenie z brudnych szklanek tandetnych drinków, może i jest to miejsce do odpoczynku. Ja osobiście nikomu nie polecam. Biorąc pod uwagę, że PKB Tunezji opiera się w 66% na turystyce, przerażająca jest obecność niewyobrażanej ilości plastikowych odpadów, wzdłuż dróg komunikacyjnych i w miastach.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Czy warto?

    Ewa, MYSŁOWICE 23.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Hotel Vincci Dar Midoun może być dobrym miejscem na ucieczkę od polskiej jesienno-zimowej szarówki. Jeżeli tylko ktoś nie potraktuje poważnie 4* i nie oczekuje wielu atrakcji w okolicy. Hotel ma dobre położenie: przy plaży, z krótkim transferem z lotniska. Jest nieduży, ładnie zaaranżowany, czysty. Obsługa bardzo dba zarówno o gości jak i utrzymanie obiektu. Przed godz.4 rano otwarto dla kilku turystów restaurację byśmy mogli wypić kawę czy zjeść kawałek bagietki przed wyjazdem na lotnisko. Kryty basen i niewielka siłownia uatrakcyjniają pobyt. Przed hotelem taksówki, 5DT według taksometru kosztuje kurs do Explorer Parku czy centrum Midoun. Na urlop nie jedzie się po to by sprawdzać jak równo położone są fugi jednak ilość niedoróbek i fuszerek "nie przystoi" hotelowi aspirującemu do 4*. Dla nas największym minusem było śniadanie. Przez 8 dni nie trafiliśmy na świeże pieczywo, Bagietki były, delikatnie mówiąc, zawsze czerstwe. Nie ma masła jedynie margaryna. Żółty ser to jakieś dwa rodzaje najpodlejszego wyrobu seropodobnego, wędlin nie kosztowałam, ale z daleka wołały "nie bierz mnie !".Gorąca woda była de facto letnia , herbata prawie się nie zaparzała. Pozostałe posiłki były smaczne. Drugim minusem była plaża. Długa, piaszczysta z łagodnym wejściem do wody. Przyjemność spacerów psuje jednak mnóstwo niesprzątanych śmieci, ciągnące się wzdłuż plaży jakieś szopy, niedokończone budowle, dziwne konstrukcje. I na dodatek sfory bezpańskich, wychudzonych psów. Niby były przyjacielsko nastawione ale ja nie czułam się pewnie spacerując po plaży w takim towarzystwie. Jeżeli ktoś lubi i oczekuje na wakacjach animacji to w tym hotelu raczej ich nie znajdzie . Ale my byliśmy w martwym sezonie, może latem jest inaczej. Nas rozczarowała również sama Djerba. Ocena subiektywna ale dla nas nie jest to atrakcyjne miejsce, ani krajobrazowo ani zabytkowo. I jeszcze uwaga : nie ma Rosjan a podatek turystyczny to 12E od osoby za tygodniowy pobyt czyli zdecydowanie mniej niz sugerował R. Podsumowując : mając sporo wolnego czasu, nie oczekując zbyt wiele i łapiąc lasta w dobrej cenie można się wybrać. Ale zdecydowanie są atrakcyjniejsze miejsca.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Vincci dar midoun

    Marzena, Aleksandrów Łódzki 17.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Niestety hotel zmienił się . Obsługa nie reagowała na inf że na terenie hotelu obok placu zabaw dla dzieci leżą zagryzione szczeniaki. Smród. Kierownik obiecał ze sprzątną niestety brak reakcji. Animatorzy z 2023 roku już nie tacy super jak w 2022r. Jedzenie kiepskie. 2 basen za hotelem nie sprzątany. Sprzątanie tylko pościelenie i zmiana ręczników. Łazienka nie myta przez 2 tyg

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel Vincci Dar Midoun

    MACIEJ, CZELADZ 22.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Większość turystow w hotelu to Francuzi, Polacy traktowani przez obsługę jako drugi sort,jedzenie bardzo przeciętne,mięsa porcjowane przez kucharzy,ogólnie nie polecam hotelu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Pobyt w hotelu

    Olga 21.10.2024

    Byłam w tym hotelu na początku października. Wykupują wczasy zaznaczałyśmy, że chcemy pokoj na 3 dorosłe osoby. Miała być dostawka. W hotelach, w których wypoczywałyśmy dostawką było normalne łóżko. W tym hotelu musiałam spać na wąskim tapczanie wmurowanym w ścianie. Raczej była to dostawka dla dziecka. Żadna interwencja nie przyniosła rezultatu. Rezydentka Beata powiedziała, że taki są pokoje trzy osobowe. Zaznaczam, że nie było w tym pokoju trzeciego zestawu. W tym hotelu są pokoje trzy osobowe z dostawką. Według rezydentki są to 4 osobowe pokoje. Odniosłam wrażenie , że rezydentka Beata nie starała się załatwić sprawę klienta Rainbow a trzymała stronę hotelu. Moja Opinia o hotelu niegatywna. Obsługa na recepcji nieuprzejma. Nie lubią, gdy zawraca im się głowę. Jedzenia niby dużo ale jest niesmaczne, bez przypraw. Jest to taka słaba 3. W jednym dniu zrobili kolację w stylu tureckim. Pokazali, że umieją i na tym się skończyło. Na ostatnią kolację podali pieczonego indyka, który okazał się być surowym. Skóra się przypiekła a środek surowy. Uważam, że Rainbow musi rzetelnie informować klientów o każdym hotelu biorąc pod uwagę opinie klientów. Jedynym plusem było piękne morze i plaża.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Jedzenie tragiczne

    Inez 22.07.2022

    Słabe jedzenie przede wszystkim, hotel stary, dużo my brakuje do 4 gwiazdek, porządek w hotelu też jest względny oraz obsługa bardzo powolna

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel mocne naciągane 4

    KRZYSZTOF Wodzisław Śląski 10.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Jedzenie dobre.Animatorzy ok.Pokoje sprzątane co dziennie.Hotel już ma swoje lata.W pokojach są pluskwy więc można zostać pogryzionym nie tylko przez komary jak się wydaje z początku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w I dekadzie czerwca w hotelu Vincci Dar Midoun na Djerbie.

    Zdzisław, Ostrzeszów 15.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Niestety, hotel poniżej oczekiwań 3 par małżeńskich. Na korytarzach hotelowych są stare, brudne i podarte wykładziny dywanowe. Do tego, co kilka dni natrafialiśmy na rozdeptane na wykładzinie psie odchody. Skandal ! (mamy zdjęcia zabrudzonych korytarzy). Hotel akceptuje gości ze zwierzętami w pokojach. Stołówka zawsze zatłoczona. Do bufetów długie kolejki. Problemy ze znalezieniem wolnego, nakrytego stolika. Podobnie było z leżakiem na plaży lub przy basenie. Aby leżeć należało pobiec z ręcznikami o 6.00 rano na plażę. Plaża mała w stosunku do liczby gości. W ostatnim dniu pobytu (05.06.25 r.) na plażę przyniesiono stoliki (tych wcześniej nie było) i dodatkowe leżaki (ale bez możliwości ich rozłożenia pod parasolem). Po napoje należało pójść z plaży do baru przy basenie. Hotel zatłoczony. Przypuszczamy, że pomimo wielu niedogodności, ludzi przyciąga do tego hotelu tylko niska cena. Na plus: piękna, słoneczna pogoda (był jednak wiatr i fale), ciepła woda w morzu, podobnie w basenie. Główny basen duży, dobry do pływania (z jednej strony 2,5 m. głębokości). Przy basenie sporo atrakcji muzyczno–tanecznych. Biuro podróży (Rainbow) - bez zastrzeżeń. 15.06.2025 r.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Lata świetności minęły

    Krzysztof, Poznań 22.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Na plus: - zróżnicowane, bardzo dobre jedzenie - świetne pasty, hummusy, duży wybór dań na zimno i na ciepło, - czystość zarówno w pokoju, jak i w częściach wspólnych - obsługa sprzątająca daje radę, - sympatyczna obsługa w barze. :-) Z minusów: - brak kart informacyjnych - trzeba pytać obsługę, o wszystkie kwestie - o której śniadanie, jak działa strefa SPA, kiedy otwarty jest basen, jak wygląda temat kaucji za ręczniki etc. - strasznie zimno w pokoju (wietrzny grudzień), ogrzewanie miało działać od 20 do 8, nie działało, zgłosiliśmy obsłudze, przyszedł pan, który miał włączyć ogrzewanie, nie działało dalej, zgłosiliśmy znowu, zadziałało 4 dnia pobytu, - czasy świetności hotel ma dawno za sobą - odpadające płytki w basenie i jacuzzi, które miało działać w określonych godzinach, ale nie działało, odpadająca farba w niektórych miejscach, kruszące się elementy tralek balkonowych itp. - obsługa jest o wiele bardziej życzliwa dla gości z Francji; Pewnego dnia nas również witali serdecznie, życzyli miłego wieczoru (może była wtedy jakaś wizytacja właściciela albo innej ważnej osoby, bo kolejnego wieczoru było już po staremu - uśmiechy do Francuzów, Polaków nie zauważamy), - włoska kolacja a la carte, z której można skorzystać jako gość hotelu - zapisaliśmy się na konkretną godzinę, idziemy... Kolacja nie miała nic wspólnego z pojęciem "a la carte" - nie było możliwości wyboru dań, dostałem mięso, a mięsa nie jem - nikt nas nie zapytał, czy możemy coś jeść, czy lubimy, a przygotowane dania to było w 80% to samo, co na stołówce w ramach standardowego wyżywienia - pomidory z produktem seropodobnym, rozgotowany makaron z sosem pomidorowym i tuńczykiem z puszki, deser mający być tiramisu, który kolejnego dnia był na obiad w ofercie standardowej, - podłe wino i alkohole, ale taki już zwykle urok all inclusive. ;-)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem