Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel na krótki pobyt i poza sezonem. Hotel w centrum miasta blisko Medyny. Starówka jest rozczarowująca z wielkim bazarem pośrodku. Sam hotel jest przyjemny głównie dzięki bardzo miłej obsłudze. Pokoje duże, czystość średnia ale codzienne sprzątanie i wymiana ręczników. Restauracja poza sezonem daje radę ale w sezonie może być ciasno i głośno. Jedzenie na przyzwoitym poziomie, na kolację duży wybór potraw, bardzo dobre desery. Wino smaczne, kawa nie nadająca się do picia. W barze płatnym można zamówić dobrą kawę. Basen i plaża malutkie, niestety niedaleko ścieki spływające do morza. Nie polecam SPA, brak profesjonalnych usług, skrócony czas zabiegu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla biznesu a nie dla pobytu wypoczynkowego słaba różnorodność jedzenia .często brakowało potraw
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Informuję,że jesteśmy niezadowoleni z obsługi biura.Biuro nie dopełniło obowiązku przygotowania nam vauczerów,które były wymagane w hotelu.Ponadtto zamoawialiśmy 2 pokoje 2 osobowe z niewiadomych dla nas przyczyn chciano nas umieścić w pokoju 2 osobowym z dostawką i pokój singiel .Nie wiem skąd to się wzieło gdzie jechaliśmy jako 2 małżeństwa.W finale rezydent,który mieszkał akurat w tym hotelu pomógł nam załatwić tą sytuację,ale jesteśmy niezadowoleni z zaistniałej niepewnej sytuacji i niepotrzebny stres.Ponadtto w ofercie odpłatnie był oferowany bilard którego nie było
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, ale z zastrzeżeniem. Biuro oferuje pobyt 8 dniowy, z siedmioma noclegami. W praktyce jest to 6 i pół dnia . Trudno bowiem nazwać siódmą noc noclegiem, gdy wyjazd na lotnisko jest o pierwszej w nocy .... Do niczego więcej nie mamy pretensji.Wszystko pozostałe Ok!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje w Hotelu Sousse Palace nie są zgodne z opisem na stronie i diametralnie odbiegają od rzeczywistości. Jak na hotel prawie 5* to tragedia. Po raz pierwszy w życiu na wyjeździe doświadczyliśmy takiego brudu. Rainbow chyba dostaje najgorsze pokoje w tym hotelu. Pokoje śmierdzą stęchlizną, są bardzo zniszczone, brudne ręczniki, karaluchy, pościel jak i ręczniki robią wrażenie używanych, są zużyte i bardzo stare. Wyglądają jak ścierki od podłogi. Cztery razy zmienialiśmy pokój. Dopiero trzeciego dnia dostaliśmy w miarę czysty pokój i cywilizowane warunki pobytu. Pani Agata W. rezydentka w tym hotelu to osoba, która nie interesowała się klientami, wszystkie informacje dotyczące pobytu w hotelu zasięgaliśmy sami lub przekazywaliśmy sobie. Odnieśliśmy wrażenie, że pani rezydent przyjechała sobie na wczasy, a nie do pracy. Do biura prześlę zdjęcia tych rzekomo komfortowych pokoi.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga gruntownego remontu, jedyne pomieszczenia, które spełniają wymogi 5*hotelu to ogromny hol z dużą ilością wygodnych kanap i ładnie oświetlony i odnowiony. Pokoje na 3 gwiazdki, wymiana ręczników co 4 dni, albo dopiero jak się poprosi. Jedzenie fatalne, najgorsze jakie do tej pory jadłam, słabej jakości mięso, niesmacznie przyrządzane, warzywa na ciepło praktycznie niejadalne, warzywa surowe niedomyte. Smaczne owoce i ewentualnie śniadania. Obsługa sympatyczna, stara się pomóc. Obrusy brudne, a nawet bardzo czasami, wszędzie widać niedbalstwo. Rezydentka młoda dziewczyna, potrafi przekazać to czego się nauczyła o wycieczkach fakultatywnych. Przy płatności za wycieczki bywa niemiła jeśli ktoś płaci np. 5 euro bilonem. Ogólnie robi wrażenie, że jest w Tunezji za karę. Położenie hotelu w starej dzielnicy Sousse ma plusy bo to centrum, blisko są sklepy, suk i meczet. Minusy: bardzo brudno Plaża hotelową jest okej, wejście do morza bardzo dobre, wszędzie piasek. Ogólnie Tunezję polecam, ale stanowczo inny hotel. Najgorsze jedzenie ever!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od drugiego dnia pobytu nie działała klimatyzacja ,po kilku interwencjach dostaliśmy drugą kartę by coś chłodziło jak nie ma nas w pokoju(dużo to nie pomogło)Pani Rezydentka uciekła i nie chciała z nami rozmawiać. Toalety przy basenie i restauracji brudne,plaża mała wygrodzona między plażami publicznymi cały czas gwizdki ochrony by wygonić gości z poza hotelu z wody. Hotel niedoinwestowany farba na balkonie odpada wiszaki na ręczniki również. Jedzenie dobre mimo wpadki z surowym kurczakiem. W barze przy basenie co kilka godzin awaria zasilania, więc wszystko było ciepłe, obsługa miła i pomocna starali się ale z pustego i Salomon nie naleję.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda rewelacja, jeżeli chodzi o hotel to nie powala na kolana , okolica nieciekawa , bardzo brdno, ale tak jest w calej Tunezji .Jedzenie takie sobie , owoce słabej jakości atrakcji dla dzieci brak. Proszę uważać na rzeczy pozostawione w pokoju , córce zginął portfel z niedużą kwotą, ale jednak ,proponuję trzymać w sejfie. Całość podbudowała wycieczka na Saharę , którą polecam , quady, jeepy i dromadery , piękne widoki i niezapomniane wrażenia warte poświęconego czasu , wycieczka dwudniowa przejechane ok 1100 km ale naprawdę warto.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel lata świetności ma już dawno za sobą , według mnie max 3 gwiazdki . Czystość, w pokojach i na korytarzach karaluchy , panie sprzątają tyle o ile naert jak zostawi się solidny napiwek . Kelnerzy nie zdążają z obsługą. Jedyne co mogę powiedz8ec pozytywnego to mimo że Hotel stracił na świetności to obsługa jest uśmiechnięta i pomocna .
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój zaniedbany w łazience grzyb pościel brudna łóżko bez jednej nogi na balkonie dziurawe krzesło to jest hotel 5*.Rezydentka twierdzi "taki standard" zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości. Nigdy więcej z Rainbow.