Opinie o Vincci Dar Midoun

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(114 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Vincci dar midoun

    Marzena, Aleksandrów Łódzki 17.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Niestety hotel zmienił się . Obsługa nie reagowała na inf że na terenie hotelu obok placu zabaw dla dzieci leżą zagryzione szczeniaki. Smród. Kierownik obiecał ze sprzątną niestety brak reakcji. Animatorzy z 2023 roku już nie tacy super jak w 2022r. Jedzenie kiepskie. 2 basen za hotelem nie sprzątany. Sprzątanie tylko pościelenie i zmiana ręczników. Łazienka nie myta przez 2 tyg

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel Vincci Dar Midoun

    MACIEJ, CZELADZ 22.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Większość turystow w hotelu to Francuzi, Polacy traktowani przez obsługę jako drugi sort,jedzenie bardzo przeciętne,mięsa porcjowane przez kucharzy,ogólnie nie polecam hotelu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Pobyt w hotelu

    Olga 21.10.2024

    Byłam w tym hotelu na początku października. Wykupują wczasy zaznaczałyśmy, że chcemy pokoj na 3 dorosłe osoby. Miała być dostawka. W hotelach, w których wypoczywałyśmy dostawką było normalne łóżko. W tym hotelu musiałam spać na wąskim tapczanie wmurowanym w ścianie. Raczej była to dostawka dla dziecka. Żadna interwencja nie przyniosła rezultatu. Rezydentka Beata powiedziała, że taki są pokoje trzy osobowe. Zaznaczam, że nie było w tym pokoju trzeciego zestawu. W tym hotelu są pokoje trzy osobowe z dostawką. Według rezydentki są to 4 osobowe pokoje. Odniosłam wrażenie , że rezydentka Beata nie starała się załatwić sprawę klienta Rainbow a trzymała stronę hotelu. Moja Opinia o hotelu niegatywna. Obsługa na recepcji nieuprzejma. Nie lubią, gdy zawraca im się głowę. Jedzenia niby dużo ale jest niesmaczne, bez przypraw. Jest to taka słaba 3. W jednym dniu zrobili kolację w stylu tureckim. Pokazali, że umieją i na tym się skończyło. Na ostatnią kolację podali pieczonego indyka, który okazał się być surowym. Skóra się przypiekła a środek surowy. Uważam, że Rainbow musi rzetelnie informować klientów o każdym hotelu biorąc pod uwagę opinie klientów. Jedynym plusem było piękne morze i plaża.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Jedzenie tragiczne

    Inez 22.07.2022

    Słabe jedzenie przede wszystkim, hotel stary, dużo my brakuje do 4 gwiazdek, porządek w hotelu też jest względny oraz obsługa bardzo powolna

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem