Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety hotel zmienił się . Obsługa nie reagowała na inf że na terenie hotelu obok placu zabaw dla dzieci leżą zagryzione szczeniaki. Smród. Kierownik obiecał ze sprzątną niestety brak reakcji. Animatorzy z 2023 roku już nie tacy super jak w 2022r. Jedzenie kiepskie. 2 basen za hotelem nie sprzątany. Sprzątanie tylko pościelenie i zmiana ręczników. Łazienka nie myta przez 2 tyg
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Większość turystow w hotelu to Francuzi, Polacy traktowani przez obsługę jako drugi sort,jedzenie bardzo przeciętne,mięsa porcjowane przez kucharzy,ogólnie nie polecam hotelu
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu na początku października. Wykupują wczasy zaznaczałyśmy, że chcemy pokoj na 3 dorosłe osoby. Miała być dostawka. W hotelach, w których wypoczywałyśmy dostawką było normalne łóżko. W tym hotelu musiałam spać na wąskim tapczanie wmurowanym w ścianie. Raczej była to dostawka dla dziecka. Żadna interwencja nie przyniosła rezultatu. Rezydentka Beata powiedziała, że taki są pokoje trzy osobowe. Zaznaczam, że nie było w tym pokoju trzeciego zestawu. W tym hotelu są pokoje trzy osobowe z dostawką. Według rezydentki są to 4 osobowe pokoje. Odniosłam wrażenie , że rezydentka Beata nie starała się załatwić sprawę klienta Rainbow a trzymała stronę hotelu. Moja Opinia o hotelu niegatywna. Obsługa na recepcji nieuprzejma. Nie lubią, gdy zawraca im się głowę. Jedzenia niby dużo ale jest niesmaczne, bez przypraw. Jest to taka słaba 3. W jednym dniu zrobili kolację w stylu tureckim. Pokazali, że umieją i na tym się skończyło. Na ostatnią kolację podali pieczonego indyka, który okazał się być surowym. Skóra się przypiekła a środek surowy. Uważam, że Rainbow musi rzetelnie informować klientów o każdym hotelu biorąc pod uwagę opinie klientów. Jedynym plusem było piękne morze i plaża.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Słabe jedzenie przede wszystkim, hotel stary, dużo my brakuje do 4 gwiazdek, porządek w hotelu też jest względny oraz obsługa bardzo powolna