Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny , jedzenie rozmaite, niestety brak znajomości przez kelnerów sposobu kładzenia sztućców co powoduje duże utrudnienia ponadto wywieszenie informacji nie sprzątać nic nie daje .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie bardzo smaczne :) Każdy znajdzie coś dla siebie i pozna nowe smaki. Niestety pokoje wymagają odnowienie; nieświeży zapach z centralnej klimatyzacji. Super wycieczki fakultatywne zakupione u rezydenta :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sieciowy, godny polecenia, czysty,zadbany ze świetna kuchnia ,obsługa mila , pomocna. Mankament to nieciekawa okolica wokół hotelu i trzeba pilnować aby podczas meldowani się nie otrzymać pokoju na parterze tylko na pietrze (mało światła zapach stęchlizny - wilgoci niezbyt przyjemny), pokój codziennie sprzątany i wymieniane są ręczniki. Hotel idealny dla osób , które chcą odpocząć w ciszy i spokoju ale i również dla rodzin z małymi dziećmi. Wyżywienie znakomite, bardzo bogata oferta i różnorodność , każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt czerwiec 2024, Hotel niezły, ogród trochę zaniedbany, jedzenie bardzo dobre, plaża też OK. Tunezyjski pilot to kompletna porażka, słaby polski, mało merytorycznych informacji, pokrzykiwanie i dowcipy poniżej pasa. Przyklejaliśmy się do innych grup żeby czegoś się dowiedzieć o zwiedzanych zabytkach. Uważam, że Raibow powinien zrobić coś z tym fantem.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeciętny, ma już swoje lata , dwa baseny ze słodka wodą - niewielkie. Jedzenie dobre. Obsługa ok. Czystość niestety na kiepskim poziomie ale wybieracie się do Tunezji :). Poza hotelem niestety nieciekawe widoki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w części restauracyjnej, lobby, baseny oceniam na 3,5-4 gwiazdek. Pokoje są już starszej daty, wszystko działa ale to jest poziom 3 gwiazdek. Niechlujnie pomalowane ściany, kiepskie wykończenie, niedziałający poprawnie sejf ( bardzo stary). Bliskość plaży to zaleta i darmowe atrakcje.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najczęściej zanieczyszczona torebkami plastykowymi , szczególnie w w wietrzną pogodę, leżaki i sprzęt plażowy brudne i nie czyszczone na bieżąco
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel powinien przejść remout i raczej bym mu dał z 3,5 kwiazdki niż te 5 co ma. Reszte pobytu wraz z jedzeniem oceniam na 4,plusem był bliski dostęp do plaży.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na wakacjach w maju i niestety pogoda była mocno rozczarowująca, 25 stopni to był rarytas i dwa dni pełnego słońca to troszkę mało. Co do samych wakacji były bardzo przyjemne i relaksujące. Hotel mocno zużyty plusem na pewno niedługa droga od i do lotniska. Samego regionu nie mogę ocenić bo nie byliśmy na żadnej wycieczce ze względu na chęć łapania każdego promienia słońca. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna, sam hotel nie powalił mnie na kolana, porównując go z ostatnim Iberostarem to mogę śmiało powiedzieć że jestem rozczarowana - z tego względu wybrałam ponownie tą sieć bo wydawało mi się że będzie tak samo wow jak poprzedni. Jedzenie w porządku, jakościowo OK zdecydowanie brak dobrej kawy!! Różnorodność zadowalająca. Nie wiem skąd tak pozytywne opinie połączone z zachwytami które czytałam o hotelu bo dla mnie nie było tam nic wyjątkowego, raczej mocno przeciętny obiekt na każdą kieszeń, plus za wymieszane towarzystwo gości - Anglicy Szkoci Francuzi i Niemcy no i oczywiście Polacy... Rozrywka na bardzo niskim poziomie, być może ze względu na początek 'sezonu' natomiast nie było szału. Nudna i odbywała się w sali konferencyjnej (pewnie ze względu na zimne wieczory). To było taki na pół gwizdka. Pokój przestronny i wystarczający 2+1. Łóżko małżeńskie ogromne i wygodne (chyba extra king size). Niestety mieliśmy pokój na końcu hotelu więc łatwo było się zgubić w ilości korytarzy i pójście do pokoju to była prawdziwa wyprawa. Sam obiekt mocno przekłamany na zdjęciach baseny wyglądają dużo korzystniej i przestrzenniej, jednak sam obiekt wydawał mi się przytłaczający. Plaża piaszczysta ale mnóstwo traw i śmieci, choć plusem że można pospacerować. Woda fajna, tyle że znowu mnóstwo w niej śmieci i traw co nie do końca jest przyjemne podczas kąpieli ale to też w zależności od dnia. Reasumując można odpocząć i się zrelaksować ale to nie jest standard którego szukałam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Długo zastanawiałam się, czy wyrazić swoją opinię czy może jednak zachować dla siebie, ale skoro już otrzymałam maila od Rainbow z taką prośbą, to w sumie jeśli chcą - to proszę. To był mój pierwszy i myślę, że ostatni wyjazd z tym biurem. Zachęcona opinią koleżanki, która korzystała już z Rainbow, postanowiłam , że dam temu biuru szansę (do tej pory korzystałam z takich biur jak Itaka, Coral Travel czy Grecos i nigdy mnie nie zawiedli). Znalazłam bardzo fajną ofertę, która odpowiadała mi właściwie w 99% iiiii tu niesodzianka................., nie był to opisywany hotel. Został nam z niewiadomego powodu zmieniony choć był w ofercie gdy podpisywałam umowę na wyjazd. Chociaż sieć pozostała ta sama (IBEROSTAR) i ilość gwaizdek również (5*), to jednak różnica była zauważalna. Wybrany przez nas hotel to był IBEROSTAR Kantaoui Bay. Znajdował się on w bardzo bliskim sąsiedztwie tego, na który została dokonana nam zamiana, więc nie omieszkaliśmy będąc na miejscu przejść się i na własne oczy porównać oba hotele. Powiem w skrócie - różnica jednej gwiazdki - oczywiście na korzyść hotelu, który został nam odebrany. Oczywiście nie mamy jakichś większych uwag co do hotelu, w którym przebywaliśmy, a już na pewno nie do jej obsługi. Bardzo przemili począwszy od recepcji, przez restaurację, bary czy animatorów. Pokoje wymagające odświeżenia. Jedzenie na duuuuuuuży plus. Ale to nie jedyna zmiana. która nas spotkała ze strony biura Rainbow. To, że czasem zmianie ulegają godziny wylotów, to nie jest może już aż takie zaskakujące (choć zdarzyło mi się to może ze dwa razy na kilkanaście podróży), ale biuro Rainbow postawiło nas przed wyborem zmiany: albo terminu albo miejsca wylotu. Planując wakacje i urlop w pracy dokładnie wybieram termin, który jest dla mnie optymalny. Również miejsce wylotu ma dla mnie znaczenie (preferuję najbliższe miejsca zamieszkania - w tym przypadku jest to Gdańsk). Miałam do wyboru zamianę albo w tym samym terminie ale z Warszawy, albo pozostać przy Gdańsku ale zmiana terminu na 4 dni wcześniej (co w przypadku mojej pracy było dość problemowe). Tak więc pierwszy wyjazd z Rainbow i od razu kumulacja zmian. Być może wielu z Was, którzy będą to czytać, uzna że są to mało istotne rzeczy, dla mnie niestety nie. Wybierając hotel z posiadanych w swojej ofercie uznaję, że dane biuro nie zrobi mnie w jajo i sprzedaje to, co w 100% posiada. Reasumując - hotel, do którego ostatecznie trafiliśmy spełnił nasze oczekiwania powiedzmy w ok 80% i ogólnie wróciliśmy zadowoleni z wypoczynku, ale więcej nie zdecydujemy się na skorzystanie z usług biura RAINBOW, gdyż nie chcemy po raz kolejny żyć do ostatniej chwili przed wyjazdem zastanawiając się czy to czego chcieliśmy i na co tak bardzo czekaliśmy spełni się tak jak to sobie zaplanowaliśmy.