Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Diar El Andalous

5.4 /6
37 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

PATRYCJA, REDA 26.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Pobyt

Byliśmy w tym roku w czerwcu. Hotel jest piękny i duży. Mieliśmy problem z klimatyzacją , była zgłaszana 5 razy i za każdym razem fachowiec twierdził że jest ok , ale po prostu nie działała. Dopiero dzień przed wyjazdem zaczęła działać po ostatniej wizycie fachowca. Animatorzy są fantastyczni. Zabawiają , zagadują , mają mnóstwo dodatkowych zajęć. Skorzystaliśmy z łucznictwa i aerobiku. Nie narzucają się z prośbą o napiwki. Byliśmy także na wycieczce na Saharze. Tu już było gorzej. Autobus nam się zepsuł z klimatyzacją i przez prawie 2 godz. Jechaliśmy z otwartymi drzwiami , co powodowało wrażenie wpadania ognia do autobusu w pierwszych rzędach od drzwi. Później został nam zamieniony , ale na mniejszy. Zabrakło 2 miejsc , co okazało się problemem . Przewodnik namawiał co postuj kolejne osoby do wymiany autokaru , co uważaliśmy za kiepskie posunięcie. Najgorszy był jednak hotel w którym nocowaliśmy w trakcie tej 2 dniówek wycieczki. Jechaliśmy "od tyłu" więc mieliśmy 3 gwiazdkowy hotel , ale ręczniki były brudne , do wanny nie dało się wejść taki syf. Na balkon nie było sensu wychodzić bo był wywietrznik od klimy i jeszcze większy upał a widok zerowy bo na ulicę.Najlepszy był basen chodź też słabo wyglądał i nie należał do czystych. Niestety za napoje trzeba płacić , i nie można było spokojnie zjeść bo już kelner stał po zapłatę. Wyjazd polecam dlla osób które chcą odpocząć głównie w hotelu. Bo poza nie ma żadnych atrakcji , a kiedy już się wyjdzie na mięso nie można spokojnie przejść bez zaczepienia i zachęcenia do wejścia akurat do tego sklepu.

4.0/6

Milena Magdalena, Gdańsk 23.09.2022

Ciężko jednoznacznie ocenić.

3.0/6

Krzysztof, Grzybowo 01.09.2022

Tunezja

Hotel wymaga remontu. Dwukrotnie zmienialiśmy pokój w ciągu tygodniowego pobytu. Urwany uchwyt na mydło, wyrwana suszarka do włosów, woda cieknąca z sufitu w łazience i przedpokoju. Obsługa starająca się oddalić wszelkie reklamacje.

1.5/6

Marek, -- 17.12.2022
Termin pobytu: lipiec 2022

Obsługa hotelu/kierownik i zastepca/ fatalna ,brak profesjonalzmu.

Hotej 5 gwiazdek, to nieporozumienie,maksymalnie 4 Hotel, który wymaga pilnego odnowienia,Zniszczony pokój,elementy pokoju zniszczone i brudne.Droki komunikacyjne brudne i zniszczone,Otoczenie i leżaki basenowe brudne.Kelnerzy przy basenie ,przychodzili raz ,może dwa razy.Mało parasoli i leżaków ,aby mić lezk musiałem wstawać o godzinie 6-7 rano.Animacje to kpina,animatorzy sami występowali ,programu rozrywkowego był żenujący. Sytuacje przy basenie ,były dla nas mało komfortowe.Turyści francuscy ,zajmowali nasze lezki i awanturowali się.Byli na tyle bezczelni i poszli na skargę do kierownictwa hotelu.Panowie rozmawiali po Francusku z turystami z Francji i bez wysłuchania naszych racji, byli do nas delikatnie mówiac niegrzeczni.Zwiedziłem kwał swiata i powiem, że z taką niekompetencją spotakałem się pierwszy raz.Pozytyw to posiłki,róznorodność menu .Miałem wrazenie ,że Polak w tym hotelu to intruz.Nie polecam i jeszcze raz nie polecam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem