Opinie o Golden Tulip President Hammamet

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(99 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Złe wakacje Tunezja

    Robert, --- 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pogoda idealna żeby się poopalać i popływać w morzu ale to tylko tyle z plusów. W recepcji hotelu próbowali nas oszukać na szczęście rezydentka pomogła. Pan w hotelu zajmujący się depozytem ręczników oszukał nas na dolary. Obok w banku niekorzystnie przeliczono dolary. Brak słów.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Golden Tulip President Hammamet to hotel który trzeba omijać z daleka

    Małgorzata, Góra Puławska 23.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel proponuję omijać szerokim łukiem. Przebywałam tam w terminie 15-22 sierpień 2024r. Zacznę od tego, że kiedy wybrałam ten hotel mieniła się on 4* natomiast akurat po tym jak zapłaciłam za wycieczkę i dostałam umowę, Rainbow zmienił kategorię hotelu na 3* A szukając ofert na wyjazd dla swojej rodziny brałam pod uwagę jedynie hotele 4* i 5*. Rodzaj zakwaterowania dla 4 osób wybrałam bungalow (ze zdjęć i opisu wydawał się przestronniejszy i jego cena była nieco droższa niż pokój w budynku głównym. I TO BYŁ BŁĄD. Bungalow to istna nora. Po otrzymaniu kluczy i wejściu do niego obraz, który zastałam był bardzo nieprzyjemny. W łazience nie było w ogóle ręczników i papieru toaletowego. Musiałam sama biegać na zewnątrz i szukać kogoś z personelu sprzątającego i poprosić o przyniesienie ręczników i papieru. Klimatyzator pamiętający czasy mocno zamierzchłe - kapała z niego woda na stoli który pod nim stał. Trzy dni od zgłoszenia zajęło żeby kogoś do niego przysłali. Pokój był niechlujnie jakby "ogarnięty". Pościel na łóżkach miała plamy, było brudno i w kilku miejscach pozostawione były włosy. Wyposażenie bungalowu? w zasadzie całkowity brak czegokolwiek. Nie ma telefonów do kontaktu chociażby z recepcją, nie ma tam sieci Wi fi chociaż w opisie tego obiektu na stronie Rainbow jest napisane że internet w pokojach jest. A to nieprawda. W łazience oprócz zestawu miniaturowych żeli pod prysznic i szamponu nie było nawet kubka na szczoteczki. Serwis sprzątający sprząta szybko i niedbale. Na pościeli są układane kwiaty zerwane z krzewów rosnących przed bungalowem z którym potem wychodziły mrówki jak się nimi ruszyło. Podsumowując bungalow omijać z daleka. Nawet na 2* nie zasługuje. Nie wiem jak jest w pokojach w budynku głównym ale byłam świadkiem jak do recepcji hotelowej zgłosiła się pani z takiego pokoju ze skargą, że dostała brudny pokój. Ja od razu kiedy zobaczyłam, że to odbiega od standardu, który opisuje firma Rainbow i za który zapłaciłam więc wróciłam się do recepcji hotelowej z prośbą o zamianę na inny pokój czysty i odpowiadający 4*. Niestety nie było z kim rozmawiać. Osoby na recepcji włącznie z menedżerem miały wyraźnie lekceważący stosunek. Ja nawet byłam gotowa dopłacić za zmianę pokoju ale to nic nie dało. W kółko słyszałam tylko "madame wait" itd. Nasze karty meldunkowe były tylko przekładane z miejsca na miejsce przez poszczególne osoby z obsługi recepcji albo zbierane z podłogi bo w kółko spadały potrącone przez kogoś. Na końcu usłyszałam, żeby przyjść następnego dnia o godzinie 10:00. Ale następnego dnia i tak miałam spotkanie z naszą rezydentką i ją poprosiłam o załatwienie zmiany pokoju niestety i Ona nic nie wskórała. Także jeszcze raz ostrzegam przed wyborem akurat tego hotelu z oferty Rainbow. Dziwię się w ogóle Rainbow, że w żaden sposób nie weryfikuje tego co sprzedaje. Dla mnie pobyt w tym hotelu to porażka. Na plus mogę pochwalić animacje wieczorne dla dzieci i dla dorosłych. Codziennie były zabawy z dziećmi a potem dla dorosłych występy, dyskoteki, pokazy np. tradycyjnego tańca tunezyjskiego itp. Wyżywienie w hotelu takie na średnim poziomie. Tzn. uważam, że jak ktoś chce to znajdzie coś dla siebie. Były momenty natężonego ruchu gdzie trudno było znaleźć wolny stolik albo w ogóle dostać sztućce. A nawet jak się upolowało sztućce to czasami trafiały się niedomyte. Natomiast po kilku dniach zostawiania napiwków dla kelnerów wolny stolik już zawsze się znajdował i sztućce też :-) Hotel położy blisko plaży z wydzieloną strefą bezpłatnych parasoli i leżaków. W momencie maksymalnego obłożenia jak się nie poszło rano zająć miejsca to potem już nic wolnego nie było. Napoje bezpłatne serwowane na plaży dla gości hotelowych mieszczą się w rozklekotanej budzie. Można tam dostać butelkę wody z lodówki czy innego napoju typu Fanta czy Cola. Nic więcej. Na 6+ mogę ocenić wycieczkę fakultatywną 2-dniową na Saharę. To była wycieczka z przewodniczką Panią Małgosią warta każdych pieniędzy. Prawdziwy strzał w dziesiątkę. Wrażenia zostają na długo i na taką wycieczkę na pewno kiedyś wrócę. Polecam skorzystać z niej. Wracając do warunków pobytu w tym hotelu z mojej grupy nie tylko ja miałam "pecha". W przynajmniej dwóch przypadkach osobom z kolei które miały kupiony pokój w budynku głównym dostały też bungalowy i stały w recepcji ze skargami. Jedna z tym rodzin miała alergiczne dziecko i już wcześniej był kładziony nacisk na odpowiednie warunki z uwagi na stan zdrowotny dziecka. Niestety było to ignorowane przez obsługę. Inna grupka młodych ludzi bodajże miała wykupiony pobyt w trzech pokojach, dostali dwa pokoje a trzeciego nie było już. Po awanturach i czekaniu kilkugodzinnym "wyszarpali" w końcu ten trzeci pokój niestety dostali go niesprzątniętego. Pościel skołtuniona na łóżkach, zostawione czyjeś klapki w pokoju. Wiem, że nakręcili filmik z tego i pokazywali Pani rezydent. Wszyscy Ci ludzie czekali ze skargą i reklamacją w recepcji hotelowej, niestety byli ignorowani. Następnego dnia było to poruszane na spotkaniu z Panią rezydent. Więc wychodzi na to, że w ofercie Rainbow no coś "nie pykło" I podsumowując odniosłam wrażenie też, że w tym hotelu chyba nie lubi się Polaków. Kiedy nasza grupa się meldowała, nikt z obsługi nie poczęstował nas czymś do picia. Natomiast jak tylko przyjeżdżali obywatele muzułmańscy to dla nich zawsze kolorowe napoje były podawane w kielichach. Byłam świadkiem tego wielokrotnie, gdyż przy recepcji hotelowej spędzałam sporo czasu bo moje córki chodziły tam łączyć się z internetem. A więc w owym hotelu są klienci lepszego i gorszego sortu. Uważajcie. Mam nadzieję, że swoim opisem uchronię niektórych przynajmniej przed popełnieniem tego błędu, który ja popełniłam kupując pobyt w tym hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek z hotelu

    Joanna 20.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu Golden Tulip President Hammamet okazał się dla mnie rozczarowaniem. W pierwszym dniu po przyjeździe do hotelu, musiałam czekać na pokój 7 godzin. Walizki leżały w holu przy recepcji. Po otrzymaniu kluczy do pokoju okazało się, że mimo, iż zapłaciłam dodatkowo za pokój z widokiem na morze, to dostałam pokój z widokiem na wyrośnięte palmy, które zasłaniały cały widok z balkonu. Po interwencji otrzymałam informację, że w następnym dniu mam zwolnić obecny pokój do godz. 10:00 a następny już z widokiem na morze dostanę dopiero po 14:00 (walizki znowu wylądowały na holu przy recepcji) Po drugie starsza pani z recepcji biorąc ode mnie podatek turystyczny, wzięła więcej pieniędzy, nie miała jak wydać reszty więc zaproponowała, że w dniu wyjazdu otrzymam resztę (napisała to na odwrocie mojego vouchera, który zostawiłam w recepcji) w dniu wyjazdu upomniałam się o zwrot należnych pieniędzy, to starsza pani powiedziała, że nie ma żadnego zwrotu i nie wie o co mi chodzi (nazwała mnie chorą kobietą !). Po trzecie kelner w restauracji- młody ok. 22-24 lata z farbowanymi jasnymi pasemkami na włosach, chciał poznać moją córkę i prosił ją o Instagram, był bardzo nachalny. Córka odmówiła więc wyzwał ją od „dziwki” i wielu innych dodatkowych przykrych słów, które usłyszała. Nikt nigdy jej tak nie obraził, jak kelner w tym hotelu! Przyjeżdżając na wypoczynek do hotelu nie spodziewałam się takiego potraktowania. Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tym porządek ! by inni przyjeżdżający goście nie byli tak rozczarowani jak ja. Przykro mi, że muszę wystawić temu hotelowi taką opinię. Jedyne co zasługuje na dobrą opinię to personel sprzątający, miłe i uśmiechnięte osoby oraz kelnerzy w barze w lobby hotelu oraz ratownicy na basenie. Pozdrawiam

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Overbooking hotelu

    Jaroslaw kujawsko-pomorskie. 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Chciałbym opisać wrażenia z pobytu w tym hotelu ale niestety z powodu overbookingu byłbym nieobiektywny. To tyle tytułem wstępu. Ale do rzeczy:wczasy kupione 18.09,wylot miał być 23.09 ale 20.09 dostaliśmy info z biura podróży że z powodu overbookingu nie ma dla nas miejsc w hotelu.Rainbow zaproponował do wyboru 2 hotele o niższej kategorii(***) i dał czas ok.3h na podjęcie decyzji.W związku z tym że mieliśmy już wykupione wycieczki fakultatywne z firm zewnętrznych ,podjęliśmy decyzję o wyborze hotelu Tropicana Club w Monastyrze.I napiszę tutaj o nim. Powiem krótko: Rainbow powinien dwa razy się zastanowić, proponując swoim klientom ten hotel.Brudno wszędzie, krzesła na stołówce klejące od brudu,jedzenie naprawdę słabe a śniadania to naprawdę jakiś żart( przez 11 dni tunezyjskie salami czyli mortadela,2 gat.sera,trochę warzyw,jakieś płatki itp.jajka sadzone lub omlet).Odnośnie omletów a raczej kucharza który je przyrządzał.Pewnego dnia pokazał gestem że mam mu dać pieniądze w zamian za jego przyrządzenie!!! Plaża ok,baseny też.Pokoje w miarę czyste ale niestety to tyle jeśli chodzi o plusy.Dodam że nie jesteśmy nie wiem jak wymagający, mamy świadomość że to Afryka ale następnym razem dwa razy się zastanowię nad przyjęciem propozycji Rainbow.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Golden Tulip President Hammamet

    Marta 07.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel w trakcie odnowienia! Podczas naszego pobytu była malowana elewacja, robotnicy nie zwracali uwagi na pozostawione rzeczy gości na balkonie. Po powrocie zastaliśmy ubrudzone farbą rzeczy, - ręczniki, ubrania. Wasza oferta - zdjęcia z hotelu są nieaktualne i mocno przerysowane! Nie ma basenu, ponieważ jest cały w remoncie. Jeden bar z napojami. śniadania tragiczne, kilka plasterków, wędlin, naleśniki, słodkie bułki. Obiad i kolacje monotematyczne. Wieczorem jako atrakcja tylko dyskoteka po 21. Na plaży nie działał bar, który był w ofercie. Leżaki na plaży nie wygodne, stare. Przy małym basenie kilka leżaków.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie

    Luka 15.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Generalnie czujemy się oszukani przez biuro Rainbow ponieważ zakup wycieczki był jak hotel posiadał 4* i za tyle oplacilismy kilimatyczne. Niestety po przyjeździe 2+2 okazuje się że dostaliśmy śmierdzący pokój 2+1 były co prawda jakieś próby wymiany pokoju, ale to były jeszcze gorsze od obecnego. jeśli chodzi o obsługę mili ludzie. jedzenie no cóż...monotonne. Sam hotel liczy sobie z 70 lat, a może i więcej... to co pokazane na zdjęciu nie oddaje w żaden sposób tego jak jest w rzeczywistości. Jedyny plus dla pogody i morza choć na tej plaży niby hotelowej buda a'la bar to juz wogole porażka fajnie by było jakby ten hotel zainwestował w większą ilość leżaków. Generalnie hotel na maks 1* i to tyle. pierwsze i ostatnie wakacje w tym miejscu oraz wyjazd z tym biurem. Zastanawiamy się nad złożeniem reklamacji...

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Masakra hotelowa

    Waldemar 24.08.2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Pracownicy biura oferują coś czego nie ma. Bungalowy brudne .W łazienkach grzyb i zapuszczone płytki. Utrudniony kontakt z rezydentem. Baseny ok .Wycieczka 2 dniowa na pustynie Mega fajna.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Dramatyczne wakacje

    Mateusz, Złotów 09.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Polecam wszystkim omijać ten hotel szerokim łukiem. Przez całe wakacje da się odczuć, że wszyscy z obsługi traktują Cię gorzej bo jesteś Polakiem. Pokój totalnie nie zgadza się z tym co przedstawione jest na zdjęciach. Całe wakacje to wieczna kłótnia na recepcji, która do niczego nie prowadzi. Nie byłem w gorszym hotelu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    zmarnowane wakacje!!!!!

    Krys 13.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    masakra!!! omijać szerokim łukiem!!! ale od początku: pierwszy dzień spędziliśmy w bungalow chodź mieliśmy wykupiony pokój standard , bungalow to coś strasznego , smród kanału , niespływająca woda pod prysznicem, z klimatyzacji kapie woda i jest cała w grzybie/pleśni. na następny dzień spotkanie z rezydentką i ona załatwiła w końcu pokój . oczywiście byliśmy zbywani przez pół dnia w recepcji. pokój nie wiele lepszy ( napewno nie 4*) może 2. ręczniki w plamy, niedoprana pościel. cały hotel strasznie brudny, fotele w recepcji dosłownie czarne z brudu ! plamy i smród . stołówka to koszmar, stoły przecierane szmatą i następny! sztuce trzeba sobie samemu doczyścić. talerze niedomyte, istny bród ! uwaga żadnej siłowni i fitnes nie ma!!! koszykówka 😂 z urwanym koszem przy wysypisku odpadów za hotelem🤯, basen wewnętrzny nieczynny, Leżaki przy basenie dostaniesz jak wstaniesz o 6 rano ( tak zniszczone że leżysz na obudowie ) na plaży to samo albo gorzej . można dobrać do nich materace ale śmierdzą kocimi odchodami ! wyciągają je z brudnej budy gdzie śpią ludzie z obsługi. w drugiej budzie wydają napoje 😝. wymyśliliśmy żeby pojechać na wycieczkę żeby choć na chwilę zapomnieć o tym koszmarze do Tunis Kartagina itd , to też im nie pykło , spóźniona przewodniczka o pół godziny i musiała prowadzić wycieczkę na dwa autobusy więc nic się nie dowiedzieliśmy bo ciągle się przesiadała ! strata kasy . wiem że w naszym terminie praktycznie wszyscy byli niezadowoleni . pani rezydent nastawiona tylko na sprzedaż wycieczek , źle się odnosiła do starszych jak chcieli dopytać jak z powrotem i co z jedzeniem przed wyjazdem bo mieliśmy wyjazd o 1 w nocy. odpowiedziała że nic nie ma , a ostatecznie hotel miał przygotowane jedzenie na stołówce dla osób wyjeżdżających . może jakiś zbiorowy pozew??? byliśmy od 5.09

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem