Opinie klientów o Vincci Dar Midoun

5.2 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Inez 22.07.2022

Jedzenie tragiczne

Słabe jedzenie przede wszystkim, hotel stary, dużo my brakuje do 4 gwiazdek, porządek w hotelu też jest względny oraz obsługa bardzo powolna

3.0/6

KRZYSZTOF Wodzisław Śląski 10.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Hotel mocne naciągane 4

Jedzenie dobre.Animatorzy ok.Pokoje sprzątane co dziennie.Hotel już ma swoje lata.W pokojach są pluskwy więc można zostać pogryzionym nie tylko przez komary jak się wydaje z początku.

2.5/6

Krzysztof, Poznań 22.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Lata świetności minęły

Na plus: - zróżnicowane, bardzo dobre jedzenie - świetne pasty, hummusy, duży wybór dań na zimno i na ciepło, - czystość zarówno w pokoju, jak i w częściach wspólnych - obsługa sprzątająca daje radę, - sympatyczna obsługa w barze. :-) Z minusów: - brak kart informacyjnych - trzeba pytać obsługę, o wszystkie kwestie - o której śniadanie, jak działa strefa SPA, kiedy otwarty jest basen, jak wygląda temat kaucji za ręczniki etc. - strasznie zimno w pokoju (wietrzny grudzień), ogrzewanie miało działać od 20 do 8, nie działało, zgłosiliśmy obsłudze, przyszedł pan, który miał włączyć ogrzewanie, nie działało dalej, zgłosiliśmy znowu, zadziałało 4 dnia pobytu, - czasy świetności hotel ma dawno za sobą - odpadające płytki w basenie i jacuzzi, które miało działać w określonych godzinach, ale nie działało, odpadająca farba w niektórych miejscach, kruszące się elementy tralek balkonowych itp. - obsługa jest o wiele bardziej życzliwa dla gości z Francji; Pewnego dnia nas również witali serdecznie, życzyli miłego wieczoru (może była wtedy jakaś wizytacja właściciela albo innej ważnej osoby, bo kolejnego wieczoru było już po staremu - uśmiechy do Francuzów, Polaków nie zauważamy), - włoska kolacja a la carte, z której można skorzystać jako gość hotelu - zapisaliśmy się na konkretną godzinę, idziemy... Kolacja nie miała nic wspólnego z pojęciem "a la carte" - nie było możliwości wyboru dań, dostałem mięso, a mięsa nie jem - nikt nas nie zapytał, czy możemy coś jeść, czy lubimy, a przygotowane dania to było w 80% to samo, co na stołówce w ramach standardowego wyżywienia - pomidory z produktem seropodobnym, rozgotowany makaron z sosem pomidorowym i tuńczykiem z puszki, deser mający być tiramisu, który kolejnego dnia był na obiad w ofercie standardowej, - podłe wino i alkohole, ale taki już zwykle urok all inclusive. ;-)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem