Kategoria lokalna 4
1.5/6
Hotel to maksymalnie 3* Pokoje zniszczone, brak podstawowego sprzętu jak szafa. Widok z okna na elektrownie!! Głośno do godziny 2 - 3 codziennie. Łazienka, stara zniszczona. WC z bardzo słabym ciśnieniem. Restauracja główna mała, obsługa kelnerska słaba, na napoje można czekać i się nie doczekać. Jedzenie normalne, bez szaleństw. Plaża, bardzo wąska i krótka. Brak podstawowej higieny - szklanki po poprzednich gościach jedynie płukane!!! Baseny przepełnione, jak to w takich miejscach często bywa "rezerwacja ręcznikowa " leżaków. Gość w recepcji, nazwijmy go Don Pedro, obrażalski i zawistny. Do tego kłamie jak z nut i śmieje się z gości hotelowych. I wiele innych które budują całą ocenę tak nisko. Nie wróżę im wielu gości w przyszłości a już na pewno nie za taką cenę!!! Nie polecam!
Piotr l - 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel Blue Beach Monastir jest położony przy plaży tak jak w opisie, jednak reszta oferty zupełnie odbiega od rzeczywistości. Pierwszy dzień pobytu, a jak wiadomo pierwsze wrażenia są najistotniejsze, był tragiczny. Tuż po wejściu do hotelu przywitał nas niezbyt przyjemny recepcjonista, wręczając formularze pobytu do wypełnienia, po czym dostaliśmy prawdopodobnie najgorszy możliwie pokój, z widokiem na ścieżkę i ścianę. Pokój w niczym nie przypominał pokoju ze zdjęcia oferty. Był brudny, obdrapany z niezamykającymi się drzwiami na taras i śladami włamania, a mieszkaliśmy na parterze, oraz uszkodzonymi drzwiami do łazienki a co za tym idzie kompletnym brakiem prywatności oraz zaśnieżonym i baardzo brudnym telewizorem. Po kilku minutach od wejścia do pokoju wykonałam telefon do rezydentki z biura Rainbow oraz wróciłam na recepcję. Pani rezydentka kompletnie mnie zignorowała tłumacząc się, że jest szczyt sezonu i nic nie można zrobić. Pan z recepcji również nie zaoferował zmiany pokoju tylko ewentualną naprawę. Na naprawę czekaliśmy ponad 2 godziny, siedząc w pokoju z uwagi na obawę przed kradzieżą naszych rzeczy. Dopiero po tym czasie pojawił się Pan od napraw, który umożliwił zamknięcie drzwi na taras parterowy. Wyszliśmy wreszcie na teren hotelu. Zlożyliśmy również reklamację w biurze Rainbow i dopiero wtedy zaczęliśmy być traktowani poważnie. Zaoferowano nam naprawę drzwi do łazienki, ochroniarza za drzwiami na taras oraz zamianę pokoju kolejnego dnia. Nawet pojawiła się Pani rezydentka, która powyższe zmiany zakomunikowała osobiście. Po zmianie pokoju w dniu drugim, nasze wakacje można było uznać za rozpoczęte. Jednak utrata jednego dnia oraz przeżycia z tym związane znacząco obniżają ocenę tego hotelu. Nie polecam pobytu w Blue Beach Monastir. Jedynym plusem jest położenie hotelu z bezpośrednim dostępem do plaży, choc sama plaża nie jest sprzątana. Tunezja również jest bardzo brudna i wszędzie unosi się nieprzyjemny zapach. To jest moja subiektywna opinia, oparta na pierwszych chwilach pobytu w hotelu, a jak wszyscy wiemy warunki hotelowe w krajach afrykańskich to połowa sukcesu do udanych wakacji. Zadecydujcie więc sami czy warto się tam wybierać.
Klaudia - 27.08.2024
6/9 uznało opinię za pomocną
1.0/6
6 raz w Tunezji , Hotel słabizna , w pokojach 28 stopni , klima nie działała ,dopiero wielka awantura w hotelu wszystkich gości sprawiła że nagle wszystko zaczęło działać . Na stołówce smród ryb , ale nie smażenia tylko ,smród patroszenia ryb ,odrzucało od razu na wejściu , bród na stołówce , kelnerzy z wielką łaską nalewali napoje do posiłków . Pokój dostaliśmy wielki i wszystko było by ok żeby wentylacja z kuchni nie wychodziła prosto w nasz balkon ,czułem się jak chodząca frytka . O zgrozo poszliśmy do recepcji żeby wymieniono na ten pokój i Pani zaproponowała Nam pokój za dopłata 1600 euro !!!! Nie polecam nikomu , dla Nas 14 dni katorgi
Tomasz - 25.10.2024
1/1 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Niestety hotel daleki od ideału. Dostaliśmy pokój w którym nie domykały się drzwi balkonowe a dobiegający hałas klimatyzatorów z sąsiedniej posesji uniemożliwiał spanie w nocy. poprosiliśmy o zmianę nawet za dopłatę. Nikt nie chciał nawet z nami rozmawiać. Dopiero po interwencji rezydenta na drugi dzień zaproponowano nam zmianę za dopłatę ok 1500 zł. Niestety nie tylko my byliśmy w takiej sytuacji. Codziennie ktoś taki dostawał i takie pokoje (było ich cały pion) i codziennie było obleganie recepcji o zmianę pokoju. W końcu dostaliśmy pokój (cichy) z widokiem na "zarzygany" dach. W łazience pod prysznicem można było nastawić tylko gorącą wodę. Zimna nie działała. Jedzenie ok i chyba tylko tym się obronili. Plaża i baseny brudne. Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 4 gwiazdki.
A - 13.09.2024
2/2 uznało opinię za pomocną