Opinie klientów o Barcelo Concorde Green Park Palace

5.4 /6
68 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Andrzej, Kraków 21.09.2022

Było jak było

Tunezja jak to kraj muzułmański trzeciego świata , nadal leży daleko od europejskiej cywilizacji i jeszcze dalej od Sanepidu. Concorde Green Park Palace był jednym z najdroższych i podobno najlepszych hoteli oferowanych przez R.pl ale nie odzwierciedlał poziomu 5*. Podobne wrażenia estetyczno - higieniczne, odnosiło się wciągu podróży po bliskim wschodzie i Afryce m.in. wzdłuż Nilu. Wczasy to typowy pobyt w hotelu bez większych atrakcji i zupełnie bez animacji prowadzonych przez polskich rezydentów. Pokoje były czyste i sprzątane w ciągu obiadu, lecz nowe ręczniki pojawiały się dopiero podczas czasu trwania kolacji. Znacznie gorzej wyglądała sprawa z czyszczeniem basenu, która ograniczała się do przerwy technicznej od wieczora do rana. Dodatkowo, wsypywany był bezpośrednio do basenu suchy roztwór chloru , nawet w obecności osób zażywających kąpieli. Odkurzacz basenowy jeszcze nie dotarł do tego hotelu. Prywatna plaża także nie była czyszczona i można było znaleźć , więcej "skarbów" niż muszelki i meduzy. Niemniej była pilnowana i panowie radzili sobie z różnymi incydentami. Podobnie obsługa hotelowa była bardzo uprzejma i starała się jak mogła. Niestety, była pogrążona obsługiwaniem gości hotelowych, którzy zapełniali swoje stoliki pełnymi talerzami jedzenia, żeby je wyrzucić do kosza. Jest to niezwykle przykry widok, jak pewna grupa etniczna marnuje jedzenie . Równocześnie wydłuża się kolejka po dania, ponieważ nakładają ich tyle, ile się zmieści na talerzu, a nie według potrzeb. Chleb i bułki lądują bezpośrednio na stole. Kuchnia natomiast oferuje wiele dań z czego tylko kilka orientalnych . Do zapamiętanych należą 3-4 gatunki smażonych ryb. Można zjeść smacznie ale potrawy często się powtarzają. Pozostając w temacie jedzenia , należy wspomnieć , iż w barach nie ma toniku... Podawane alkohole nie są złe (ani zbyt mocne) ale soki i napoje gazowane to czysta chemia. Sugerujemy zamawiać napoje wyskokowe w oparciu o same alkohole , ewentualnie (oryginalną) Coca-cole i wodę mineralną. Do najwiekszych i jedynych wieczornych animacji należało puszczanie polskich hitów disco-polo.

3.5/6

Sylwia, --- 11.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

słabo było

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, ma problemy z obsługą recepcji i sprzątaniem. Jednego dnia zabrano ręczniki a czyste miały być za 10 minut były po ...6 godzinach. Kolejnego dnia aby je zachować wywieśiliśmy kartkę "nie przeszkadzać". Innego kiedy wyjeżdżliśmy na dwa dni na wycieczkę wywieśiliśmy kartkę z prośbą o sprzątanie to nie zrobiono nic, do brudnych ręczników dołożono czyste, a na łóżka położono czyste prześcieradła złożone w kostkę, tak więc mieliśmy wszystko podwójnie.Słabe wi-fi. Mieliśmy i tak szczęście bo gość z recepcji naszą opłatę klimatyczną potraktował jako napiwek i dostaliśmy pokój na poziomie 0, gdzie łapaliśmy sygnał. Wyjaśniłam mu pomyłkę a pokój zachowałam. Plaża mała i ma zdecydowanie za mało leżaków. Restauracja a la carte ma do zaoferowania dosłownie trzy dania, każdego dnia takie same. Plusem jest "stołówka", dania są urozmaicone i zawsze można coś dla siebie znaleźć. Generalnie to nie jest miejsce do którego wrócimy, jest przeznaczone dla tych którzy lubią cały dzień spędzić przy basenie pijąc drinki do wtóru głośnej muzy.

3.5/6

KAROL, WALBRZYCH 23.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Concorde Green Park Palace 10 dni 07/2023

Hotel doskonale położony, przy samej plaży, blisko centrum. Posiłki bardzo urozmaicone i zróżnicowane. Obsługa miła. Animatorzy bardzo fajni i zabawni, pełni energii. Basen zamykany o 18-tej, basen kryty do 17.00, walka o leżaki od godz 5:30. Brak klimatyzacji w lobby i na korytarzach, w większości pokoi też nie działa. Na korytarzach zaduch i smród oraz koszmarna wykładzina dywanowa - zacieki i bród. Sofy w lobby (jedyne miejsce z wi-fi) brudne i nie zachęcają do odpoczynku, a i tak zawsze zajęte, bo to jedyne miejsce z internetem. Zapłaciliśmy za 3 osoby dorosłe, a otrzymaliśmy pokój dwuosobowy i przez 3 dni walczyliśmy chociażby o dostawkę, pościel, ręcznik, Rezydentka w ogóle niepomocna. Co dzień dostawliśmy inną informację, że wszystkie pokoje 3 osobowe a zajęte a na koniec, że hotel nie posiada takich pokoi. Hotel umiera po animacjach, godz.22:30-23:00 nie ma co robić, pełno ludzi chciałoby się bawić, potańczyć,ale obsługa wyłącza muzykę i zwija sprzęt.

3.0/6

Anna, Opole 28.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje 2023

W lobby nie było klimatyzacji a bynajmniej nie była ona włączana, tak samo jak w korytarzach. Jedynymi miejscami gdzie klimatyzacja działała były pokoje i restauracja. Obsługa recepcji nie była pomocna. Przyjechaliśmy do hotelu z małym dzieckiem o godzinie około 6 rano, spytaliśmy o możliwość otrzymania kluczy do pokoju wcześniej niż o 14:00 ponieważ córeczka nie spała całą noc i jest zmęczona. Recepcjonista powiedział, żebyśmy przyszli o 10 wtedy już coś będzie dostępne i tak też zrobiliśmy, ale o 10 kolejny recepcjonista powiedział, że nie ma takiej możliwości i że pokoje będą dostępne o 14:00 poprosiłam o przyśpieszenie ze względu na córeczkę to powiedział że zadzwoni i generalnie gdzieś zadzwonił ale już do nas nie wrócił z jakąkolwiek informacją. Kolejna sytuacja była jak mąż poprosił o informacje gdzie jest apteka, bo potrzebował leku na przeziębienie, recepcjonista mu wskazał gdzie ale nie poinformował, ze o tej godzinie może być zamknięta, gdyż jest pora na lunch. Mąż z gorączką szedł 2 km w jedną stronę. To samo było jak chciałam wymienić pieniądze w recepcji, recepcjonista odpowiedział, że nie ma pieniędzy i że będzie miał jutro o 11:00 na co mu odpowiedziałam, że potrzebuję na 6:00 rano bo jadę na wycieczkę na co recepcjonista powiedział, że mu przykro. Przez całą rozmowę recepcjonista ani razu się na mnie nie popatrzył, tylko liczył pieniądze. (to jest standard obsługi w hotelu 5-cio gwiazdkowym). Ponadto hotel był brudny, plamy na wykładzinie w korytarzach, śmierdzące toalety, nie działające zamki w toaletach, połamane deski klozetowe, połamane leżaki. Obsługa restauracji i osoby zajmujące się animacjami stanęły na wysokości zadania były na prawdę super, rozmawiały z gośćmi zabawiały dzieci, no i sam program atrakcji był ciekawy. Skorzystaliśmy z 2 wycieczek do Tunisu i El Jam i mam wrażenie jakby przewodnicy się bardzo śpieszyli gdyż ilość informacji jaką przekazali była bardzo mała.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem