Opinie o Blue Beach Monastir

4.6/6 (88 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
88 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Mieszane odczucia

    Fatalna obsługa, na miejscu byliśmy o północy czasu miejscowego, pokoje nie były gotowe. W pokojach nie działała klimatyzacja - jej naprawa wymagała czterech interwencji, w tym dwóch rezydenta, i zajęła 4 dni. Sejf mimo zapewnień nie został dostarczony do pokoju i był to problem wielu innych wczasowiczów. W części restauracyjnej obsługa nie nadążała, wielokrotnie jedliśmy posiłek bez możliwości napicia się wody, zamówienia były mylone. Żonie został skradziony telefon na siłowni, na szczęście wszędzie są kamery i sprawca został szybko ustalony, a telefon odzyskany - była to jedyna sytuacja w której można było poczuć, że personel stara się zrobić dobre wrażenie. Pościel w pokojach niewymieniana. Jedzenie bardzo dobre. Plaża malutka, przez większą część pobytu w wodzie były glony. Sama woda ciepła, czuliśmy się trochę jak nad polskim morzem tylko z gwarancją pogody. Można wypocząć jeśli nie będziecie mieli problemów takich jak opisane wyżej. Mimo oceny ogólnie wakacje udane, ale opieszałość personelu, mimo ich pozytywnego podejścia, jest całkowicie nie do przyjęcia

    Tomasz - 11.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie jesteśmy zadowoleni

    Wyjazd do Blue Beach Monastir był pierwszym wspólnym wyjazdem z świeżo upieczonym małżonkiem , była to podróż poślubna. Jednak nie jesteśmy zadowoleni z tego wyjazdu , gdyż napotkało nas wiele nie fajnych sytuacji takich jak Pani rezydent , niebardzo kompetentna osoba, pokój hotelowy ( który był bez klimatyzacji - dopiero po zgloszeniach zostala naprawiona klima , z ciężko otwierającymi się drzwiami na balkon , nawet miał być przygotowany dla nowożeńców a nic nie było , i co chwilę wyrzucane śmieci pod balkonem , a nawet i szarpaniny na Aquaparku przy hotelu gdzie przebywały dzieci z rodzicami ) . Jedynie posiłki były naprawdę smaczne i kelnerzy bardzo mili ,którzy obsługiwali podczas posiłków. Pobyt był jedynie fajny ,że spędziłam czas z mężem i poznaliśmy fajnych ludzi .

    IWONA, BRZOZOW - 11.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    rodzinne wakacje 2024

    w hotelu Blue Beach spędziliśmy tydzień w sierpniu. zacznę od plusów: duży wybór jedzenia, świeżo wyciskane soki, kanapki robione ala kebab wielkie rozczarowanie animacjami- kompletny brak animacji dla dzieci, zero planu. panie Animatorki wyglądały jakby musiały tam za karę siedzieć. pierwszy raz się z czymś takim spotykam, mimo że klubik wyglądał fajnie. uważam że nie powinniście państwo wspominać o animacjach bo tam ich na prawdę nie ma

    Patu - 26.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Jesteśmy rozczarowani

    Właśnie wróciliśmy całą rodziną z tego hotelu. Nasze wrażenia kształtują się następująco: Pozytywne strony: do pozytywnych stron z całą pewnością można zaliczyć aquapark oraz plażę bezpośrednio przy hotelu i basenie. pokój hotelowy też był przestronny i ładny a pokojówki po otrzymaniu napiwku starały się zachować czystość. Negatywne strony: negatywnych rzeczy niestety jest więcej. Wróciliśmy z poparzeniem chemicznym skóry. Poparzenie nastąpiło z powodu zbyt wielkiej ilości chloru to dawanego do basenu. podczas pobytu kilkakrotnie zdarzyło się brak bieżącej wody w naszym pokoju mimo zapewni że to nowy hotel przez cały okres trwania pobytu ciekło z muszli klozetowej .W hotelu brudno szklanki sztućce niedomyte. Najgorzej jednak sytuacja wyglądała w restauracji podczas posiłków. obrusy brudne personel nie nadążał sprzątać Poza tym robił to zbyt powoli żeby móc nadążyć. Obsługa restauracji traktowała Europejczyków gorzej od tutejszych co przejawiało się w każdym geście chociażby podczas stania w kolejce do pizzy. Muzułmanie podchodzili bez kolejki, natomiast cała reszta musiała stać w bardzo długich kolejkach. jedzenie bardzo monotonne i po prostu niesmaczne Największy problem był z napojami do posiłków ponieważ nie można było samemu się częstować tylko trzeba było czekać aż kelner doniesie z racji tego że kelnerów było zbyt mało to często zdarzało się tak że posiłek mieliśmy bez napojów. Ponadto hotel jest bardzo ubogi w ofertę drinków, napojów lodów dla dzieci. Wieczorami w zasadzie nie było co robić ponieważ atrakcje zapewnione przez hotel były słabe. Monastyr też nie jest pięknym okolicą więc niewiele udało się zobaczyć. Jesteśmy rozczarowani tym hotelem. Na pewno juz tam nie wrócimy.

    Monika, Busko-Zdrój - 14.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem