Opinie o Golden Tulip President Hammamet

4.5/6 (46 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.5/6
46 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Golden Tulip President Hammamet to hotel który trzeba omijać z daleka

    Hotel proponuję omijać szerokim łukiem. Przebywałam tam w terminie 15-22 sierpień 2024r. Zacznę od tego, że kiedy wybrałam ten hotel mieniła się on 4* natomiast akurat po tym jak zapłaciłam za wycieczkę i dostałam umowę, Rainbow zmienił kategorię hotelu na 3* A szukając ofert na wyjazd dla swojej rodziny brałam pod uwagę jedynie hotele 4* i 5*. Rodzaj zakwaterowania dla 4 osób wybrałam bungalow (ze zdjęć i opisu wydawał się przestronniejszy i jego cena była nieco droższa niż pokój w budynku głównym. I TO BYŁ BŁĄD. Bungalow to istna nora. Po otrzymaniu kluczy i wejściu do niego obraz, który zastałam był bardzo nieprzyjemny. W łazience nie było w ogóle ręczników i papieru toaletowego. Musiałam sama biegać na zewnątrz i szukać kogoś z personelu sprzątającego i poprosić o przyniesienie ręczników i papieru. Klimatyzator pamiętający czasy mocno zamierzchłe - kapała z niego woda na stoli który pod nim stał. Trzy dni od zgłoszenia zajęło żeby kogoś do niego przysłali. Pokój był niechlujnie jakby "ogarnięty". Pościel na łóżkach miała plamy, było brudno i w kilku miejscach pozostawione były włosy. Wyposażenie bungalowu? w zasadzie całkowity brak czegokolwiek. Nie ma telefonów do kontaktu chociażby z recepcją, nie ma tam sieci Wi fi chociaż w opisie tego obiektu na stronie Rainbow jest napisane że internet w pokojach jest. A to nieprawda. W łazience oprócz zestawu miniaturowych żeli pod prysznic i szamponu nie było nawet kubka na szczoteczki. Serwis sprzątający sprząta szybko i niedbale. Na pościeli są układane kwiaty zerwane z krzewów rosnących przed bungalowem z którym potem wychodziły mrówki jak się nimi ruszyło. Podsumowując bungalow omijać z daleka. Nawet na 2* nie zasługuje. Nie wiem jak jest w pokojach w budynku głównym ale byłam świadkiem jak do recepcji hotelowej zgłosiła się pani z takiego pokoju ze skargą, że dostała brudny pokój. Ja od razu kiedy zobaczyłam, że to odbiega od standardu, który opisuje firma Rainbow i za który zapłaciłam więc wróciłam się do recepcji hotelowej z prośbą o zamianę na inny pokój czysty i odpowiadający 4*. Niestety nie było z kim rozmawiać. Osoby na recepcji włącznie z menedżerem miały wyraźnie lekceważący stosunek. Ja nawet byłam gotowa dopłacić za zmianę pokoju ale to nic nie dało. W kółko słyszałam tylko "madame wait" itd. Nasze karty meldunkowe były tylko przekładane z miejsca na miejsce przez poszczególne osoby z obsługi recepcji albo zbierane z podłogi bo w kółko spadały potrącone przez kogoś. Na końcu usłyszałam, żeby przyjść następnego dnia o godzinie 10:00. Ale następnego dnia i tak miałam spotkanie z naszą rezydentką i ją poprosiłam o załatwienie zmiany pokoju niestety i Ona nic nie wskórała. Także jeszcze raz ostrzegam przed wyborem akurat tego hotelu z oferty Rainbow. Dziwię się w ogóle Rainbow, że w żaden sposób nie weryfikuje tego co sprzedaje. Dla mnie pobyt w tym hotelu to porażka. Na plus mogę pochwalić animacje wieczorne dla dzieci i dla dorosłych. Codziennie były zabawy z dziećmi a potem dla dorosłych występy, dyskoteki, pokazy np. tradycyjnego tańca tunezyjskiego itp. Wyżywienie w hotelu takie na średnim poziomie. Tzn. uważam, że jak ktoś chce to znajdzie coś dla siebie. Były momenty natężonego ruchu gdzie trudno było znaleźć wolny stolik albo w ogóle dostać sztućce. A nawet jak się upolowało sztućce to czasami trafiały się niedomyte. Natomiast po kilku dniach zostawiania napiwków dla kelnerów wolny stolik już zawsze się znajdował i sztućce też :-) Hotel położy blisko plaży z wydzieloną strefą bezpłatnych parasoli i leżaków. W momencie maksymalnego obłożenia jak się nie poszło rano zająć miejsca to potem już nic wolnego nie było. Napoje bezpłatne serwowane na plaży dla gości hotelowych mieszczą się w rozklekotanej budzie. Można tam dostać butelkę wody z lodówki czy innego napoju typu Fanta czy Cola. Nic więcej. Na 6+ mogę ocenić wycieczkę fakultatywną 2-dniową na Saharę. To była wycieczka z przewodniczką Panią Małgosią warta każdych pieniędzy. Prawdziwy strzał w dziesiątkę. Wrażenia zostają na długo i na taką wycieczkę na pewno kiedyś wrócę. Polecam skorzystać z niej. Wracając do warunków pobytu w tym hotelu z mojej grupy nie tylko ja miałam "pecha". W przynajmniej dwóch przypadkach osobom z kolei które miały kupiony pokój w budynku głównym dostały też bungalowy i stały w recepcji ze skargami. Jedna z tym rodzin miała alergiczne dziecko i już wcześniej był kładziony nacisk na odpowiednie warunki z uwagi na stan zdrowotny dziecka. Niestety było to ignorowane przez obsługę. Inna grupka młodych ludzi bodajże miała wykupiony pobyt w trzech pokojach, dostali dwa pokoje a trzeciego nie było już. Po awanturach i czekaniu kilkugodzinnym "wyszarpali" w końcu ten trzeci pokój niestety dostali go niesprzątniętego. Pościel skołtuniona na łóżkach, zostawione czyjeś klapki w pokoju. Wiem, że nakręcili filmik z tego i pokazywali Pani rezydent. Wszyscy Ci ludzie czekali ze skargą i reklamacją w recepcji hotelowej, niestety byli ignorowani. Następnego dnia było to poruszane na spotkaniu z Panią rezydent. Więc wychodzi na to, że w ofercie Rainbow no coś "nie pykło" I podsumowując odniosłam wrażenie też, że w tym hotelu chyba nie lubi się Polaków. Kiedy nasza grupa się meldowała, nikt z obsługi nie poczęstował nas czymś do picia. Natomiast jak tylko przyjeżdżali obywatele muzułmańscy to dla nich zawsze kolorowe napoje były podawane w kielichach. Byłam świadkiem tego wielokrotnie, gdyż przy recepcji hotelowej spędzałam sporo czasu bo moje córki chodziły tam łączyć się z internetem. A więc w owym hotelu są klienci lepszego i gorszego sortu. Uważajcie. Mam nadzieję, że swoim opisem uchronię niektórych przynajmniej przed popełnieniem tego błędu, który ja popełniłam kupując pobyt w tym hotelu.

    Małgorzata, Góra Puławska - 23.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wypoczynek z hotelu

    Pobyt w hotelu Golden Tulip President Hammamet okazał się dla mnie rozczarowaniem. W pierwszym dniu po przyjeździe do hotelu, musiałam czekać na pokój 7 godzin. Walizki leżały w holu przy recepcji. Po otrzymaniu kluczy do pokoju okazało się, że mimo, iż zapłaciłam dodatkowo za pokój z widokiem na morze, to dostałam pokój z widokiem na wyrośnięte palmy, które zasłaniały cały widok z balkonu. Po interwencji otrzymałam informację, że w następnym dniu mam zwolnić obecny pokój do godz. 10:00 a następny już z widokiem na morze dostanę dopiero po 14:00 (walizki znowu wylądowały na holu przy recepcji) Po drugie starsza pani z recepcji biorąc ode mnie podatek turystyczny, wzięła więcej pieniędzy, nie miała jak wydać reszty więc zaproponowała, że w dniu wyjazdu otrzymam resztę (napisała to na odwrocie mojego vouchera, który zostawiłam w recepcji) w dniu wyjazdu upomniałam się o zwrot należnych pieniędzy, to starsza pani powiedziała, że nie ma żadnego zwrotu i nie wie o co mi chodzi (nazwała mnie chorą kobietą !). Po trzecie kelner w restauracji- młody ok. 22-24 lata z farbowanymi jasnymi pasemkami na włosach, chciał poznać moją córkę i prosił ją o Instagram, był bardzo nachalny. Córka odmówiła więc wyzwał ją od „dziwki” i wielu innych dodatkowych przykrych słów, które usłyszała. Nikt nigdy jej tak nie obraził, jak kelner w tym hotelu! Przyjeżdżając na wypoczynek do hotelu nie spodziewałam się takiego potraktowania. Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tym porządek ! by inni przyjeżdżający goście nie byli tak rozczarowani jak ja. Przykro mi, że muszę wystawić temu hotelowi taką opinię. Jedyne co zasługuje na dobrą opinię to personel sprzątający, miłe i uśmiechnięte osoby oraz kelnerzy w barze w lobby hotelu oraz ratownicy na basenie. Pozdrawiam

    Joanna - 20.09.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Golden Tulip President Hammamet

    Hotel w trakcie odnowienia! Podczas naszego pobytu była malowana elewacja, robotnicy nie zwracali uwagi na pozostawione rzeczy gości na balkonie. Po powrocie zastaliśmy ubrudzone farbą rzeczy, - ręczniki, ubrania. Wasza oferta - zdjęcia z hotelu są nieaktualne i mocno przerysowane! Nie ma basenu, ponieważ jest cały w remoncie. Jeden bar z napojami. śniadania tragiczne, kilka plasterków, wędlin, naleśniki, słodkie bułki. Obiad i kolacje monotematyczne. Wieczorem jako atrakcja tylko dyskoteka po 21. Na plaży nie działał bar, który był w ofercie. Leżaki na plaży nie wygodne, stare. Przy małym basenie kilka leżaków.

    Marta - 07.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Rozczarowanie

    Generalnie czujemy się oszukani przez biuro Rainbow ponieważ zakup wycieczki był jak hotel posiadał 4* i za tyle oplacilismy kilimatyczne. Niestety po przyjeździe 2+2 okazuje się że dostaliśmy śmierdzący pokój 2+1 były co prawda jakieś próby wymiany pokoju, ale to były jeszcze gorsze od obecnego. jeśli chodzi o obsługę mili ludzie. jedzenie no cóż...monotonne. Sam hotel liczy sobie z 70 lat, a może i więcej... to co pokazane na zdjęciu nie oddaje w żaden sposób tego jak jest w rzeczywistości. Jedyny plus dla pogody i morza choć na tej plaży niby hotelowej buda a'la bar to juz wogole porażka fajnie by było jakby ten hotel zainwestował w większą ilość leżaków. Generalnie hotel na maks 1* i to tyle. pierwsze i ostatnie wakacje w tym miejscu oraz wyjazd z tym biurem. Zastanawiamy się nad złożeniem reklamacji...

    Luka - 15.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem