Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie nowy a odnowiony, ale tylko częściowo. Nowa recepcja, lobby, bar w lobby, korytarze / chociaż już brudne i zaśmiecone, ani razu nie widziałam żeby ktoś je odkurzał/ , drzwi do pokoi, łóżka. Reszta odnowiona ,ale kiepsko. Technicznie pokoje w kiepskim stanie - brak działającego telewizora, brak klimatyzacji - wrzesień - jak działa to zalała pokój, brak możliwości zamknięcia drzwi tarasowych - na parterze - jak technicy zamknęli to nie dało się otworzyć. Zgłoszenia w recepcji - ignorowane. W jeden dzień pościel zmierzwiona i zmieszana w kupę z narzutami- chociaż było pościelone - to było dziwne zjawisko. W okolicach hotelu tylko supermarket. Do miasta ok 12 km. Wyżywienie - wystarczający wybór, restauracja w miarę czysta - zdarzały się brudne stoły i sztućce. Bar przy basenie - serwowane napoje i drinki w papierowych, rozmoczonych kubkach. Baseny nowe ładne czyste. Animacje dramat. Raz pokaz brazylijskich tancerzy, raz pokaz strojów świetlnych - reszta - lepiej siedzieć na drinku w barze. Plaża wąska, ze spadkiem - resztki cegieł i kamienie przy wejściu do morza. Ogólna ocena - dla mnie słaby hotel, bo trochę już zwiedziłam, ale dla mniej wymagających myślę, że będzie ok. Znajomi byli 1 raz i są zadowoleni.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jadąc do tego hotelu trzeba być przygotowanym na : -powtarzające się posiłki -wszystkie napoje do posiłków serwowane tylko przez obsługę co powoduje że można się nie doczekać do końca posiłku -brak wody w butelkach ( po kubek wody trzeba stać w kolejce do jedynego baru przy basenie czasami nawet 10-15 minut bo obsługuje jeden barman ) - trwający w części hotelu remont -wąska plaża ( duża ilość glonów ) - brak ręczników na basen ( kazali brać z pokojów co spowodowało że później brakowało na wymianę ) To takie niedogodności w moim dczuciu dla kogoś może to nie być problem
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Blue Beach nie jest nowym hotelem, tylko wyremontowanym (10 lat był zamknięty). Do Monastiru 15 km, Sousse 8 km, poza hotelem nie ma nic oprócz 3 sklepów, w których można kupić pamiątki. Codziennie prowadzane są zajęcia dla dzieci i dorosłych przez fantastycznych, pełnych energii animatorów. Woda w basenach ciepła ale bardzo mętna. Dużo leżaków, po godzinie 9 ciężko znaleźć wolny leżak. Jedzenie monotonne ale każdy coś znajdzie do zjedzenia. Kolacja a’la carte pyszna. Plaża piaszczysta, zaśmiecona. W morzu mnóstwo meduz (każdy z nas został poparzony), bardzo dużo glonów i śmieci. Poznaliśmy w hotelu wielu fajnych pracowników (barmanów, kelnerów, osoby sprzątające) ale również mniej przyjemnego pana ratownika i ochroniarza, którzy zabrali nasze rzeczy z leżaka i schowali do piwnicy (byliśmy w tym czasie na plaży). Panowie przejrzeli dokładnie co było w plecaku, bo powiedzieli co tam jest. Opornie oddawali nam nasze rzeczy i chcieli wymusić na nas oddanie plecaka, bo bardzo im się spodobał. Po naszym stanowczym sprzeciwie odpuścili. Mimo tego wszystkiego spędziliśmy miło 7 dni w Tunezji.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest nowy tylko odnowiony i to bardzo prymitywny sposób, pracowicy hotelu bardzo słabo mówią po angielsku tylko z paroma osobami można było sie porozumieć z resztą trzeba było używać języka migowego 🫣bardzo słaby asortment alkoholi i jakosc drinków, praktycznie pijesz sam sok lub napój, jedzenie mogło być każdy coś znalazl dla Siebie, wszystko wynagradza pogoda jest w czerwcu chyba najlepsza, hotel główna dla rodzin z dziećmi, 50 % lokatorów to Polacy,brak Polskich animatorów nastawieni są głównie na Francuzów i Niemców, ale jes ich tam bardzo mało, chyba z tego względu że hotel jest taki sobie,klimatyzacja w pokojach bardzo słabo działa a nawet przez dwa dni w ogóle nie działa, trzeba bylo zgłaszać 4 razy by naprawili.