Opinie o IBEROSTAR Selection Diar El Andalous

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(111 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje w Tunezji

    Ryszard.Z 03.07.2025

    Hotel powinien przejść remout i raczej bym mu dał z 3,5 kwiazdki niż te 5 co ma. Reszte pobytu wraz z jedzeniem oceniam na 4,plusem był bliski dostęp do plaży.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bez rewelacji

    Anna 30.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Byliśmy na wakacjach w maju i niestety pogoda była mocno rozczarowująca, 25 stopni to był rarytas i dwa dni pełnego słońca to troszkę mało. Co do samych wakacji były bardzo przyjemne i relaksujące. Hotel mocno zużyty plusem na pewno niedługa droga od i do lotniska. Samego regionu nie mogę ocenić bo nie byliśmy na żadnej wycieczce ze względu na chęć łapania każdego promienia słońca. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna, sam hotel nie powalił mnie na kolana, porównując go z ostatnim Iberostarem to mogę śmiało powiedzieć że jestem rozczarowana - z tego względu wybrałam ponownie tą sieć bo wydawało mi się że będzie tak samo wow jak poprzedni. Jedzenie w porządku, jakościowo OK zdecydowanie brak dobrej kawy!! Różnorodność zadowalająca. Nie wiem skąd tak pozytywne opinie połączone z zachwytami które czytałam o hotelu bo dla mnie nie było tam nic wyjątkowego, raczej mocno przeciętny obiekt na każdą kieszeń, plus za wymieszane towarzystwo gości - Anglicy Szkoci Francuzi i Niemcy no i oczywiście Polacy... Rozrywka na bardzo niskim poziomie, być może ze względu na początek 'sezonu' natomiast nie było szału. Nudna i odbywała się w sali konferencyjnej (pewnie ze względu na zimne wieczory). To było taki na pół gwizdka. Pokój przestronny i wystarczający 2+1. Łóżko małżeńskie ogromne i wygodne (chyba extra king size). Niestety mieliśmy pokój na końcu hotelu więc łatwo było się zgubić w ilości korytarzy i pójście do pokoju to była prawdziwa wyprawa. Sam obiekt mocno przekłamany na zdjęciach baseny wyglądają dużo korzystniej i przestrzenniej, jednak sam obiekt wydawał mi się przytłaczający. Plaża piaszczysta ale mnóstwo traw i śmieci, choć plusem że można pospacerować. Woda fajna, tyle że znowu mnóstwo w niej śmieci i traw co nie do końca jest przyjemne podczas kąpieli ale to też w zależności od dnia. Reasumując można odpocząć i się zrelaksować ale to nie jest standard którego szukałam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    lipiec 2022

    KATARZYNA ANNA, Bydgoszcz 26.07.2022

    Hotel stary, częściowo odnowiony, czysty, infrastruktura dobra i zadbana, personel raczej unikający pracy, brak serwisu plażowego kelnerskiego, ręczniki plażowe stare, poszarpane, leżaków brakuje przy większym obłożeniu hotelu (weekendy - hotel zajmowany przez Tunezyjczyków lokalnych); restauracja główna: brakuje naczyń, sztućców, stoliki częstokroć nie nakryte, długi czas oczekiwania na nakrycie, obsługa kelnerska słaba, potrawy świeże, lecz nieurozmaicone, śniadania raczej kontynentalne plus jajecznica w proszku, bardzo dobre wypieki, ciasta, świeże owoce, ale z niewielkim wyborem, restauracja lunchowa: podobnie, restauracje tematyczne: tunezyjska- smaczna, ładnie podawane potrawy, genialna obsługa kelnerska (Pan), włoska: doskonałe potrawy, ponownie świetna obsługa kelnerska (Pan); sprzątanie pokoi słabe, często brak ręczników świeżych kąpielowych (wyłącznie małe ręczniki), pokoje wysłużone, sejfy stare, nie działające, otwieranie drzwi balkonowych (parter niski) albo nie działające w ogóle albo nie zamykające się, wygodne, dobrej jakości materace, brak uzupełniania lodówki choćby o wodę mineralną; atrakcje w ciągu dnia i na dobrym poziomie, rezydentka Rainbow nie mająca pojęcia o tym hotelu: przed wycieczką zapewniała, że śniadanie zaczyna się w restauracji hotelowej głównej o 5.30, podczas gdy do 6.00 nie było możliwości konsumpcji, a wyjazd o 6.10. Dobra organizacja wycieczki SAHARA, świetny przewodnik.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Pobyt

    PATRYCJA, REDA 26.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Byliśmy w tym roku w czerwcu. Hotel jest piękny i duży. Mieliśmy problem z klimatyzacją , była zgłaszana 5 razy i za każdym razem fachowiec twierdził że jest ok , ale po prostu nie działała. Dopiero dzień przed wyjazdem zaczęła działać po ostatniej wizycie fachowca. Animatorzy są fantastyczni. Zabawiają , zagadują , mają mnóstwo dodatkowych zajęć. Skorzystaliśmy z łucznictwa i aerobiku. Nie narzucają się z prośbą o napiwki. Byliśmy także na wycieczce na Saharze. Tu już było gorzej. Autobus nam się zepsuł z klimatyzacją i przez prawie 2 godz. Jechaliśmy z otwartymi drzwiami , co powodowało wrażenie wpadania ognia do autobusu w pierwszych rzędach od drzwi. Później został nam zamieniony , ale na mniejszy. Zabrakło 2 miejsc , co okazało się problemem . Przewodnik namawiał co postuj kolejne osoby do wymiany autokaru , co uważaliśmy za kiepskie posunięcie. Najgorszy był jednak hotel w którym nocowaliśmy w trakcie tej 2 dniówek wycieczki. Jechaliśmy "od tyłu" więc mieliśmy 3 gwiazdkowy hotel , ale ręczniki były brudne , do wanny nie dało się wejść taki syf. Na balkon nie było sensu wychodzić bo był wywietrznik od klimy i jeszcze większy upał a widok zerowy bo na ulicę.Najlepszy był basen chodź też słabo wyglądał i nie należał do czystych. Niestety za napoje trzeba płacić , i nie można było spokojnie zjeść bo już kelner stał po zapłatę. Wyjazd polecam dlla osób które chcą odpocząć głównie w hotelu. Bo poza nie ma żadnych atrakcji , a kiedy już się wyjdzie na mięso nie można spokojnie przejść bez zaczepienia i zachęcenia do wejścia akurat do tego sklepu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ciężko jednoznacznie ocenić.

    Milena Magdalena, Gdańsk 23.09.2022

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    TUNEZJA .IBEROSTAR SELECTION DIAR EL ANDALOUS

    DARIUSZ, STUBNO 14.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Zacznę od minusów. Hotel wymaga remontu . Pokój który mieliśmy to lata 60 .Plaża zaśmiecona ,brak koszy na śmieci . W morzu pływają śmieci , worki foliowe, papier itp. , konie z pobliskiej stadniny załatwiają swoje potrzeby na plaży a turysta póżniej na nim leży. Plusy . Obsługa hotelowa super z wyjątkiem jednego pana z recepcji który załatwi niby lepszy pokój za dodatkową opłatą <kasę wziął a pokój został ten sam> .Jedzenie bardzo dobre ,animacje też spoko. Ogólnie. Wyremontować hotel, dbać o czystość ,szkolenia dla recepcji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Tunezja

    Krzysztof, Grzybowo 01.09.2022

    Hotel wymaga remontu. Dwukrotnie zmienialiśmy pokój w ciągu tygodniowego pobytu. Urwany uchwyt na mydło, wyrwana suszarka do włosów, woda cieknąca z sufitu w łazience i przedpokoju. Obsługa starająca się oddalić wszelkie reklamacje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Diar El Andalous

    Stanisław, 05.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Ocena ogólna dobra Kelnerzy przy basenach jak i w holu hotelu nastawieni tylko na napiwki . Pierwszy napój czy drinka przyniosą z uśmiechem , niestety jak nie dostaną napiwku omijają stolik czy leżak z daleka

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Rozczarowanie

    LUKASZ, Nowe Chechło 10.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Korzystamy z większości hoteli 5 gwiazdek , czasami zdarzają się nam 4 gwiazdki jak są nowymi hotelami. Więc na wstępie napiszę że porównanie mam bardzo duże co do jakości i standardu. Przed szczegółowym opisem dodam że cała organizacja , podróż w obie strony bez najmniejszych opóźnień i pod tym względem duży plus. Wracając do hotelu z sieci Iberostar wybraliśmy świadomie hotel który powinien mieć wysoka jakość świadczonych usług. Specjalnie nie wzięliśmy czegoś nieznanego w takim kraju jak Tunezja. Zacznę od pokoju, remontu chyba nie było od nowości ( za wyjątkiem niechlujnego malowania ) więc ze względu że nie jesteśmy przyzwyczajeni do takich warunków postanowiliśmy po pierwszej nocy zamienić pokój. Nie było z tym problemów tylko że kolejne 4 pokoje które zostały nam pokazane nie wyglądały lepiej , a przynajmniej nie na tyle żeby przenosić do nich swoje rzeczy. Głównie brudne firanki, popękane płytki i wiele innych niedociągnięć które były uzupełniane silikonem jako popularna metoda naprawy ( w łazienkach w lobby silikon też służył jako środek naprawczy ) Pokój z widokiem na ogród - zgadza się tylko ciężko nazwać coś ogrodem jak ma fontannę która ostatni raz była używana dobrych kilka lat temu i praktycznie się rozpadła. Dysponuje świetnymi zdjęciami które w 100 procentach odbiegają od zdjęć na stronie przy tej ofercie ( były robione jak hotel był nowy ). Idąc korytarzem plamy na wykładzinach i nieprzyjemny zapach. Sprzątanie było codziennie natomiast Pani odpowiadającą za czystość wyrzucając IQOS z popielniczki robiła to na ogródek 0.5 m od naszego tarasu i tak sobie tam leżały ( mieszkaliśmy na parterze ). Z kids Clubu nie korzystały dzieci ponieważ nie było z czego - takie coś powinno być zamknięte ze względu żeby żadne dziecko nie doznało uszczerbku na zdrowiu . Brak sprawnych zabawek , brud i stare buty w szafce. Zmartwie ludzi którzy lubią dobra kawę , niestety w żadnym barze hotel takiej nie serwuje. Drinki do wyboru do picia dla bardzo zdesperowanych . Wszystko na syropach . Trochę lepiej jak ktoś lubi whisky - można dopłacić . Jedzenie - duży wybór i na tym się kończą plus, chyba że jest się pasjonatem barana lub kozy i twardego mięsa wołowego to wtedy istny raj. Jedzenie bez smaku a owoce morza robione w najgorszy możliwy sposób - też bez smaku. To odnośnie obiadów i kolacji . Śniadania lepsze i miłe zaskoczenie, kilka rodzajów świeżo wyciskanych soków. Animacje bardzo poprawne i cały zespół się starał. Baseny bez zastrzeżeń otwarte 2 z 3. Brodzik bez wody ogrodzony biało czerwona taśma . Plaża zadbana, czysta. Rezydenci - spotkaliśmy przemiłą Panią i grzecznie poinformowaliśmy że nie jesteśmy zadowoleni z jakości, wyjaśniliśmy dlaczego i usłyszeliśmy że tak jest w Tunezji a na zadane pytanie czy kiedyś widziała pokoje i okolice to stwierdziła że nie i tego nie sprawdzają jako biuro podróży. Kolejną Pania z Rainbow mieliśmy przyjemność spotkać na lotnisku i ku naszemu zaskoczeniu powiedziała że to jest ich jeden z najlepszych hoteli i sieć Iberostar wyróżnia się wysokim standardem. przedstawiliśmy kilka zdjęć żeby uświadomić naszej rozmówczyni że jest w dużym błędzie i warto żeby samodzielnie zweryfikowała i porównała ofertę ze stanem faktycznym to Pani zmieniła zdanie i stwierdziła że w sumie są dużo lepsze hotele w Tunezji. Czyli w 5 min Pani zmieniła zdanie - gratulacje z mojej strony za dostosowanie odpowiedzi do sytuacji Podsumowując hotel zasługuje na dobre 3* Tunezyjskie. Odradzam osobą ceniącym jakość i czystość .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Obsługa hotelu/kierownik i zastepca/ fatalna ,brak profesjonalzmu.

    Marek, -- 17.12.2022 | Termin pobytu: lipiec 2022

    Hotej 5 gwiazdek, to nieporozumienie,maksymalnie 4 Hotel, który wymaga pilnego odnowienia,Zniszczony pokój,elementy pokoju zniszczone i brudne.Droki komunikacyjne brudne i zniszczone,Otoczenie i leżaki basenowe brudne.Kelnerzy przy basenie ,przychodzili raz ,może dwa razy.Mało parasoli i leżaków ,aby mić lezk musiałem wstawać o godzinie 6-7 rano.Animacje to kpina,animatorzy sami występowali ,programu rozrywkowego był żenujący. Sytuacje przy basenie ,były dla nas mało komfortowe.Turyści francuscy ,zajmowali nasze lezki i awanturowali się.Byli na tyle bezczelni i poszli na skargę do kierownictwa hotelu.Panowie rozmawiali po Francusku z turystami z Francji i bez wysłuchania naszych racji, byli do nas delikatnie mówiac niegrzeczni.Zwiedziłem kwał swiata i powiem, że z taką niekompetencją spotakałem się pierwszy raz.Pozytyw to posiłki,róznorodność menu .Miałem wrazenie ,że Polak w tym hotelu to intruz.Nie polecam i jeszcze raz nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem