Opinie klientów o Vincci Helios Beach

5.4 /6
92 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Andrzej, Łężyce 26.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wspaniale wakacje

Pobyt bardzo udany , jedzonko super , niestety ogromna ilość Polaków których wcześniej nie było w tym hotelu , zachowanie słabe ..,

5.5/6

KATARZYNA, GLIWICE 10.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Kasia i Gosia

Hotel generalnie jest godny polecenia. Naprawdę ładny, wygodny, czysty i zadbany obiekt. Niestety o tej porze roku (byłam z koleżanką w lutym) są duże wiatry i troszkę niska temperatura jest przez to odczuwalna, wrażenia jednak jak najbardziej pozytywne. Pokój czysty, regularnie sprzątany. Jedzenie wymaga dopracowania (zdarzyło się, że ziemniaki czy inne warzywo serwowane niby na ciepło było po prostu zimne). Tak czy tak głodne nie chodziłyśmy, wybór był. Muzyka i dyskoteki też są organizowane w hotelu. Najlepsze dyskoteki to te gdy puszczano mieszaną muzykę (po trochę wszystkiego) można było się wówczas faktycznie wybawić;). Aktywności prowadzone przez animatorów też ciekawe (zwłaszcza te w ciągu dnia czyli aerobik, zumba)...Wieczorem jednak trochę za dużo nudnych quizów. Lokalizacja jest średnia, gdyż wokół głównie hotele. Farma krokodyli godna polecenia i wycieczka objazdowa. Zastanawiamy się na powrotem tutaj w lecie;).

5.5/6

Ernest, Warszawa 12.04.2023

Przyjemny hotel

Hotel bardzo przyjemny, chociaż widać, że jest już do remontu. Czytając niektóre komentarze miałem pewne obawy jadąc tam z małym dzieckiem, ale zupełnie niesłusznie. Jedzenie - gorsze niż w Turcji, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Przy większej ilości gości, niestety dużo rzeczy robią na ostatnią chwilę, przez co jedzenie jest jeszcze surowe. To powoduje marnowanie sporej ilości żywności. Poza małymi mankamentami jest jednak w porządku. Woda w kranie jest chlorowana więc można nią spokojnie myć zęby. Bardzo miła obsługa i sympatyczni animatorzy. Profesjonalne i pomocne Panie rezydentki - pilotki z Rainbow. Pokoje sprzątane codziennie, chociaż widać, że zwłaszcza toalety wymagają odświeżenia. Jest czysto. Plaża ładna, można spacerować brzegiem morza. Basen wewnętrzny otwarty o trochę bezsensownych godzinach. Wszystkie baseny są czyste, sprzątane na bieżąco. Hotel poza sezonem funkcjonuje bez zarzutu, przy większej ilości lokalnych turystów w weekendy widać, że w sezonie mogą niedomagać. Sporo dodatkowych atrakcji, fajna i malownicza okolica do spacerów. Na wycieczkę do Parku Krokodyli można iść pieszo ok. 30 minut - bilet wstępu dla osoby dorosłej to 30 dinarów. Taksówka do stolicy wyspy - w obie strony, poza sezonem nie całe 30 dinarów. W samej stolicy należy uważać na naciągaczy i warto zakryć opaskę hotelową - momentalnie zlatują się jak muchy lokalni "pracownicy hotelu" - opowiadają jakie to jutro będą w hotelu makarony, a oni pracują na kuchni ale dziś mają akurat wolne :) No i oczywiście prowadzą do zaprzyjaźnionych sklepów, gdzie trzeba się targować. Warto naganiaczom powiedzieć, że idziemy akurat do Kościoła (ten znajduje się tuż obok bazaru i jadąc taksówką wystarczy powiedzieć Catolic Iglesia, żeby zawieźli nas do centrum) - na słowo Kościół część z nich daje człowiekowi spokój. :) Brak informacji w ofercie, że część atrakcji nie działa poza sezonem, plus np. bufet dla dzieci też jest czynny wyłącznie "w sezonie". Mimo to, dla dziecka też jedzenie bez problemu się znajdzie, bo nie wszystko jest mocno doprawione. Minusem są braki w serwetkach i nieregularne czyszczenie stolików do jedzenia dla dzieci. Warto wybrać się na wycieczki na Saharę, obie bardzo fajne. - Tu jednak warto pamiętać, aby nie pić herbaty na żadnych straganach - jest ona na lokalnej wodzie i można się po tym pochorować. W hotelu prawdopodobnie jest ona jednak robiona z wody butelkowanej. Słabe są godziny lotów i śródlądowanie, dodatkowo do hotelu Rainbow zawozi małym busem, ale wracamy już w nocy dużym autokarem i siedzimy na lotnisku zdecydowanie za długo. Minus dla Polskich biur podróży, za to, że jak w zdecydowanej większości miejsc - nie ma wśród obsługi nikogo, kto znałby język polski. Oczywiście można się dogadać po angielsku, ale jeśli Polacy stanowią 3-cią co do wielkości grupę turystyczną i bez problemu spotkamy Tunezyjczyków potrafiących porozumieć się po Polsku (nie tylko kilkoma słowami typu taniej niż w biedronce) - to naprawdę byłoby fajnie, gdyby jakiś animator, czy ktoś z obsługi również mówił po Polsku. Np. zdarzają się animatorzy mówiący po.... Czesku, ale mówiącego po Polsku, mimo ,ze w hotelu nie ma żadnego Czecha - nie było. Podsumowując - poza sezonem jak najbardziej polecam ten hotel. Po dwóch tygodniach spędzonych na Djerbie - wszystko było w porządku. Bezpiecznie i w przyzwoitej cenie.

5.5/6

Helena, Piotrkow Trybunalski 14.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Opinia na 5 + dla Vincci Helios Beach

Pięknie utrzymane ogrody i infrastruktura wokół hotelu,basenu, marmurowych tarasów, podjazdów dla wózków i niepełnosprawnych, łącznie z dojściem na plażę. Kilkunastoosobowa ekipa młodych , pełnych pogody i uśmiechu animatorów czarowała wszystkich na basenie, lobby ,na tańcach i występach. uczyli się w mig nowych polskich słów. nieustająco zachęcali wszystkich do zabawy ,tańca gier, sportu itp. . Wielkie brawa dla tej wspaniałej ekipy. Pracowali z wielkim zadowoleniem od 10 do 22 bywało ,że i dłużej, na sam koniec z uśmiechem cała ekipa żegnała nas przybijając piątkę .Obsługa kelnerska i barowa sympatyczna , dominował uśmiech, a zadowoleni goście nie żałowali napiwków. W restauracji obrusy, serwety były natychmiast zmieniane po każdym gościu. Jedzonko było dobre , myślę ,że każdy mógł sobie zawsze coś wybrać . Często były podawane frutti de mare , zawsze 4 rodzaje lodów, różne ciasta ciasteczka, torty, sporo owoców.Napoje różne,kawa,herbata,oraz wino podawane przez kelnerów bez ograniczeń z nieodłącznym uśmiechem. To co wyżej opisałam zasługuje na szóstkę. --- Jedynym mankamentem w tej krainie uprzejmości jest obsługa recepcji .Nie przykłada się , aby np; gościom niepełnosprawnym zapewnić pokój z dostępem do windy, bo dawali pokoje w odległych budynkach bez wind na 1 piętrze SKANDAL . a gościom młodym ,zdrowym przydzielano pokoje z dostępem do wind.Takie postępowanie było częste. Przy mnie były 3 przypadki takiego lekceważenia w ciągu kilku godzin oczekiwania. Dopiero moja interwencja następnego dnia, u rezydentki pani Patrycji przyniosła oczekiwany skutek. A i tak recepcjonistka pokazująca mi pokój upominała się o kolejny bakszysz. Przy zamianie pokoju musiałam z 1 pietra z odległego budynku przenieść sama bagaże do budynku z windą, czemu ze spokojem przyglądała się obsługa recepcji . TO BYŁO PODŁE. Ciągle wyłudzali bakszysz . Pokój z balkonem umeblowany standardowo , nie budził zastrzeżeń . W telewizji słaby odbiór, brak programu polskiego , chociaż w tym hotelu było około 60% moich wspaniale bawiących się Rodaków .Moją uwagą i prośbą jest aby Polskie biura podróży wymagały i egzekwowały i sprawdzały ,aby hotele uwzględniały1/ polskojęzyczną obsługę w recepcji,2/ przydział pokoi dla osób niepełnosprawnych z dostępem do windy ,3/ odbiór w TV polsko języcznych programów. --. Reasumując ,polecam hotel Vincci Helios Beach/ duże uwagi do recepcji/- jestem zadowolona z wyboru tego hotelu/poza recepcją/ ponieważ ten 4* hotel był o niebo lepszy, niż 5* hotelu AURORA w Egipcie w Szarm el Szejk, którego nikomu nie polecam.
113141523
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem