Opinie o Golden Tulip President Hammamet

4.5/6 (54 opinie)

4.5/6
54 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Wypoczynek z hotelu

    Pobyt w hotelu Golden Tulip President Hammamet okazał się dla mnie rozczarowaniem. W pierwszym dniu po przyjeździe do hotelu, musiałam czekać na pokój 7 godzin. Walizki leżały w holu przy recepcji. Po otrzymaniu kluczy do pokoju okazało się, że mimo, iż zapłaciłam dodatkowo za pokój z widokiem na morze, to dostałam pokój z widokiem na wyrośnięte palmy, które zasłaniały cały widok z balkonu. Po interwencji otrzymałam informację, że w następnym dniu mam zwolnić obecny pokój do godz. 10:00 a następny już z widokiem na morze dostanę dopiero po 14:00 (walizki znowu wylądowały na holu przy recepcji) Po drugie starsza pani z recepcji biorąc ode mnie podatek turystyczny, wzięła więcej pieniędzy, nie miała jak wydać reszty więc zaproponowała, że w dniu wyjazdu otrzymam resztę (napisała to na odwrocie mojego vouchera, który zostawiłam w recepcji) w dniu wyjazdu upomniałam się o zwrot należnych pieniędzy, to starsza pani powiedziała, że nie ma żadnego zwrotu i nie wie o co mi chodzi (nazwała mnie chorą kobietą !). Po trzecie kelner w restauracji- młody ok. 22-24 lata z farbowanymi jasnymi pasemkami na włosach, chciał poznać moją córkę i prosił ją o Instagram, był bardzo nachalny. Córka odmówiła więc wyzwał ją od „dziwki” i wielu innych dodatkowych przykrych słów, które usłyszała. Nikt nigdy jej tak nie obraził, jak kelner w tym hotelu! Przyjeżdżając na wypoczynek do hotelu nie spodziewałam się takiego potraktowania. Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tym porządek ! by inni przyjeżdżający goście nie byli tak rozczarowani jak ja. Przykro mi, że muszę wystawić temu hotelowi taką opinię. Jedyne co zasługuje na dobrą opinię to personel sprzątający, miłe i uśmiechnięte osoby oraz kelnerzy w barze w lobby hotelu oraz ratownicy na basenie. Pozdrawiam

    Joanna - 20.09.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Overbooking hotelu

    Chciałbym opisać wrażenia z pobytu w tym hotelu ale niestety z powodu overbookingu byłbym nieobiektywny. To tyle tytułem wstępu. Ale do rzeczy:wczasy kupione 18.09,wylot miał być 23.09 ale 20.09 dostaliśmy info z biura podróży że z powodu overbookingu nie ma dla nas miejsc w hotelu.Rainbow zaproponował do wyboru 2 hotele o niższej kategorii(***) i dał czas ok.3h na podjęcie decyzji.W związku z tym że mieliśmy już wykupione wycieczki fakultatywne z firm zewnętrznych ,podjęliśmy decyzję o wyborze hotelu Tropicana Club w Monastyrze.I napiszę tutaj o nim. Powiem krótko: Rainbow powinien dwa razy się zastanowić, proponując swoim klientom ten hotel.Brudno wszędzie, krzesła na stołówce klejące od brudu,jedzenie naprawdę słabe a śniadania to naprawdę jakiś żart( przez 11 dni tunezyjskie salami czyli mortadela,2 gat.sera,trochę warzyw,jakieś płatki itp.jajka sadzone lub omlet).Odnośnie omletów a raczej kucharza który je przyrządzał.Pewnego dnia pokazał gestem że mam mu dać pieniądze w zamian za jego przyrządzenie!!! Plaża ok,baseny też.Pokoje w miarę czyste ale niestety to tyle jeśli chodzi o plusy.Dodam że nie jesteśmy nie wiem jak wymagający, mamy świadomość że to Afryka ale następnym razem dwa razy się zastanowię nad przyjęciem propozycji Rainbow.

    Jaroslaw kujawsko-pomorskie. - 07.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Golden Tulip President Hammamet

    Hotel w trakcie odnowienia! Podczas naszego pobytu była malowana elewacja, robotnicy nie zwracali uwagi na pozostawione rzeczy gości na balkonie. Po powrocie zastaliśmy ubrudzone farbą rzeczy, - ręczniki, ubrania. Wasza oferta - zdjęcia z hotelu są nieaktualne i mocno przerysowane! Nie ma basenu, ponieważ jest cały w remoncie. Jeden bar z napojami. śniadania tragiczne, kilka plasterków, wędlin, naleśniki, słodkie bułki. Obiad i kolacje monotematyczne. Wieczorem jako atrakcja tylko dyskoteka po 21. Na plaży nie działał bar, który był w ofercie. Leżaki na plaży nie wygodne, stare. Przy małym basenie kilka leżaków.

    Marta - 07.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Rozczarowanie

    Generalnie czujemy się oszukani przez biuro Rainbow ponieważ zakup wycieczki był jak hotel posiadał 4* i za tyle oplacilismy kilimatyczne. Niestety po przyjeździe 2+2 okazuje się że dostaliśmy śmierdzący pokój 2+1 były co prawda jakieś próby wymiany pokoju, ale to były jeszcze gorsze od obecnego. jeśli chodzi o obsługę mili ludzie. jedzenie no cóż...monotonne. Sam hotel liczy sobie z 70 lat, a może i więcej... to co pokazane na zdjęciu nie oddaje w żaden sposób tego jak jest w rzeczywistości. Jedyny plus dla pogody i morza choć na tej plaży niby hotelowej buda a'la bar to juz wogole porażka fajnie by było jakby ten hotel zainwestował w większą ilość leżaków. Generalnie hotel na maks 1* i to tyle. pierwsze i ostatnie wakacje w tym miejscu oraz wyjazd z tym biurem. Zastanawiamy się nad złożeniem reklamacji...

    Luka - 15.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem