Kategoria lokalna 4
5.5/6
Pięknie utrzymane ogrody i infrastruktura wokół hotelu,basenu, marmurowych tarasów, podjazdów dla wózków i niepełnosprawnych, łącznie z dojściem na plażę. Kilkunastoosobowa ekipa młodych , pełnych pogody i uśmiechu animatorów czarowała wszystkich na basenie, lobby ,na tańcach i występach. uczyli się w mig nowych polskich słów. nieustająco zachęcali wszystkich do zabawy ,tańca gier, sportu itp. . Wielkie brawa dla tej wspaniałej ekipy. Pracowali z wielkim zadowoleniem od 10 do 22 bywało ,że i dłużej, na sam koniec z uśmiechem cała ekipa żegnała nas przybijając piątkę .Obsługa kelnerska i barowa sympatyczna , dominował uśmiech, a zadowoleni goście nie żałowali napiwków. W restauracji obrusy, serwety były natychmiast zmieniane po każdym gościu. Jedzonko było dobre , myślę ,że każdy mógł sobie zawsze coś wybrać . Często były podawane frutti de mare , zawsze 4 rodzaje lodów, różne ciasta ciasteczka, torty, sporo owoców.Napoje różne,kawa,herbata,oraz wino podawane przez kelnerów bez ograniczeń z nieodłącznym uśmiechem. To co wyżej opisałam zasługuje na szóstkę. --- Jedynym mankamentem w tej krainie uprzejmości jest obsługa recepcji .Nie przykłada się , aby np; gościom niepełnosprawnym zapewnić pokój z dostępem do windy, bo dawali pokoje w odległych budynkach bez wind na 1 piętrze SKANDAL . a gościom młodym ,zdrowym przydzielano pokoje z dostępem do wind.Takie postępowanie było częste. Przy mnie były 3 przypadki takiego lekceważenia w ciągu kilku godzin oczekiwania. Dopiero moja interwencja następnego dnia, u rezydentki pani Patrycji przyniosła oczekiwany skutek. A i tak recepcjonistka pokazująca mi pokój upominała się o kolejny bakszysz. Przy zamianie pokoju musiałam z 1 pietra z odległego budynku przenieść sama bagaże do budynku z windą, czemu ze spokojem przyglądała się obsługa recepcji . TO BYŁO PODŁE. Ciągle wyłudzali bakszysz . Pokój z balkonem umeblowany standardowo , nie budził zastrzeżeń . W telewizji słaby odbiór, brak programu polskiego , chociaż w tym hotelu było około 60% moich wspaniale bawiących się Rodaków .Moją uwagą i prośbą jest aby Polskie biura podróży wymagały i egzekwowały i sprawdzały ,aby hotele uwzględniały1/ polskojęzyczną obsługę w recepcji,2/ przydział pokoi dla osób niepełnosprawnych z dostępem do windy ,3/ odbiór w TV polsko języcznych programów. --. Reasumując ,polecam hotel Vincci Helios Beach/ duże uwagi do recepcji/- jestem zadowolona z wyboru tego hotelu/poza recepcją/ ponieważ ten 4* hotel był o niebo lepszy, niż 5* hotelu AURORA w Egipcie w Szarm el Szejk, którego nikomu nie polecam.
Helena, Piotrkow Trybunalski - 14.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Dziękujemy całej ekipie hotelu za wspaniałą,rodzinną atmosferę🫂Czuliśmy się w pełni zaopiekowani, profesjonalnie obsłużeni👨💻 Grupa animatorów to bardzo radośni,weseli ludzie; miło było przebywać w ich towarzystwie💃🤹 Serwowane potrawy bardzo nam smakowały i przybliżyły tunezyjską kuchnię👨🍳🦪🥮🍨🍹🥗🍕 Z całego serca polecam ten hotel również ze względu na jego położenie 🌴🌞🌊🌅❤️😊
Sylwia Piernik, Dolna Grupa - 10.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
super pobyt za niewielkie pieniądze naprawdę warto. All inklusiwe 24h . Duży basen. Piękna plaża i tuż przy ośrodku
MIROSLAW ZDZISLAW, Zgorzelec - 28.01.2025 | Termin pobytu: listopad 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Od litniska do chotelu 20-30 minut jazdy. Hotel ladnie polozony , blisko plaza, czysta. Hotel prosi sie onremont, mimo to pokoje znosne, czyste. Znajada sie mankamenty ale do przezycia. Bardzo mili animatorzy, miła obsługa. Można polecić.
Przemysław, Płock - 02.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
1/1 uznało opinię za pomocną