Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ludzie pracujący w recepcji ,w szczególności pewna kobieta złośliwość, zbywalstwo oczekiwanie na pokój 1086 od 11.00 do 17 .00 w dnu 03.10.2024 coś strasznego zwlekanie przez tą obsługę w recepcji,powód -wyrażenie opini ich gramolstwa,doba hotelowa tu się liczy od 15.00.Następny szok pęknięty sufit lała się woda,fakt zgłosiłem nie leję się.W pokoju ,sprzątane nikt nic nie uzupełnia czuć wilgoć,to jest dramat cóż muszę tu jeszcze wytrzymać 7 dni ,jedzenie ok,napewno hotel na 5 gwiazdek to nie ten ,nie zate pieniądze,moja ocena słabej 3,5,brak natrysku,śliska wanna ,skutek stłuczony nadgarstek.Wielka porażka ,hotelu nie polecam,no chyba że ktoś ma silne nerwy.Jest tu wiele napewno lepszych chotel.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus: + Hotel ładnie wygląda z zewnątrz + Poza recepcją i niektórymi barmanami obsługa miła i pomocna + Ogród i teren basenowy ładnie utrzymany - to w sumie największy plus tego miejsca + Jedzenie zjadliwe i duży wybór + Woda i napoje zimne nalewane są bezpośrednio ze świeżo otwieranych butelek + Czytałam komantarze że brudna plaża, według mnie całkiem ok. Na minus: - Wi-fi jest ale nie działa. Tzn czasem działa przy recepcji ale nie w pokojach, nie w restauracji, nie w ogrodzie. Ogólnie jakby go nie było to niewielka różnica - Zamek do drzwi jest ale nie działa. W moim pokoju codziennie psuł się zamek - więc tak chodziłam kilka razy do recepcji, najpierw bo myslalam ze karta nie dziala, potem bo myslalam że moze źle pokój zakodowali, potem zgłosić usterkę, potem czekałam na naprawę. Dzień w dzień godzina stracona bo zamek się psuł. Tak, problem zgłoszony w recepcji, nikt z tym nic nie zrobił. A już hitem było jak spałam w pokoju, miałąm zamknięte drzwi, zamkniete też na ten dodatkowy zamek a ktoś z obsługi sobie go otworzył z zewnątrz. Po co komu prywatność. - Leżaki są ale nie działają. 90% leżaków na plaży jest połamanych a materacy brudnych, bardzo brudnych. Leżaki przy basenie są w lepszym stanie a materace mniej brudne ale nadal brudne. - Recepcja jest ale nie działa - tzn ktoś obsługuje ale na check-in czekałam ponad godzinę, na rozwiązanie problemów z zamkiem codziennie godzinę, nie wiedzą gdzie iść i co zobaczyć, nie mają mapy, nic ich nie interesuje. - Brudno - brudna wykłądzina (jak czytałam opinie to zastanawiałąm się kto normalny zwraca uwagę na brudną wykłądzinę, teraz już wiem, że nie da się nie zwrócić na to uwagi), brudne sztućce, brudne szklanki, brudne leżaki i materace, brudne windy i kanapy w holu. Tak, wiem to Afryka ale byłam w 3* hotelu w Egipcie i tam aż takiego brudu nie było. - Hotel jest wielki i ładny z zewnątrz ale wewnątrz nie ma w ogóle charakteru - ot wielkie pomieszczenia z brudnymi ścianami, brudną wykładziną i przepalającymi się swietlówkami. - Śniadania - ogólnie spoko, bo jest z czego wybrać ale dzień w dzień brakowało kubków na kawę/herbatę. Serio, stałam w kolejce 10 min po to żeby napić się kawy. No chyba że dostałam brudny kubek to dłużej. W niskim sezonie, wolę nie wiedziec jak to w wysokim działa. - Kawa fujka... - Czajnik w pokoju zardzewiały... Woda w barach na kawe czy herbate tylko podgrzana. Wrzątku nie uświadczysz. - Pokój ładny i duży ale: odpływy z obu umywalek nie działają a prysznic tak uszkodzony że zalewał łazienkę. Poza tym pokój na plus. No poza zamkiem w drzwiach bo ten nie działał. - Animacje - do samych nie mam zastrzeżeń, bo nie korzystałam ale do 10 rano nic się nie dzieje a potem trzy na raz. I wszystkie 3 różna muzyka i oczywiście na maxa. I powodzenia w odpoczywaniu ja z prawej leci "bombaaa" z lewej " pum it up" a z tyłu "jesteś szalona"... Myślę że nie polecam. Jeżeli chcecie relaksu w 5* hotelu to tu nie znajdziecie.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro co chwila nęka mnie mailami abym podzieliła się opinią na temat hotelu , za który zapłaciłam, ale mnie w nim nie zakwaterowali. Nie mogę ocenić hotelu ale za to oceniam biuro na jedną wielką pomyłkę. Sprzedają hotel , w którym nie ma miejsca. Kupujesz wakacje w styczniu, a na kilka dni przed wyjazdem dostajesz informację,że nie będziesz mieszkać w hotelu za który zapłaciłaś. Równie dobrze można kupować wakacje w ciemno co się wylosuje to masz. Szkoda płacić za fajny hotel jak potem za te same pieniądze trafiasz do gównianego hotelu. Zostałam przez Rainbow naciągnięta i oszukana. Odpowiedź na reklamację pewnie każdemu piszą taka samą zasłaniając się OWU . Nie polecam, nigdy więcej nie wybiorę już tego biura. Komunikacja do klienta pozostawia bardzo dużo do życzenia. Brak jakichkolwiek przeprosin za utrudnienia, które powstają z ich winy. Odpowiedź na reklamację przetrzymana do ostatniego dnia ustawowego i to absolutnie bez jakiegokolwiek wysiłku aby odpisać coś do rzeczy. ZDECYDOWANIE ODRADZAM , bo czekałąm długo na ten urlop , a otrzymałam permanentne rozczarowanie przez cały pobyt
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czystość pokoi: karaluch , nie sprzątane , bark kosmetyków Animacje: beznadziejne Wyżywienie: ciągle to samo PLAŻA: BRUD i SYF ALKOHOLE: DRAMAT Hotel zaloguję na max 3 *** NIE POLECAM