Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje w Hotelu Sousse Palace nie są zgodne z opisem na stronie i diametralnie odbiegają od rzeczywistości. Jak na hotel prawie 5* to tragedia. Po raz pierwszy w życiu na wyjeździe doświadczyliśmy takiego brudu. Rainbow chyba dostaje najgorsze pokoje w tym hotelu. Pokoje śmierdzą stęchlizną, są bardzo zniszczone, brudne ręczniki, karaluchy, pościel jak i ręczniki robią wrażenie używanych, są zużyte i bardzo stare. Wyglądają jak ścierki od podłogi. Cztery razy zmienialiśmy pokój. Dopiero trzeciego dnia dostaliśmy w miarę czysty pokój i cywilizowane warunki pobytu. Pani Agata W. rezydentka w tym hotelu to osoba, która nie interesowała się klientami, wszystkie informacje dotyczące pobytu w hotelu zasięgaliśmy sami lub przekazywaliśmy sobie. Odnieśliśmy wrażenie, że pani rezydent przyjechała sobie na wczasy, a nie do pracy. Do biura prześlę zdjęcia tych rzekomo komfortowych pokoi.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel powinien mieć 3.5 gwiazdki a nie 5. Pokoj standardowy, balkonu nie można otwierać, na zewnątrz unosi się nieprzyjemny zapach z kanalizacji. Wanna podrapana, reszta ok, sprzątanie codziennie. Wyżywienie bardzo monotonne, w kółko to samo, parę potraw naprawdę smaczna i po nie non stop jest kolejka, w kółko ich brakuje. Po 5 dniach nie da się już z apetytem jeść. Restauracja ala carte to żart, nie mają menu, a potrawy są podobne do tych z normalnej restauracji, tylko trochę lepiej, inaczej przygotowane. Obsługa hotelowa w kółko pyta czy jest ok, a nie jest ok, w końcu miało być 5 gwiazdek a nie 3.5. Po czyste ręczniki do pokoju czasami trzeba się upominać. Hotel położony zaraz obok starego miasta, super lokalizacja i można spacerować codziennie. Plaża również nie zawodzi, podobna do tej w Polsce, ładny piasek i prywatny teren, leżaki w cenie. Na terenie hotelu siłownia w cenie, maszyny nie są czyste, ale można zrobić prawie każdy trening do obciążenia 180kg. Jak na Tunezje, świetne warunki. Dodatkowo jest stół do ping ponga, ale na zewnątrz, więc wiatr przeszkadza. Polecam w cenie do 3000 zł, nie więcej.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga gruntownego remontu, jedyne pomieszczenia, które spełniają wymogi 5*hotelu to ogromny hol z dużą ilością wygodnych kanap i ładnie oświetlony i odnowiony. Pokoje na 3 gwiazdki, wymiana ręczników co 4 dni, albo dopiero jak się poprosi. Jedzenie fatalne, najgorsze jakie do tej pory jadłam, słabej jakości mięso, niesmacznie przyrządzane, warzywa na ciepło praktycznie niejadalne, warzywa surowe niedomyte. Smaczne owoce i ewentualnie śniadania. Obsługa sympatyczna, stara się pomóc. Obrusy brudne, a nawet bardzo czasami, wszędzie widać niedbalstwo. Rezydentka młoda dziewczyna, potrafi przekazać to czego się nauczyła o wycieczkach fakultatywnych. Przy płatności za wycieczki bywa niemiła jeśli ktoś płaci np. 5 euro bilonem. Ogólnie robi wrażenie, że jest w Tunezji za karę. Położenie hotelu w starej dzielnicy Sousse ma plusy bo to centrum, blisko są sklepy, suk i meczet. Minusy: bardzo brudno Plaża hotelową jest okej, wejście do morza bardzo dobre, wszędzie piasek. Ogólnie Tunezję polecam, ale stanowczo inny hotel. Najgorsze jedzenie ever!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od drugiego dnia pobytu nie działała klimatyzacja ,po kilku interwencjach dostaliśmy drugą kartę by coś chłodziło jak nie ma nas w pokoju(dużo to nie pomogło)Pani Rezydentka uciekła i nie chciała z nami rozmawiać. Toalety przy basenie i restauracji brudne,plaża mała wygrodzona między plażami publicznymi cały czas gwizdki ochrony by wygonić gości z poza hotelu z wody. Hotel niedoinwestowany farba na balkonie odpada wiszaki na ręczniki również. Jedzenie dobre mimo wpadki z surowym kurczakiem. W barze przy basenie co kilka godzin awaria zasilania, więc wszystko było ciepłe, obsługa miła i pomocna starali się ale z pustego i Salomon nie naleję.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda rewelacja, jeżeli chodzi o hotel to nie powala na kolana , okolica nieciekawa , bardzo brdno, ale tak jest w calej Tunezji .Jedzenie takie sobie , owoce słabej jakości atrakcji dla dzieci brak. Proszę uważać na rzeczy pozostawione w pokoju , córce zginął portfel z niedużą kwotą, ale jednak ,proponuję trzymać w sejfie. Całość podbudowała wycieczka na Saharę , którą polecam , quady, jeepy i dromadery , piękne widoki i niezapomniane wrażenia warte poświęconego czasu , wycieczka dwudniowa przejechane ok 1100 km ale naprawdę warto.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel lata świetności ma już dawno za sobą , według mnie max 3 gwiazdki . Czystość, w pokojach i na korytarzach karaluchy , panie sprzątają tyle o ile naert jak zostawi się solidny napiwek . Kelnerzy nie zdążają z obsługą. Jedyne co mogę powiedz8ec pozytywnego to mimo że Hotel stracił na świetności to obsługa jest uśmiechnięta i pomocna .
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój zaniedbany w łazience grzyb pościel brudna łóżko bez jednej nogi na balkonie dziurawe krzesło to jest hotel 5*.Rezydentka twierdzi "taki standard" zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości. Nigdy więcej z Rainbow.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chyba kogoś poniosło z tymi 5*, Ogólnie wszędzie brudno!!! Stołówka: brudne obrusy, brudne sztućce, talerze też pozostawiają wiele do życzenia... Pokój miła być niby lepszy (z widokiem na morze) ciekawe jak wyglądały te gorsze....? Czekaliśmy na pokój bardzo długo, ponieważ ktoś o nas zapomniała, po wejściu do pokoju zastaliśmy brudną pościel, pełno piachu na podłodze i straszny smród... Brak ręczników (zostały doniesione po 3 godzinach) Odradzam ten hotel każdemu. Było to 7 dni męki :(
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinia zła. Wycieczki oceniam jako bardzo udane a co do hotelu to jest jeden wielki minus . W pokoju jedna wielka pleśń brak klimatyzacji tylko nawiew powietrza. Pokój po niżej standartu z widokiem na morze na samym parterze. Jedzenie bardzo ciężko strawne nie polecam. Plaża przy hotelu walka o leżaki trzeba było nad ranem wstać i zarezerwować to jest nie do pojęcia!!!!! Hotel potrzebuje bardziej dopracowania dla ludzi z Europy.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt w hotelu okazał się daleki od oczekiwań, a już od samego początku mieliśmy poważne problemy, które wpływały na nasz komfort. Na miejscu byliśmy zmuszeni spędzić niemal 16 dni, doświadczając serii rozczarowań, począwszy od niekompetentnej obsługi, po złe warunki sanitarne. 1. Problematyczny początek pobytu Pomimo bliskości lotniska, transfer do hotelu trwał znacznie dłużej, ponieważ po drodze odwożono gości do innych hoteli. Po przyjeździe o 21:20 liczyliśmy na kolację, ale restauracja została zamknięta przed czasem. Nie tylko nie zdążyliśmy zjeść pełnego posiłku, ale też spotkaliśmy się z nieuprzejmością kelnerów, którzy wręcz zamykali nam dostęp do jedzenia. 2. Fatalna obsługa hotelowa W hotelu panowała wyraźna dyskryminacja gości ze względu na napiwki. Obsługa nie tylko była nieprofesjonalna, ale też często zachowywała się wrogo wobec gości, którzy nie dawali napiwków. Przykładem może być pracownik basenu, który ignorował nasze prośby o otwarcie parasola po tym, jak nie otrzymał napiwku. Jego zachowanie graniczyło z wymuszeniem, gdyż stał pod parasolem, czekając na pieniądze. Podobne sytuacje dotyczyły barmanów, którzy faworyzowali gości zostawiających napiwki, serwując im drinki w szkle, podczas gdy reszta musiała zadowolić się napojami w plastikowych kubkach. Kelnerzy podczas posiłków traktowali gości różnie w zależności od wysokości napiwków, co było szczególnie widoczne przy zamawianiu napojów. Taka sytuacja jest niedopuszczalna w hotelu pięciogwiazdkowym. 3. Stan pokoi i ich brak czystości Pokoje były dalekie od standardów, których można oczekiwać w hotelu pięciogwiazdkowym. W łazience znaleźliśmy brudne ręczniki przesiąknięte zapachem tytoniu. Po zgłoszeniu problemu musieliśmy kilkakrotnie upominać się o nowe ręczniki, a mimo to obsługa przyniosła je dopiero po długim czasie. Brudna pościel, niedziałająca klimatyzacja oraz awarie toalety tylko potęgowały nasze rozczarowanie. Najbardziej problematyczna była jednak ignorancja obsługi, która nie reagowała na nasze zgłoszenia – każda prośba wymagała kilku interwencji. Po zmianie pokoju, na który musieliśmy czekać przez wiele godzin, otrzymaliśmy lokum w równie złym stanie – suszarka nie działała, podłogi były pełne kurzu, a w łazience znajdowały się włosy. Dodatkowo, brak dostępu do internetu w pokoju był dla nas kolejnym utrudnieniem, a obsługa nie była w stanie tego naprawić przez cały pobyt. 4. Niskie standardy sanitarne Hotel miał problemy z higieną. Karaluchy, które spotkaliśmy zarówno w pokoju, jak i w częściach wspólnych, były jednym z bardziej niepokojących problemów. Łazienka była w opłakanym stanie – wanna była zapchana, a ogólny stan pomieszczeń wskazywał na potrzebę gruntownego odświeżenia. Obsługa nie przykładała się do utrzymania czystości, co jest niedopuszczalne w hotelu o rzekomo wysokim standardzie. 5. Chaotyczna organizacja Organizacja w hotelu była fatalna. Godziny wydawania posiłków były nieprzemyślane, co prowadziło do tworzenia ogromnych kolejek, w których goście musieli czekać na wejście do restauracji. Często brakowało miejsc do siedzenia, a jedzenie kończyło się w połowie godzin serwowania, bez jakiejkolwiek reakcji ze strony obsługi. Menu było monotonne – codziennie serwowano te same potrawy, co szybko zniechęcało. Animacje, które miały być atrakcją hotelu, często były odwoływane bez wcześniejszej informacji, co powodowało jeszcze większą frustrację. Organizacja tych wydarzeń pozostawiała wiele do życzenia – goście często czekali na rozpoczęcie imprez, które nigdy się nie odbywały. Dodatkowo, te które się odbyły, były przewidywalne i monotonne – repertuar muzyczny był zawsze ten sam, a pewnego wieczoru artysta nawet nie przyszedł, bez żadnego wyjaśnienia. 6. Niezadowalające usługi gastronomiczne Jedzenie w hotelu było nie tylko monotonne, ale także często nieprzygotowane odpowiednio – szczególnie mięso, które było podawane surowe. Kolacje "à la carte", które miały być wyjątkowym przeżyciem, okazały się rozczarowaniem. Serwowano nam te same dania, co w głównej restauracji, a cała kolacja odbyła się w pośpiechu – wszystkie dania podano w ciągu 40 minut, bez jakiejkolwiek dbałości o komfort gości. 7. Brak reakcji na problemy gości Wiele naszych zgłoszeń pozostawało bez odpowiedzi lub było realizowanych z dużym opóźnieniem. Obsługa hotelowa nie przejmowała się naszymi problemami – zamiast tego wielokrotnie ignorowano nasze prośby lub udawano, że ktoś zajmie się nimi „wkrótce”, co rzadko miało miejsce. 8. Brak równorzędnego traktowania gości Zauważyliśmy wyraźne różnice w traktowaniu gości, zwłaszcza tych młodszych. Mieliśmy wrażenie, że nasza młodzieńcza wiek (23 i 21 lat) wpływał negatywnie na sposób, w jaki byliśmy traktowani przez obsługę. Starsi goście, szczególnie ci, którzy dawali napiwki, otrzymywali wyraźnie lepszą obsługę. Każda nasza prośba była realizowana z opóźnieniem lub nie była spełniana wcale, co sprawiało wrażenie, że hotel kompletnie nie dba o młodszych gości. Podsumowanie Hotel, który miał spełniać standardy pięciogwiazdkowego obiektu, okazał się wielkim rozczarowaniem. Obsługa hotelowa, warunki sanitarne, a także jakość usług gastronomicznych pozostawiały wiele do życzenia. Nasz pobyt był naznaczony ciągłymi problemami, które nie powinny mieć miejsca w hotelu o takiej renomie. Niestety, hotel nie spełnił naszych oczekiwań na żadnym poziomie, a to, co miało być relaksującymi wakacjami, zamieniło się w serię nieprzyjemnych doświadczeń.