Opinie o Blue Beach Monastir

4.6/6 (105 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
105 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.2
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Pobyt 13-20 czerwiec 2024

    Jadąc do tego hotelu trzeba być przygotowanym na : -powtarzające się posiłki -wszystkie napoje do posiłków serwowane tylko przez obsługę co powoduje że można się nie doczekać do końca posiłku -brak wody w butelkach ( po kubek wody trzeba stać w kolejce do jedynego baru przy basenie czasami nawet 10-15 minut bo obsługuje jeden barman ) - trwający w części hotelu remont -wąska plaża ( duża ilość glonów ) - brak ręczników na basen ( kazali brać z pokojów co spowodowało że później brakowało na wymianę ) To takie niedogodności w moim dczuciu dla kogoś może to nie być problem

    Damian, Radomsko - 23.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wakacje sierpień 2024

    Hotel Blue Beach nie jest nowym hotelem, tylko wyremontowanym (10 lat był zamknięty). Do Monastiru 15 km, Sousse 8 km, poza hotelem nie ma nic oprócz 3 sklepów, w których można kupić pamiątki. Codziennie prowadzane są zajęcia dla dzieci i dorosłych przez fantastycznych, pełnych energii animatorów. Woda w basenach ciepła ale bardzo mętna. Dużo leżaków, po godzinie 9 ciężko znaleźć wolny leżak. Jedzenie monotonne ale każdy coś znajdzie do zjedzenia. Kolacja a’la carte pyszna. Plaża piaszczysta, zaśmiecona. W morzu mnóstwo meduz (każdy z nas został poparzony), bardzo dużo glonów i śmieci. Poznaliśmy w hotelu wielu fajnych pracowników (barmanów, kelnerów, osoby sprzątające) ale również mniej przyjemnego pana ratownika i ochroniarza, którzy zabrali nasze rzeczy z leżaka i schowali do piwnicy (byliśmy w tym czasie na plaży). Panowie przejrzeli dokładnie co było w plecaku, bo powiedzieli co tam jest. Opornie oddawali nam nasze rzeczy i chcieli wymusić na nas oddanie plecaka, bo bardzo im się spodobał. Po naszym stanowczym sprzeciwie odpuścili. Mimo tego wszystkiego spędziliśmy miło 7 dni w Tunezji.

    Anna - 23.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Blue beach golf & spa

    Hotel nie jest nowy tylko odnowiony i to bardzo prymitywny sposób, pracowicy hotelu bardzo słabo mówią po angielsku tylko z paroma osobami można było sie porozumieć z resztą trzeba było używać języka migowego 🫣bardzo słaby asortment alkoholi i jakosc drinków, praktycznie pijesz sam sok lub napój, jedzenie mogło być każdy coś znalazl dla Siebie, wszystko wynagradza pogoda jest w czerwcu chyba najlepsza, hotel główna dla rodzin z dziećmi, 50 % lokatorów to Polacy,brak Polskich animatorów nastawieni są głównie na Francuzów i Niemców, ale jes ich tam bardzo mało, chyba z tego względu że hotel jest taki sobie,klimatyzacja w pokojach bardzo słabo działa a nawet przez dwa dni w ogóle nie działa, trzeba bylo zgłaszać 4 razy by naprawili.

    Maciej, --- - 30.06.2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Super...ale dla desperatów

    Hotel przyjemny, ale obsługa do wymiany. barman w barze hotelowym sugerował że ze względu na brak w barze szkła do drinków mamy przynosić swoje w celu uzupełnienia, W barze przy basenie - dlaczego mam ochotę na "whisky" skoro jest tyle "innych" alkoholi dostępnych.

    Magdalena, --- - 10.11.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem