Opinie o Golden Tulip President Hammamet

4.5/6 (54 opinie)

4.5/6
54 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    50/50

    Od początku przyjazdu zrobił się problem, ponieważ nie było dla nas pokoju 🥴 Chcieli nam wcisnąć śmierdzący bungalow, ale my usiedliśmy w holu i powiedzieliśmy, że się nie ruszymy póki nie dadzą nam pokoju standard za który zapłaciliśmy. Było dosyć późno, koło 22, byliśmy bardzo zmęczeni, ale wiedzieliśmy z doświadczenia, że jeśli pójdziemy do bungalow, to do końca pobytu tam zostaniemy (a nikt nam nie zwróci kosztów, za droższy pokój standardowy). Koło godziny 1 w nocy nagle (niewiadomo skąd) znalazł się wolny pokój 🫨 Na początku zapierali się rękoma i nogami, że nie ma wolnych pokoi, a później się okazało że jednak coś znaleźli 🤷🏼‍♀️ Nie wiem z czego to wynika, ale upór w takich sytuacjach jest najlepszy. Cała reszta pobytu była okej. Jedzenie bardzo dobre, bo za makaronami. Alkohole również. My piliśmy głównie różne rodzaje wina, które o dziwo nie było rozwadniane 🤌🏼 Czy polecam? Średnio, jeśli chcecie tylko leżeć i nic nie robić to owszem, ale cała reszta leży

    Patrycja, Wałbrzych - 27.11.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Usługa turystyczna niezgodna z umową

    W nawiązaniu do załącznika programu imprezy, w którym wskazano, że zdaniem Rainbow „Hotel Golden Tulip President w Hammamet to luksusowe miejsce z bezpośrednim dostępem do jednej z najpiękniejszych plaż w okolicy.” Standard zakwaterowania w pokoju bungalow niezgodny z opisem i ofertą przedstawioną przez biuro. Największą wartością tego obiektu jest personel, jego zaangażowanie, serdeczność. Na szczególne uznanie zasługują kelnerzy i kucharze oraz barmani.Niestety cała infrastruktura wymaga gruntownego remontu. Po przyjeździe otrzymaliśmy pokój bungalow, który nie był posprzątany po poprzednich urlopowiczach. Brudna łazienka i zatkany odpływ pod prysznicem.Awaria toalety z lejącą się wodą na całą łazienkę. Brak możliwości korzystania z toalety.Zagrzybiała klimatyzacja, niezdatna do użytku. Z uwagi, że pokój przydzielono nam późnym wieczorem nie było możliwości zmiany. W takich warunkach spędziliśmy pierwszą noc, bez toalety, prysznica i klimatyzacji. Po interwencjach osobistych i rezydentki przydzielono nam inny pokój o godz.13.00 następnego dnia. Sprawa trafiła do głównego managera hotelu. Drugi pokój był należycie posprzątany, chociaż kąpiel pod prysznicem przymusowo w klapkach.

    DSS - 18.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Złe wakacje Tunezja

    Pogoda idealna żeby się poopalać i popływać w morzu ale to tylko tyle z plusów. W recepcji hotelu próbowali nas oszukać na szczęście rezydentka pomogła. Pan w hotelu zajmujący się depozytem ręczników oszukał nas na dolary. Obok w banku niekorzystnie przeliczono dolary. Brak słów.

    Robert, --- - 01.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Golden Tulip President Hammamet to hotel który trzeba omijać z daleka

    Hotel proponuję omijać szerokim łukiem. Przebywałam tam w terminie 15-22 sierpień 2024r. Zacznę od tego, że kiedy wybrałam ten hotel mieniła się on 4* natomiast akurat po tym jak zapłaciłam za wycieczkę i dostałam umowę, Rainbow zmienił kategorię hotelu na 3* A szukając ofert na wyjazd dla swojej rodziny brałam pod uwagę jedynie hotele 4* i 5*. Rodzaj zakwaterowania dla 4 osób wybrałam bungalow (ze zdjęć i opisu wydawał się przestronniejszy i jego cena była nieco droższa niż pokój w budynku głównym. I TO BYŁ BŁĄD. Bungalow to istna nora. Po otrzymaniu kluczy i wejściu do niego obraz, który zastałam był bardzo nieprzyjemny. W łazience nie było w ogóle ręczników i papieru toaletowego. Musiałam sama biegać na zewnątrz i szukać kogoś z personelu sprzątającego i poprosić o przyniesienie ręczników i papieru. Klimatyzator pamiętający czasy mocno zamierzchłe - kapała z niego woda na stoli który pod nim stał. Trzy dni od zgłoszenia zajęło żeby kogoś do niego przysłali. Pokój był niechlujnie jakby "ogarnięty". Pościel na łóżkach miała plamy, było brudno i w kilku miejscach pozostawione były włosy. Wyposażenie bungalowu? w zasadzie całkowity brak czegokolwiek. Nie ma telefonów do kontaktu chociażby z recepcją, nie ma tam sieci Wi fi chociaż w opisie tego obiektu na stronie Rainbow jest napisane że internet w pokojach jest. A to nieprawda. W łazience oprócz zestawu miniaturowych żeli pod prysznic i szamponu nie było nawet kubka na szczoteczki. Serwis sprzątający sprząta szybko i niedbale. Na pościeli są układane kwiaty zerwane z krzewów rosnących przed bungalowem z którym potem wychodziły mrówki jak się nimi ruszyło. Podsumowując bungalow omijać z daleka. Nawet na 2* nie zasługuje. Nie wiem jak jest w pokojach w budynku głównym ale byłam świadkiem jak do recepcji hotelowej zgłosiła się pani z takiego pokoju ze skargą, że dostała brudny pokój. Ja od razu kiedy zobaczyłam, że to odbiega od standardu, który opisuje firma Rainbow i za który zapłaciłam więc wróciłam się do recepcji hotelowej z prośbą o zamianę na inny pokój czysty i odpowiadający 4*. Niestety nie było z kim rozmawiać. Osoby na recepcji włącznie z menedżerem miały wyraźnie lekceważący stosunek. Ja nawet byłam gotowa dopłacić za zmianę pokoju ale to nic nie dało. W kółko słyszałam tylko "madame wait" itd. Nasze karty meldunkowe były tylko przekładane z miejsca na miejsce przez poszczególne osoby z obsługi recepcji albo zbierane z podłogi bo w kółko spadały potrącone przez kogoś. Na końcu usłyszałam, żeby przyjść następnego dnia o godzinie 10:00. Ale następnego dnia i tak miałam spotkanie z naszą rezydentką i ją poprosiłam o załatwienie zmiany pokoju niestety i Ona nic nie wskórała. Także jeszcze raz ostrzegam przed wyborem akurat tego hotelu z oferty Rainbow. Dziwię się w ogóle Rainbow, że w żaden sposób nie weryfikuje tego co sprzedaje. Dla mnie pobyt w tym hotelu to porażka. Na plus mogę pochwalić animacje wieczorne dla dzieci i dla dorosłych. Codziennie były zabawy z dziećmi a potem dla dorosłych występy, dyskoteki, pokazy np. tradycyjnego tańca tunezyjskiego itp. Wyżywienie w hotelu takie na średnim poziomie. Tzn. uważam, że jak ktoś chce to znajdzie coś dla siebie. Były momenty natężonego ruchu gdzie trudno było znaleźć wolny stolik albo w ogóle dostać sztućce. A nawet jak się upolowało sztućce to czasami trafiały się niedomyte. Natomiast po kilku dniach zostawiania napiwków dla kelnerów wolny stolik już zawsze się znajdował i sztućce też :-) Hotel położy blisko plaży z wydzieloną strefą bezpłatnych parasoli i leżaków. W momencie maksymalnego obłożenia jak się nie poszło rano zająć miejsca to potem już nic wolnego nie było. Napoje bezpłatne serwowane na plaży dla gości hotelowych mieszczą się w rozklekotanej budzie. Można tam dostać butelkę wody z lodówki czy innego napoju typu Fanta czy Cola. Nic więcej. Na 6+ mogę ocenić wycieczkę fakultatywną 2-dniową na Saharę. To była wycieczka z przewodniczką Panią Małgosią warta każdych pieniędzy. Prawdziwy strzał w dziesiątkę. Wrażenia zostają na długo i na taką wycieczkę na pewno kiedyś wrócę. Polecam skorzystać z niej. Wracając do warunków pobytu w tym hotelu z mojej grupy nie tylko ja miałam "pecha". W przynajmniej dwóch przypadkach osobom z kolei które miały kupiony pokój w budynku głównym dostały też bungalowy i stały w recepcji ze skargami. Jedna z tym rodzin miała alergiczne dziecko i już wcześniej był kładziony nacisk na odpowiednie warunki z uwagi na stan zdrowotny dziecka. Niestety było to ignorowane przez obsługę. Inna grupka młodych ludzi bodajże miała wykupiony pobyt w trzech pokojach, dostali dwa pokoje a trzeciego nie było już. Po awanturach i czekaniu kilkugodzinnym "wyszarpali" w końcu ten trzeci pokój niestety dostali go niesprzątniętego. Pościel skołtuniona na łóżkach, zostawione czyjeś klapki w pokoju. Wiem, że nakręcili filmik z tego i pokazywali Pani rezydent. Wszyscy Ci ludzie czekali ze skargą i reklamacją w recepcji hotelowej, niestety byli ignorowani. Następnego dnia było to poruszane na spotkaniu z Panią rezydent. Więc wychodzi na to, że w ofercie Rainbow no coś "nie pykło" I podsumowując odniosłam wrażenie też, że w tym hotelu chyba nie lubi się Polaków. Kiedy nasza grupa się meldowała, nikt z obsługi nie poczęstował nas czymś do picia. Natomiast jak tylko przyjeżdżali obywatele muzułmańscy to dla nich zawsze kolorowe napoje były podawane w kielichach. Byłam świadkiem tego wielokrotnie, gdyż przy recepcji hotelowej spędzałam sporo czasu bo moje córki chodziły tam łączyć się z internetem. A więc w owym hotelu są klienci lepszego i gorszego sortu. Uważajcie. Mam nadzieję, że swoim opisem uchronię niektórych przynajmniej przed popełnieniem tego błędu, który ja popełniłam kupując pobyt w tym hotelu.

    Małgorzata, Góra Puławska - 23.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    14/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem