Opinie klientów o Houda Golf & Aqua Park Monastir

3.9 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
3.4
Pokój
3.5
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Juliusz Bogumił, Grodzisk Mazowiecki 08.12.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Ocena pobytu

Brak szkła długości słabe atrakcje dla gości brak pilotów do telewizora brak lodówki brak windy

2.5/6

Kamila, Bydgoszcz 06.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

nie polecam

Pierwsze wrażenie dobre ale później same rozczarowania. Zjeżdzalnie ok, niestety ratownicy zamiast pilnować co się dzieje ciągle się bawili, sami zjeżdzali, nie patrzyli czy ktoś zjechał a nawet popędzali jak ktoś chciał poczekać i bezpiecznie skorzystać ze zjeżdzalni. Poza tym brak profesjonalizmu, byłam z 12 sto letnią córką, jak już jeden z chłopaków pozwoił sobie na danie jej buziaka w policzek, gdy dziecko stało ze mną, przekroczył wszystkie dozwolone granice. Po zwróceniu uwagi nic nie pomogło i poprostu przestałyśmy korzystać z tej atrakcji a niestety tylko dla zjeżdzalni hotel został wygrany. Poza tym dzieci tubylców za każdym razem korzystały ze wszystkiego bez kolejki, patrząc jak inne dzieci stoją i czekają na swoją kolej te poprostu szły na początek i nigdy nie została im zwrócona uwaga przez personel. Na stołówce to samo zawsze szły na początek i dostawały jedzenie w pierwszej kolejnośći. Chociaż kolejki były bardzo długie . W hotelu bardzo dużo mieszkańców z Tunezji którzy na stołówce zachowywali się jak zwierzęta. Wszędzie brud po nich zostawał. Na stolikach i na podłodze. Na stołówce bardzo duże kolejki. Rano żeby dostać dwa małe naleśniki czekało się przynajmniej 30 minut i ne chcieli podawać na talerz wiecej niż dwa. Jak dziecko miało ochotę na kolejne to od nowa to samo, 30 minut wyczekiwania. Kawa niesmaczna. Wszystkie napoje podawane w papierowych kubeczkach. Stoliki brydne, śierdzące. Przy basenie mało leżaków, brak szansy na jakikolwiek. Zajmowane rano i przez pół dnia nikt z nich nie korzystał ale ręcznik leżał i nikt inny nie mógł na nim spędzić czasu. W pokoju klimatyzacja , która generalnie jeżeli działała to bardzo słabo . W pokoju brak lodówki. W łazience nawet brak mydła. Wi-fi jedynie w holu głównym i to często bardzo słabe. Plus to wycieczka 2 dnia na Saharę . Polecam i Pani Krysia przewodniczka rewelacyjna. Ma wiedzę o co kolwiek nie została zapytana to odpowiadała a nawet jeżeli czegoś nie była pewna to sprawdziła i dała odpowiedź. Przejażdzka na wielbłądach super. Warto skorzystać z wycieczki pół dniowej na łodzi . Bardzo miła obsługa i bardzo fajna zabawa. Tunezja to brudny kraj , ludzie którzy tam mieszkają nie wiedzą do czeko służy smietnik. Tam gdzie skończą jeść albo pić tam zostawiają śmieci. Poprostu brudasy!!!!

2.0/6

KRISTINA, KRAKÓW 31.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Najgorsze wakacje w historii.

Umieścili nas w pokoju w naprawdę złym stanie i pleśni, narzekaliśmy na recepcji, żeby nam zmienili pokój (wszystkich obcokrajowców umieszczają w złych pokojach, żeby później za dodatkową opłatą przenieść do porządnych), a Arabowie od razu mieszkają w normalnych pokojach. Hotel był w 80% zajęty przez Arabskich gości, którzy byli niegrzeczni i bardzo hałaśliwi. Stołówka była okropna - talerze i widelce były brudne, brakowało różnorodności jedzenia, a kolejka do wyboru czegokolwiek była długa. Morze nie było piękne, było brudne, pełne meduz i przez 7 dni udało się skąpać tylko kilka razy.

2.0/6

Alicja, Wrocław 16.08.2022

Nie! Zdjęcia z oferty a rzeczywistość to zupełnie coś innego.

To był mój pierwszy urlop w Tunezji i niestety nieudany i szybko do Tunezji nie powrócę. Są 2 główne powody. 1. Restauracja - która z restauracją nie ma nic wspólnego dla mnie to kantyna. W folderze pięknie nakryte stoły, naprawdę tylko brudne podkładki. Pięknie wyeksponowane jedzenie na zdjęciach folderowych w rzeczywistości wygląda zupełnie inaczej, niestety gorzej :(. Jedzenie monotonne, średnio smaczne., mega kolejki, jeśli ktoś jest wybredny niestety nie posmakuje smacznej kuchni. Jeśli ktoś przyjdzie np 30 min przed zamknięciem kantyny może już nic nie zjeść lub jakieś resztki (nie było tak za każdym razem ale się zdarzało). Na całą dużą kantynę TYLKO 1 dystrybutor z wodą, woda w baniaku więc jak się skończy to jej nie ma! To co ichniejsi ludzie robią w kantynie tego w życiu nie widziałam, stoły zawalone talerzami wypełnionymi jedzeniem po brzegi, połowy nie zjedzą, zostawiają po sobie dookoła okropny syf. Resztki porozrzucane na stole i pod nim. Pestki, skórki po np. arbuzie nie odłożone na talerz ale plucie na podłogę lub rzucanie na stół, koszmar. Kelnerzy nie nadążali ze sprzątaniem tego syfu dlatego podłoga, stoły i krzesła notorycznie były brudne. Klimatyzacji w kantynie nie było wcale lub jej wydajność była słaba, mega gorąco w kantynie. W hotelu są kolonie Tunezyjskich dzieci. I coś dla mnie w obecnym świecie kompletnie nieakceptowalne - PLASTIK wszędzie plastik, soki, drinki w jednorazowych kubkach, w snack barze wszystko w plastiku. Wszędzie tony plastiku. W barze przy basenie tylko piwo, alkohol dostępny tylko w barze w hotelu, może przy zjeżdżalniach ale tam nie byłam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem