Opinie o Golden Tulip President Hammamet

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(114 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wakacje z rodziną.

    Wioletta 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W hotelu byliśmy od 1 do 8 sierpnia. Hotel podzielony jest na część główną w której znajdują sie pokoje standardowe i druga część mieszczącą sie w ogrodzie w której są bungalowy. Bungalowy niestyty odbiegają standardem od pokoi mieszczących sie w głównej części, Ponadto w wiekszości nie ma zasięgu Wi-fi z hotelowego internetu. Oficjalnie w hotelu otrzymaliśmy informację, że Wi-fi dostepne jest tylko przy basenach i w lobby (na stronie z ofertą niestety o tym nikt nie wspomina). Pomimo, że wybrany i opłacony został przez nas pokój standardowy zakwaterowani zostalismy w bungalowie i niestety nie udało nam sie zamienić go na inny, pomimo wielu rozmów z pracownikami hotelu oraz poprzez wstawiennictwo rezydentki. W podobnej sytuacji znalazła sie cała polska grupa, która przybyła razem z nami, Sytuacja była nieprzyjemna, głównie ze względu na bardzo lekceważące traktowanie polskich turystów. Co do jedzenia, to nie można być godnym. Jest dużo i bardzo urozmaicone. Drinki - bardzo słaby wybór. Są w sumie tylko trzy: Blue Lagoon, Sex on the beach i Whisky z colą. Nic innego nie jest podawane (nie poytrafią nic innego zrobić). Na plaży podawane są tylko napoje bezalkoholowe i niestety nie ma tam żadnego baru. Jest drewniany budynek z wyciętym okienkiem z którego wydawane sa napoje. W porównaniu z sąsiadującymi barami bardzo słaby. Z alkoholi w hotelu można zamówic jeszcze wino półwytrwane. Co do animacji to niewiele mogę o nich napisać bo nie trafiłam na żaden program. Wieczorami do 21.30 prowadzone są występy/animacje dla dzieci (uczestnicy do max. 10 lat) W opisie hotelu jest informacja o dyskotece. W hotelu odbywają sie po animacjach dla dzieci spotkania ale dyskoteką tego nazwać nie można. Głownie puszczana jest muzyka dla miejscowych turystów, rozstawione sa krzesła przed sceną i całośc trwa maksymalnie do 23.00. Sam hotel umiejscowiony jest 8 km. od Hamammetu, można za niewielkie pieniądze docjechać tam taksówką. W okolicach samego hotelu nie ma nic do zwiedzania. Okolica raczej nastawiona na hotel i plaże. Na plaży stoi bardzo duża zjeżdżalnia ale jest nieczynna. Czy drugi raz pojechałabym do tego hotelu? Chyba nie...Cena nieadekwatna do standardu. Zdjęcia pokoi na stronie odbiegają od rzeczywistości zwłaszcza w bungalowach (te swoja świetność miały dośc dawno temu).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    4 gwiazdki za nic

    KK 09.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    dostaliśmy pokój bungalow...to była tragedia. standard bardzo odbiega od tego co widzimy na zdjęciach i od naszych standardów europejskich. brak możliwości wymianny na inny pokój. mrowki w pokoju,stara paskudna lodówka która nie chłodziła, meble porysowane, nie domyte, szambo przed oknem, szafy smierdzace starociami, szkoda było pchać ubran aby przeszły tym zapachem, prysznic brudny i bardzo sliski, klimatyzacja która tylko mroziła, nie pomimo zmieniania temperatury nic sie nie zmieniało. nie ważne czy była nastawiona na 15'c czy 25'c..sprzątanie co drugi dzień. co do jedzie to nie chodziliśmy głodni ale bardzo mały wybór. ratowały nas naggetsy, Frytki i Paluszki rybne. Na śniadanie było codziennie to samo, obiad i kolacja prawie tez to samo, bardzo mały wybór ciepłych dani. na Przystawki zazwyczaj było to co nie zeszło z dnia poprzedniego. 'swierze warzywa' było zlezale i zwiędnięte, miałam wrażenie ze nie które z nich nie były wymienanie przez tydzień. kubki plastikowe w których podawano Napoje byly nie raz byly nie domyte. wszędzie było widać brak umiejętność sprzątania i higieny. chłopak robiący Makaron co z tego ze miał rękawiczkę skoro pierwsze zbierał rozbity talerz z podłogi poczym ta sama ręką z rękawiczka nakładał dodatki do makaronu.. przetary blat z dodatkami a potem wytarta miska w której były rozbijane Jajka.. z napojów swiezych - Soki były tak sztuczne i slodkie ze nie chciało sie tego pic a na ustach zostawiały kolor jak po pomatce.. napoje wyskokowe w all inclusive to tylko piwo, whiskey + napoj, sex on the beach i blue lagoon, wino. Największy plusem była świetna pogoda i plaza. basen byl ok ale ze by mogło sie przyłożyć aby go dobrze wyczyścić. obsługa miła albo język angielskim na bardzo słabym poziomie. jednym zdaniem nie polecam i napewno nie wrócimy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    50/50

    Patrycja, Wałbrzych 27.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Od początku przyjazdu zrobił się problem, ponieważ nie było dla nas pokoju 🥴 Chcieli nam wcisnąć śmierdzący bungalow, ale my usiedliśmy w holu i powiedzieliśmy, że się nie ruszymy póki nie dadzą nam pokoju standard za który zapłaciliśmy. Było dosyć późno, koło 22, byliśmy bardzo zmęczeni, ale wiedzieliśmy z doświadczenia, że jeśli pójdziemy do bungalow, to do końca pobytu tam zostaniemy (a nikt nam nie zwróci kosztów, za droższy pokój standardowy). Koło godziny 1 w nocy nagle (niewiadomo skąd) znalazł się wolny pokój 🫨 Na początku zapierali się rękoma i nogami, że nie ma wolnych pokoi, a później się okazało że jednak coś znaleźli 🤷🏼‍♀️ Nie wiem z czego to wynika, ale upór w takich sytuacjach jest najlepszy. Cała reszta pobytu była okej. Jedzenie bardzo dobre, bo za makaronami. Alkohole również. My piliśmy głównie różne rodzaje wina, które o dziwo nie było rozwadniane 🤌🏼 Czy polecam? Średnio, jeśli chcecie tylko leżeć i nic nie robić to owszem, ale cała reszta leży

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Usługa turystyczna niezgodna z umową

    DSS 18.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    W nawiązaniu do załącznika programu imprezy, w którym wskazano, że zdaniem Rainbow „Hotel Golden Tulip President w Hammamet to luksusowe miejsce z bezpośrednim dostępem do jednej z najpiękniejszych plaż w okolicy.” Standard zakwaterowania w pokoju bungalow niezgodny z opisem i ofertą przedstawioną przez biuro. Największą wartością tego obiektu jest personel, jego zaangażowanie, serdeczność. Na szczególne uznanie zasługują kelnerzy i kucharze oraz barmani.Niestety cała infrastruktura wymaga gruntownego remontu. Po przyjeździe otrzymaliśmy pokój bungalow, który nie był posprzątany po poprzednich urlopowiczach. Brudna łazienka i zatkany odpływ pod prysznicem.Awaria toalety z lejącą się wodą na całą łazienkę. Brak możliwości korzystania z toalety.Zagrzybiała klimatyzacja, niezdatna do użytku. Z uwagi, że pokój przydzielono nam późnym wieczorem nie było możliwości zmiany. W takich warunkach spędziliśmy pierwszą noc, bez toalety, prysznica i klimatyzacji. Po interwencjach osobistych i rezydentki przydzielono nam inny pokój o godz.13.00 następnego dnia. Sprawa trafiła do głównego managera hotelu. Drugi pokój był należycie posprzątany, chociaż kąpiel pod prysznicem przymusowo w klapkach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Złe wakacje Tunezja

    Robert, --- 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pogoda idealna żeby się poopalać i popływać w morzu ale to tylko tyle z plusów. W recepcji hotelu próbowali nas oszukać na szczęście rezydentka pomogła. Pan w hotelu zajmujący się depozytem ręczników oszukał nas na dolary. Obok w banku niekorzystnie przeliczono dolary. Brak słów.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Golden Tulip President Hammamet to hotel który trzeba omijać z daleka

    Małgorzata, Góra Puławska 23.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel proponuję omijać szerokim łukiem. Przebywałam tam w terminie 15-22 sierpień 2024r. Zacznę od tego, że kiedy wybrałam ten hotel mieniła się on 4* natomiast akurat po tym jak zapłaciłam za wycieczkę i dostałam umowę, Rainbow zmienił kategorię hotelu na 3* A szukając ofert na wyjazd dla swojej rodziny brałam pod uwagę jedynie hotele 4* i 5*. Rodzaj zakwaterowania dla 4 osób wybrałam bungalow (ze zdjęć i opisu wydawał się przestronniejszy i jego cena była nieco droższa niż pokój w budynku głównym. I TO BYŁ BŁĄD. Bungalow to istna nora. Po otrzymaniu kluczy i wejściu do niego obraz, który zastałam był bardzo nieprzyjemny. W łazience nie było w ogóle ręczników i papieru toaletowego. Musiałam sama biegać na zewnątrz i szukać kogoś z personelu sprzątającego i poprosić o przyniesienie ręczników i papieru. Klimatyzator pamiętający czasy mocno zamierzchłe - kapała z niego woda na stoli który pod nim stał. Trzy dni od zgłoszenia zajęło żeby kogoś do niego przysłali. Pokój był niechlujnie jakby "ogarnięty". Pościel na łóżkach miała plamy, było brudno i w kilku miejscach pozostawione były włosy. Wyposażenie bungalowu? w zasadzie całkowity brak czegokolwiek. Nie ma telefonów do kontaktu chociażby z recepcją, nie ma tam sieci Wi fi chociaż w opisie tego obiektu na stronie Rainbow jest napisane że internet w pokojach jest. A to nieprawda. W łazience oprócz zestawu miniaturowych żeli pod prysznic i szamponu nie było nawet kubka na szczoteczki. Serwis sprzątający sprząta szybko i niedbale. Na pościeli są układane kwiaty zerwane z krzewów rosnących przed bungalowem z którym potem wychodziły mrówki jak się nimi ruszyło. Podsumowując bungalow omijać z daleka. Nawet na 2* nie zasługuje. Nie wiem jak jest w pokojach w budynku głównym ale byłam świadkiem jak do recepcji hotelowej zgłosiła się pani z takiego pokoju ze skargą, że dostała brudny pokój. Ja od razu kiedy zobaczyłam, że to odbiega od standardu, który opisuje firma Rainbow i za który zapłaciłam więc wróciłam się do recepcji hotelowej z prośbą o zamianę na inny pokój czysty i odpowiadający 4*. Niestety nie było z kim rozmawiać. Osoby na recepcji włącznie z menedżerem miały wyraźnie lekceważący stosunek. Ja nawet byłam gotowa dopłacić za zmianę pokoju ale to nic nie dało. W kółko słyszałam tylko "madame wait" itd. Nasze karty meldunkowe były tylko przekładane z miejsca na miejsce przez poszczególne osoby z obsługi recepcji albo zbierane z podłogi bo w kółko spadały potrącone przez kogoś. Na końcu usłyszałam, żeby przyjść następnego dnia o godzinie 10:00. Ale następnego dnia i tak miałam spotkanie z naszą rezydentką i ją poprosiłam o załatwienie zmiany pokoju niestety i Ona nic nie wskórała. Także jeszcze raz ostrzegam przed wyborem akurat tego hotelu z oferty Rainbow. Dziwię się w ogóle Rainbow, że w żaden sposób nie weryfikuje tego co sprzedaje. Dla mnie pobyt w tym hotelu to porażka. Na plus mogę pochwalić animacje wieczorne dla dzieci i dla dorosłych. Codziennie były zabawy z dziećmi a potem dla dorosłych występy, dyskoteki, pokazy np. tradycyjnego tańca tunezyjskiego itp. Wyżywienie w hotelu takie na średnim poziomie. Tzn. uważam, że jak ktoś chce to znajdzie coś dla siebie. Były momenty natężonego ruchu gdzie trudno było znaleźć wolny stolik albo w ogóle dostać sztućce. A nawet jak się upolowało sztućce to czasami trafiały się niedomyte. Natomiast po kilku dniach zostawiania napiwków dla kelnerów wolny stolik już zawsze się znajdował i sztućce też :-) Hotel położy blisko plaży z wydzieloną strefą bezpłatnych parasoli i leżaków. W momencie maksymalnego obłożenia jak się nie poszło rano zająć miejsca to potem już nic wolnego nie było. Napoje bezpłatne serwowane na plaży dla gości hotelowych mieszczą się w rozklekotanej budzie. Można tam dostać butelkę wody z lodówki czy innego napoju typu Fanta czy Cola. Nic więcej. Na 6+ mogę ocenić wycieczkę fakultatywną 2-dniową na Saharę. To była wycieczka z przewodniczką Panią Małgosią warta każdych pieniędzy. Prawdziwy strzał w dziesiątkę. Wrażenia zostają na długo i na taką wycieczkę na pewno kiedyś wrócę. Polecam skorzystać z niej. Wracając do warunków pobytu w tym hotelu z mojej grupy nie tylko ja miałam "pecha". W przynajmniej dwóch przypadkach osobom z kolei które miały kupiony pokój w budynku głównym dostały też bungalowy i stały w recepcji ze skargami. Jedna z tym rodzin miała alergiczne dziecko i już wcześniej był kładziony nacisk na odpowiednie warunki z uwagi na stan zdrowotny dziecka. Niestety było to ignorowane przez obsługę. Inna grupka młodych ludzi bodajże miała wykupiony pobyt w trzech pokojach, dostali dwa pokoje a trzeciego nie było już. Po awanturach i czekaniu kilkugodzinnym "wyszarpali" w końcu ten trzeci pokój niestety dostali go niesprzątniętego. Pościel skołtuniona na łóżkach, zostawione czyjeś klapki w pokoju. Wiem, że nakręcili filmik z tego i pokazywali Pani rezydent. Wszyscy Ci ludzie czekali ze skargą i reklamacją w recepcji hotelowej, niestety byli ignorowani. Następnego dnia było to poruszane na spotkaniu z Panią rezydent. Więc wychodzi na to, że w ofercie Rainbow no coś "nie pykło" I podsumowując odniosłam wrażenie też, że w tym hotelu chyba nie lubi się Polaków. Kiedy nasza grupa się meldowała, nikt z obsługi nie poczęstował nas czymś do picia. Natomiast jak tylko przyjeżdżali obywatele muzułmańscy to dla nich zawsze kolorowe napoje były podawane w kielichach. Byłam świadkiem tego wielokrotnie, gdyż przy recepcji hotelowej spędzałam sporo czasu bo moje córki chodziły tam łączyć się z internetem. A więc w owym hotelu są klienci lepszego i gorszego sortu. Uważajcie. Mam nadzieję, że swoim opisem uchronię niektórych przynajmniej przed popełnieniem tego błędu, który ja popełniłam kupując pobyt w tym hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek z hotelu

    Joanna 20.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu Golden Tulip President Hammamet okazał się dla mnie rozczarowaniem. W pierwszym dniu po przyjeździe do hotelu, musiałam czekać na pokój 7 godzin. Walizki leżały w holu przy recepcji. Po otrzymaniu kluczy do pokoju okazało się, że mimo, iż zapłaciłam dodatkowo za pokój z widokiem na morze, to dostałam pokój z widokiem na wyrośnięte palmy, które zasłaniały cały widok z balkonu. Po interwencji otrzymałam informację, że w następnym dniu mam zwolnić obecny pokój do godz. 10:00 a następny już z widokiem na morze dostanę dopiero po 14:00 (walizki znowu wylądowały na holu przy recepcji) Po drugie starsza pani z recepcji biorąc ode mnie podatek turystyczny, wzięła więcej pieniędzy, nie miała jak wydać reszty więc zaproponowała, że w dniu wyjazdu otrzymam resztę (napisała to na odwrocie mojego vouchera, który zostawiłam w recepcji) w dniu wyjazdu upomniałam się o zwrot należnych pieniędzy, to starsza pani powiedziała, że nie ma żadnego zwrotu i nie wie o co mi chodzi (nazwała mnie chorą kobietą !). Po trzecie kelner w restauracji- młody ok. 22-24 lata z farbowanymi jasnymi pasemkami na włosach, chciał poznać moją córkę i prosił ją o Instagram, był bardzo nachalny. Córka odmówiła więc wyzwał ją od „dziwki” i wielu innych dodatkowych przykrych słów, które usłyszała. Nikt nigdy jej tak nie obraził, jak kelner w tym hotelu! Przyjeżdżając na wypoczynek do hotelu nie spodziewałam się takiego potraktowania. Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tym porządek ! by inni przyjeżdżający goście nie byli tak rozczarowani jak ja. Przykro mi, że muszę wystawić temu hotelowi taką opinię. Jedyne co zasługuje na dobrą opinię to personel sprzątający, miłe i uśmiechnięte osoby oraz kelnerzy w barze w lobby hotelu oraz ratownicy na basenie. Pozdrawiam

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Overbooking hotelu

    Jaroslaw kujawsko-pomorskie. 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Chciałbym opisać wrażenia z pobytu w tym hotelu ale niestety z powodu overbookingu byłbym nieobiektywny. To tyle tytułem wstępu. Ale do rzeczy:wczasy kupione 18.09,wylot miał być 23.09 ale 20.09 dostaliśmy info z biura podróży że z powodu overbookingu nie ma dla nas miejsc w hotelu.Rainbow zaproponował do wyboru 2 hotele o niższej kategorii(***) i dał czas ok.3h na podjęcie decyzji.W związku z tym że mieliśmy już wykupione wycieczki fakultatywne z firm zewnętrznych ,podjęliśmy decyzję o wyborze hotelu Tropicana Club w Monastyrze.I napiszę tutaj o nim. Powiem krótko: Rainbow powinien dwa razy się zastanowić, proponując swoim klientom ten hotel.Brudno wszędzie, krzesła na stołówce klejące od brudu,jedzenie naprawdę słabe a śniadania to naprawdę jakiś żart( przez 11 dni tunezyjskie salami czyli mortadela,2 gat.sera,trochę warzyw,jakieś płatki itp.jajka sadzone lub omlet).Odnośnie omletów a raczej kucharza który je przyrządzał.Pewnego dnia pokazał gestem że mam mu dać pieniądze w zamian za jego przyrządzenie!!! Plaża ok,baseny też.Pokoje w miarę czyste ale niestety to tyle jeśli chodzi o plusy.Dodam że nie jesteśmy nie wiem jak wymagający, mamy świadomość że to Afryka ale następnym razem dwa razy się zastanowię nad przyjęciem propozycji Rainbow.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Golden Tulip President Hammamet

    Marta 07.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel w trakcie odnowienia! Podczas naszego pobytu była malowana elewacja, robotnicy nie zwracali uwagi na pozostawione rzeczy gości na balkonie. Po powrocie zastaliśmy ubrudzone farbą rzeczy, - ręczniki, ubrania. Wasza oferta - zdjęcia z hotelu są nieaktualne i mocno przerysowane! Nie ma basenu, ponieważ jest cały w remoncie. Jeden bar z napojami. śniadania tragiczne, kilka plasterków, wędlin, naleśniki, słodkie bułki. Obiad i kolacje monotematyczne. Wieczorem jako atrakcja tylko dyskoteka po 21. Na plaży nie działał bar, który był w ofercie. Leżaki na plaży nie wygodne, stare. Przy małym basenie kilka leżaków.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt z dziecmi

    Mama z dziećmi 21.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W tak brudnym i zdezelowanym hotelu jeszcze nie byłam, leżaki i stoliczki przy basenie tak brudne, połamane i uszkodzone że czegoś takiego nie widziałam, pokoje stare, wszystko się sypie, uszkodzone meble, łazienka w opłakanym stanie, żeby przetrwać trzeba było zamykać oczy, brud, brud i jeszcze raz brud. Oczywiście to hotel 4 gwiazdkowy, ale nawet nie zasługuje na dwie. Cala sytuację ratował świetny basen dla dzieci, pyszne i urozmaicone jedzenie oraz animatorzy. Poza tym w pokoju nawet nie było czajnika, żeby podgrzać wodę na herbatę lub mleko.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem