Opinie o Barcelo Concorde Green Park Palace

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(189 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wakacje 2023

    Darek 09.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Ocena 5 za przemiła, pomocną obsługę. Jednak pozostałe elementy naszego pobytu niestety nie tak kolorowo. Hotel już dawno przeszedł swoje lata świetności. Jadąc do Tunezji trzeba wsiąść poprawkę na ilość gwiazdek hotelu. To co u nich jest 5 to u nas 3. Niestety mają tez problem z czystością. Nie działająca klimatyzacja w holu głównym i na korytarzach- dramat, przy temp. na zewnątrz 46 st.C. Dobre zimne piwo. Bardzo smaczna i urozmaicona kuchnia, każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy owoców morz raj na ziemi. Pani rezydent mogłaby przejawiałać więcej zaangażowania w to co robi .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Fantastyczny hotel - jak na zdjęciach

    Małgorzata, Warszawa 07.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Bardzo mile zaskoczyło nas to, że hotel jest niemal w takim stanie, jak w folderze. Tu i ówdzie na elewacji jest kilka defektów, ale zasadniczo - wrażenia zdecydowanie na plus. Pokoje są OGROMNE: około 40 metrów, mieszczą się w nich ogromne łóżko, "salonik" (kanapa, fotele, stół kawowy)< biurko z fotelem, korytarzyk, garderoba i łazienka z osobną toaletą. Dobry wypoczynek - gwarantowany. Hotel ma przestrzenne lobby z barem, wygodne kanapy. Dekoracje są bardzo gustowne, nie "barokowe" i nie tandetne. Nowoczesny wystrój to zdecydowany plus. Obok lobby znajduje się osłonięty taras z widokiem na morze, gdzie można zamówić koktajl i spędzić miło czas. Mieliśmy pokój z widokiem na morze: widok się zgadza i jest bardzo ładny, ale nie polecam, jeśli ktoś chodzi wcześnie spać, bowiem słychać muzykę z dołu. Jedzenie fantastyczne, świeże i różnorodne.Owoce morza codziennie, wspaniałe desery, dużo lokalnych tunezyjskich potraw. Można powiedzieć, że nie trzeba szczególnie ruszać się z hotelu by poznać tunezyjską kuchnię ;) Alkohole, jak to w barach all inclusive - "lokalne" ;) Ale wybór jest duży, można więc korzystać z tych uroków z przyjemnością. Dajemy 5, a nie 6 gwiazdek z dwóch powodów. Po pierwsze, w hotelu w pokojach jest słabe WiFi. Nam to nie przeszkadzało, ponieważ na urlopie wolimy być "offline", ale jeśli ktoś chce korzystać w łóżku w pokoju - może być ciężko. Działa dobrze w lobby i przy basenie. Drugi minus to nie hotel, ale wycieczki. Byliśmy na dwóch (El Jem + Monastir oraz Tunis i reszta). Podczas jednej panował nieprzyjemny chaos z przenoszeniem ludzi pomiędzy autokarami, co w 40 stopniowym upale jest bardzo uciążliwe i trudno być z tego zadowolonym. Druga sprawa, to przewodniczka (p. Agnieszka), która prowadziła wycieczki chyba od niechcenia, z powtarzającymi się dykteryjkami na obu wycieczkach. W El Jem spotkaliśmy inną polską wycieczkę, która miała zdecydowanie bardziej kompleksowe oprowadzanie. Niektóre komentarze przewodniczki też mogły wywoływać co najmniej irytację, jeśli nie zażenowanie. Kwestia ta oczywiście nie dotyczy hotelu, ale wyjazdu - jak najbardziej.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wrzesień 2024

    Dorota, Czerwionka-Leszczyny 12.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Na samym początku bardzo nie podobało mi się, że po przybyciu do hotelu przed szóstą rano musieliśmy czekać na pokój do 15.00, tj 9 godzin!!! Błąkaliśmy się po hotelu, poinformowano nas, że z posiłków możemy korzystać. W ofercie jest możliwość skorzystania z jednego posiłku a la carte, niestety w trzecim dniu pobytu nie było szansy zarezerwować terminu, bo było wszystko zajęte. Poza tym wszytko było ok. Leżaków było pod dostatkiem przy basenie i na plaży. Jedzenie wyśmienite i bardzo urozmaicone.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wypoczynek

    Sylwia, --- 16.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wyjazd uważam za udany.Hotel idealnie położony,zaledwie parę minut od uroczego portu.Jedzenie w mojej ocenie bardzo dobre,-owoców,warzy ,ciast,lodów wszystkiego pod dostatkiem.Jeśli chodzi o alkohole to wiadomo lokalne.Cała infrastruktura hotelu robi ogromne wrażenie,lecz niestety lata świetności hotel ma już za sobą. Niestety korytarze wymagają remontu,to jest pierwsze wrażenie po wyjściu z windy i wielkie rozczarowanie .Co do sprzątania ,tutaj różnie .Mój pokój lśnił czystością,lecz początek też nie był niestety udany. Generalnie polecam ale trzeba się nastawić,że to Tunezja.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Tunezja kraj jednego pobytu

    Tomasz Piotr, Wrocław 12.12.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Organizacją bez zastrzeżeń, hotel niby 5 gwiazdek ale w Polsce powinien dostać 1 karaluchy w pokojach, sprzątanie zostawia wiele do życzenia, coś się ciągle psuło. all zalezlal od humoru barmana co jest w jakim barze ciągle coś brakowało.. z plusów spoko okolica, fajna plaza blisko, animacje po polsku.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    TUNEZJA 2025

    KRYSTYNA, WARSZAWA 07.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    BARDZO DOBRY hotel piękny basen piękna piaszczysta plaża dobre jedzenie wspaniały przewodnik na wycieczce objazdowej krótki transfer z lotniska hotel w pobliżu urokliwego portu EL KANTUI

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Udane wakacje ale są elementy do poprawy w hotelu

    Tomek 05.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Spędziliśmy z rodziną 10 dni w tym hotelu pod koniec czerwca 2024. W naszej opinii hotel można ocenić na maksymalnie 4 gwiazdki. W recepcji, podczas zameldowania, nie wydano nam drugiego klucza (karty) do żadnego z dwóch pokoi. Brak WiFi w pokoju z widokiem na ogród (był dostępny z przerwami tylko przy muszli kozetowej). W pokoju z widokiem na morze (bardziej widok na ba basen i leżaki) WiFi działało poprawnie. Pokoje bardzo duże, codziennie sprzątane w minimalnym zakresie (nie jestem pewien czy kiedykolwiek umyto podłogę podczas naszego pobytu), barek uzupełniony tylko raz. Woda butelkowana dostępna w barach. Klimatyzacja działała poprawo. Do przykrycia są koce ale bez poszewek. Do spania są prześcieradła i koce. TV w pokoju przestarzały, nie można podłączyć żadnego medium, nawet zwykłego USB. W lobby hotelowym brak lub słaba klimatyzacja. Bardzo brudne wykładziny w holach. Dobre jedzenie i dobrze zorganizowana restauracja. Śniadania zawsze takie same. Obiad w dwóch restauracjach. Kolacja ogólna w głównej restauracji, dwie restauracje a la card do wyboru. Basen zewnętrzny bardzo duży, głębokość od 30 cm do 140 cm, dwóch ratowników. Brak zjeżdżalni dla dzieci. Animacje przy basenie bez szału. Plaża piaszczysta, nie jest sprzątana. Świeżo wyrzucone na brzeg wodorosty są zgarniane przez obsługę z powrotem do morza. Uschłe na plaży wodorosty są pozostawione bez sprzątania. W piachu dużo niedopałków i ogólnych śmieci. Materace na leżakach brudne. W niedalekiej odległości znajduje się port oraz miejsce na zakupy pamiątek, do których można dojść spacerkiem w 5-10 minut. Większość gości hotelowych stanowili Polacy. Mało dzieci w hotelu, większość gości to osoby 40+ z rodziną lub osoby 55+.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wakacje 2024

    Bogusław Andrzej, Rzeszów 20.10.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel ogromny ale nie widać tych wszystkich ludzi. Dostaliśmy pokój na poziomie 0 na samym końcu. Od połowy długiego korytarza smród stęchlizny. W pokoju również zapach niefajny. Klimatyzacja nie działała tylko nawiew. Jedzenie bardzo dobre

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Dobrze ale nie najlepiej

    Michał, Lublin 01.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Przemiły personel, ładne i schludne pokoje, smaczne posiłki. Jednakże jest też sporo poważnych minusów. Należy zwrócić szczególną uwagę na utrudnienia dla osób na wózkach inwalidzkich oraz dla rodzin z dziećmi w wózkach. Nie ma windy bezpośrednio z lobby do restauracji i basenów. Bezpośrednio najlepiej zejść wielkimi schodami, a nie każdy ma taką możliwość. I teraz uwaga. Tylko jedna winda, w tym dosyć dużym hotelu pozwala na zjazd z głownego holu do pełnego parteru, gdzie znajdują się wszystkie atrakcje (inne windy i tak prowadzą zawsze do mniejszych schodów). Pomijając odległość, dla niektórych gości, liczoną w setkach metrów do pokonania kilka razy dziennie - to przez 7 dni pobytu (!), w tym jedynym ciagnacym się kilkadziesiąt metrów korytarzu, były całkowicie pogaszone światła (!). Zawsze. Zgłaszanie tego obsłudze nic nie dało. Trzeba było świecić sobie za każdym razem drogę światłem z komórek. Bez tego nie ma opcji pokonać ten dystans w tej egipskiej ciemności. To tak jakby celowo obsługa nie chciała żeby korzystać z tego zejścia. Dramat. Ponadto w hotelu jest dużo awarii drobnego wyposażenia, typu spłuczki w toaletach publicznych, zapchane pisuary. U nas w pokoju nie działała lodówka, a klimatyzacja chłodziła według swojego cyklu; regulacja temperatury jak gdyby ją nie do końca dotyczyła. W innych pokojach podobne spostrzeżenia innych gości. Jedzenia jest dużo i jest bardzo smaczne ale przez 7 dni, z naprawdę drobnymi różnicami, było takie same. Po kilku dniach nie było czego wybierać bo niektóre dania były serowane 2 lub 3 razy dziennie. Uwaga na jajka, lubią je serwować na bardzo, bardzo miękko. Czasem ich po prostu nie jedliśmy bo były zbyt krótko poddane obróbce i białko się w ogóle nie ścięło. Stały problem przy śniadaniu. Widocznie takie oni lubią. Jajecznicę natomiast serwują z jakiegoś powodu z proszku. Fuj. Kawa to też dramat. Nie ma nigdzie, nawet za dopłatą, kawy z ekspresu. Wszędzie są wystawiane automaty z kawą rozpuszczalną. Mało smaczną, należy to zaznaczyć. Natomiast serwis wszędzie jest na wysokim poziomie, a bardzo miła obsługa wszystko rekompensuje. Polecam ten hotel na 7 dniowy wyjazd ale na 14 dniowy chyba raczej nie. W pobliżu hotelu znajduje się przystań dla jachtów, dalej taxi za 10 dinarów możliwość zwiedzenia starej mediny z arabskim targiem. Jak ktoś był np w Marakeshu w Moroko to nijak ma się do niego ten targ. Lokalni ludzie ostrzegają żeby nie brać żadnej biżuterii na to zwiedzanie bo zdarzają się kradzieże i zrywanie łańcuszków, kolczyków. Generalnie poza hotelem, w okolicy, wszystko ze zwiedzania można sobie odpuścić. W relatywnie niedalekiej odległości kilku kilometrów znajduje się wesołe miasteczko uruchamiane późnym wieczorem oraz chwilę dalej znajduje się mały aquapark. Nie byliśmy tam, a może byłoby warto.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Czternastodniowy wypad urlopowy .

    Waldemar, Malbork 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Witam , jak do tej pory najdłuższy mój wypad urlopowy , ale czy najlepszy ? Zacznijmy od początku na zdjęciach hotel prezentuje się dużo lepiej niż w rzeczywistości swoje lata świetności ma już za sobą . w szczególności najgorzej wypadają wykładziny hotelowe na korytarzach . Windy chodź szybkie to potrafiły się przyciąć , sam siedziałem zacięty około 10 minut , część basenowa mozaika odklejająca się , też splendorów nie przynosiła . Często brakowało w recepcji ich waluty tzn . dinarów - pierwszą wymianę udało się dokonać po 3 dniach od przyjazdu (dobrze że wymieniłem większą ilość na lotnisku) . Jedzenie bardzo dobre chociaż czasami kelnerzy nie wyrabiali się z donoszeniem - uważam że owoce morza ,ryby , mule , kałamarnice itd wypadały bardzo dobrze , bardzo dobra pizza . Słabo wypadał temat napoi i kawy - kawa w restauracji była w automatach tylko na śniadaniu potem automaty wyłączone , kawa od 10 ;00 do wypicia w barach . Najbardziej denerwowało mnie to że napoje , wino i woda przynosili kelnerzy i oni zarządzali wydawaniem , nalewaniem , zawsze byłem przyzwyczajony ,że woda zawsze była wydawana do bólu , napoje zazwyczaj też były bez ograniczeń . Animacje to kolejny slaby punkt , po tym co rok temu zaprezentował mi Sea Planet w Kizilot (Turcja ) to , muszą się jeszcze dużo uczyć . Wycieczki to mocna strona , no ale to już szacun do RAINBOW to oni zadbali o to co zobaczyliśmy - także polecam . To tyle -było nie żle , ale nie bylo ŁAŁ . Na te 5 gwiazdek to na pewno nie zasłużyli - 4 to max. A i jeszcze jedno w okresie którym przebywałem większość gości to POLACY .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem