Opinie o Golden Tulip President Hammamet

4.5/6 (46 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.5/6
46 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Pobyt w hotelu Golden Tulip Hammamet

    W hotelu dbają o porządek, obsługa bardzo miła, uczynna. Pokój jak najbardziej w porządku, panie codziennie sprzątają pokoje i wymieniają ręczniki. niestety pokoje od ulicy zdecydowanie nie dla osób z dziećmi ponieważ w godzinach 1-4 w nocy odbywają się na plaży bardzo głośne imprezy, które są organizowane przez lokalsów. W opisie hotelu jest błąd hotel nie posiada siłowni, a trochę ja to liczyliśmy. Jeśli chodzi o jedzenie to było całkiem smaczne jednak bardzo tłuste i często produkty które nie miały wzięcia jednego dnia pojawiały się w sałatkach lub były panierowane i wrzucane ponownie do bemarów. Alkohol lokalny w porządku. kawa. herbata, lemoniady niepijalne. Basen czysty, plaża również

    Paulina, Zduńska Wola - 15.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje z rodziną.

    W hotelu byliśmy od 1 do 8 sierpnia. Hotel podzielony jest na część główną w której znajdują sie pokoje standardowe i druga część mieszczącą sie w ogrodzie w której są bungalowy. Bungalowy niestyty odbiegają standardem od pokoi mieszczących sie w głównej części, Ponadto w wiekszości nie ma zasięgu Wi-fi z hotelowego internetu. Oficjalnie w hotelu otrzymaliśmy informację, że Wi-fi dostepne jest tylko przy basenach i w lobby (na stronie z ofertą niestety o tym nikt nie wspomina). Pomimo, że wybrany i opłacony został przez nas pokój standardowy zakwaterowani zostalismy w bungalowie i niestety nie udało nam sie zamienić go na inny, pomimo wielu rozmów z pracownikami hotelu oraz poprzez wstawiennictwo rezydentki. W podobnej sytuacji znalazła sie cała polska grupa, która przybyła razem z nami, Sytuacja była nieprzyjemna, głównie ze względu na bardzo lekceważące traktowanie polskich turystów. Co do jedzenia, to nie można być godnym. Jest dużo i bardzo urozmaicone. Drinki - bardzo słaby wybór. Są w sumie tylko trzy: Blue Lagoon, Sex on the beach i Whisky z colą. Nic innego nie jest podawane (nie poytrafią nic innego zrobić). Na plaży podawane są tylko napoje bezalkoholowe i niestety nie ma tam żadnego baru. Jest drewniany budynek z wyciętym okienkiem z którego wydawane sa napoje. W porównaniu z sąsiadującymi barami bardzo słaby. Z alkoholi w hotelu można zamówic jeszcze wino półwytrwane. Co do animacji to niewiele mogę o nich napisać bo nie trafiłam na żaden program. Wieczorami do 21.30 prowadzone są występy/animacje dla dzieci (uczestnicy do max. 10 lat) W opisie hotelu jest informacja o dyskotece. W hotelu odbywają sie po animacjach dla dzieci spotkania ale dyskoteką tego nazwać nie można. Głownie puszczana jest muzyka dla miejscowych turystów, rozstawione sa krzesła przed sceną i całośc trwa maksymalnie do 23.00. Sam hotel umiejscowiony jest 8 km. od Hamammetu, można za niewielkie pieniądze docjechać tam taksówką. W okolicach samego hotelu nie ma nic do zwiedzania. Okolica raczej nastawiona na hotel i plaże. Na plaży stoi bardzo duża zjeżdżalnia ale jest nieczynna. Czy drugi raz pojechałabym do tego hotelu? Chyba nie...Cena nieadekwatna do standardu. Zdjęcia pokoi na stronie odbiegają od rzeczywistości zwłaszcza w bungalowach (te swoja świetność miały dośc dawno temu).

    Wioletta - 12.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Usługa turystyczna niezgodna z umową

    W nawiązaniu do załącznika programu imprezy, w którym wskazano, że zdaniem Rainbow „Hotel Golden Tulip President w Hammamet to luksusowe miejsce z bezpośrednim dostępem do jednej z najpiękniejszych plaż w okolicy.” Standard zakwaterowania w pokoju bungalow niezgodny z opisem i ofertą przedstawioną przez biuro. Największą wartością tego obiektu jest personel, jego zaangażowanie, serdeczność. Na szczególne uznanie zasługują kelnerzy i kucharze oraz barmani.Niestety cała infrastruktura wymaga gruntownego remontu. Po przyjeździe otrzymaliśmy pokój bungalow, który nie był posprzątany po poprzednich urlopowiczach. Brudna łazienka i zatkany odpływ pod prysznicem.Awaria toalety z lejącą się wodą na całą łazienkę. Brak możliwości korzystania z toalety.Zagrzybiała klimatyzacja, niezdatna do użytku. Z uwagi, że pokój przydzielono nam późnym wieczorem nie było możliwości zmiany. W takich warunkach spędziliśmy pierwszą noc, bez toalety, prysznica i klimatyzacji. Po interwencjach osobistych i rezydentki przydzielono nam inny pokój o godz.13.00 następnego dnia. Sprawa trafiła do głównego managera hotelu. Drugi pokój był należycie posprzątany, chociaż kąpiel pod prysznicem przymusowo w klapkach.

    DSS - 18.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Złe wakacje Tunezja

    Pogoda idealna żeby się poopalać i popływać w morzu ale to tylko tyle z plusów. W recepcji hotelu próbowali nas oszukać na szczęście rezydentka pomogła. Pan w hotelu zajmujący się depozytem ręczników oszukał nas na dolary. Obok w banku niekorzystnie przeliczono dolary. Brak słów.

    Robert, --- - 01.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem