Opinie o Blue Beach Monastir

4.6/6 (88 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
88 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Urlop wypoczynkowy

    Witam niestety nie polecam tego hotelu, hotel po „remoncie” jeszcze nie dokończonym nie działającą klimatyzacja mimo kilkakrotnych próśb nic nie zrobili tylko cały czas mówienie od 15stego sezon napewno będzie działać i tak tydzień się przebujalismy bez klimy 🤦‍♀️ brak ręczników sprzątanie pokoi ok Jedzenie takie sobie ogolenie slabo Plus słońce i plaża blisko

    Alicja - 21.06.2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Tu nie wrócimy

    Hotel na pewno nie jest nowy, jak to ogłaszają. Pokój jaki dostaliśmy zostawiał wiele do życzenia. Meble obdrapane, przemalowane farbą, drzwi od łazienki, które się nie domykają, ciśnienie wody nie pozwalające na normalny prysznic czy użycie toalety, zepsute drzwi balkonowe przez której w nocy wtargnęła nam w nocy pewna Pani, awanturując się, że jesteśmy w jej pokoju. Sprawa została rozwiązana, drzwi naprawione kolejnego dnia ale stres zbędny i towarzyszący do końca pobytu. Jedzenie niby dobre ale strasznie monotonne. Mała restauracja główna, czasami brak miejsca przy kolacji i oczekiwanie na stolik. Kelnerzy sympatyczni ale widać, że się nie wyrabiają. Czasami zdążyło się zjeść kolację a oni jeszcze nie podeszli żeby zaproponować coś do picia a po podejściu osobiście odsyłanie do stolika z informacją, że zara podejdą, co trwało 10-15 minut. Plaża malutka, dość brudna, widać pozostałości po remoncie. Nieczynny bar przy plaży, który miał według oferty być otwarty. Mało miejsca przy basenie, zajmowanie leżaków od 6 rano. Napoje w barze na basenie to żarty, podawane w papierowych kubeczkach 200ml. Nawet wody nie mogliśmy dostać całej butelki. Okolica średnia, kilka sklepów i nic poza tym. Z plusów teren hotelu oprócz plaży zadbany, bar z przekąskami zawsze miał coś do zaoferowania, bardzo miła obsługa, Panie sprzątające na początku pobytu sprzątają pokój codziennie, wymieniają ręczniki ale niestety pod koniec pobytu chyba stwierdziły że już nie warto :)

    Patrycja - 03.09.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Hotel ponizej 3 gwiazdek

    Hotel to maksymalnie 3* Pokoje zniszczone, brak podstawowego sprzętu jak szafa. Widok z okna na elektrownie!! Głośno do godziny 2 - 3 codziennie. Łazienka, stara zniszczona. WC z bardzo słabym ciśnieniem. Restauracja główna mała, obsługa kelnerska słaba, na napoje można czekać i się nie doczekać. Jedzenie normalne, bez szaleństw. Plaża, bardzo wąska i krótka. Brak podstawowej higieny - szklanki po poprzednich gościach jedynie płukane!!! Baseny przepełnione, jak to w takich miejscach często bywa "rezerwacja ręcznikowa " leżaków. Gość w recepcji, nazwijmy go Don Pedro, obrażalski i zawistny. Do tego kłamie jak z nut i śmieje się z gości hotelowych. I wiele innych które budują całą ocenę tak nisko. Nie wróżę im wielu gości w przyszłości a już na pewno nie za taką cenę!!! Nie polecam!

    Piotr l - 12.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Niezgodność z opisem oferty

    Hotel Blue Beach Monastir jest położony przy plaży tak jak w opisie, jednak reszta oferty zupełnie odbiega od rzeczywistości. Pierwszy dzień pobytu, a jak wiadomo pierwsze wrażenia są najistotniejsze, był tragiczny. Tuż po wejściu do hotelu przywitał nas niezbyt przyjemny recepcjonista, wręczając formularze pobytu do wypełnienia, po czym dostaliśmy prawdopodobnie najgorszy możliwie pokój, z widokiem na ścieżkę i ścianę. Pokój w niczym nie przypominał pokoju ze zdjęcia oferty. Był brudny, obdrapany z niezamykającymi się drzwiami na taras i śladami włamania, a mieszkaliśmy na parterze, oraz uszkodzonymi drzwiami do łazienki a co za tym idzie kompletnym brakiem prywatności oraz zaśnieżonym i baardzo brudnym telewizorem. Po kilku minutach od wejścia do pokoju wykonałam telefon do rezydentki z biura Rainbow oraz wróciłam na recepcję. Pani rezydentka kompletnie mnie zignorowała tłumacząc się, że jest szczyt sezonu i nic nie można zrobić. Pan z recepcji również nie zaoferował zmiany pokoju tylko ewentualną naprawę. Na naprawę czekaliśmy ponad 2 godziny, siedząc w pokoju z uwagi na obawę przed kradzieżą naszych rzeczy. Dopiero po tym czasie pojawił się Pan od napraw, który umożliwił zamknięcie drzwi na taras parterowy. Wyszliśmy wreszcie na teren hotelu. Zlożyliśmy również reklamację w biurze Rainbow i dopiero wtedy zaczęliśmy być traktowani poważnie. Zaoferowano nam naprawę drzwi do łazienki, ochroniarza za drzwiami na taras oraz zamianę pokoju kolejnego dnia. Nawet pojawiła się Pani rezydentka, która powyższe zmiany zakomunikowała osobiście. Po zmianie pokoju w dniu drugim, nasze wakacje można było uznać za rozpoczęte. Jednak utrata jednego dnia oraz przeżycia z tym związane znacząco obniżają ocenę tego hotelu. Nie polecam pobytu w Blue Beach Monastir. Jedynym plusem jest położenie hotelu z bezpośrednim dostępem do plaży, choc sama plaża nie jest sprzątana. Tunezja również jest bardzo brudna i wszędzie unosi się nieprzyjemny zapach. To jest moja subiektywna opinia, oparta na pierwszych chwilach pobytu w hotelu, a jak wszyscy wiemy warunki hotelowe w krajach afrykańskich to połowa sukcesu do udanych wakacji. Zadecydujcie więc sami czy warto się tam wybierać.

    Klaudia - 27.08.2024

    6/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem