Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Diar El Andalous

5.4 /6
37 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Renata, Chodzież 04.08.2021

Tunezja Susa

Hotel godny polecenia, czysto, wyśmienite i różnorodne menu oraz uprzejma i mila obsługa. Bardzo ładnie zagospodarowany teren oraz plaża przy hotelu.

5.0/6

Marek 14.10.2022

Wakacje Sierpień

Spędziliśmy z moją rodziną pod koniec Sierpnia 2022 - 8 dni . Hotel bardzo czysty prze miła obsługa hotelu kelnerzy barmani spaniali ludzie Jedzeni wyśmienite , wycieczki bardzo dobre , Panowie Przewodnicy wycieczek znający bardzo dobrze język Polski bardzo mili Jedyny minus 1.5 punktów za pokój na parterze zalatywało stęchlizną . Ale proponuję Ten Hotel bo tam jest tak wspaniała obsługą tego hotelu .

4.5/6

Monika Jolanta, WROCŁAW 20.09.2019

IBEROSTAR Diar El Andalous

Hotel sieciowy, godny polecenia, czysty,zadbany ze świetna kuchnia ,obsługa mila , pomocna. Mankament to nieciekawa okolica wokół hotelu i trzeba pilnować aby podczas meldowani się nie otrzymać pokoju na parterze tylko na pietrze (mało światła zapach stęchlizny - wilgoci niezbyt przyjemny), pokój codziennie sprzątany i wymieniane są ręczniki. Hotel idealny dla osób , które chcą odpocząć w ciszy i spokoju ale i również dla rodzin z małymi dziećmi. Wyżywienie znakomite, bardzo bogata oferta i różnorodność , każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

4.0/6

Dominikana grudzień 2020 26.07.2022

lipiec 2022

Hotel stary, częściowo odnowiony, czysty, infrastruktura dobra i zadbana, personel raczej unikający pracy, brak serwisu plażowego kelnerskiego, ręczniki plażowe stare, poszarpane, leżaków brakuje przy większym obłożeniu hotelu (weekendy - hotel zajmowany przez Tunezyjczyków lokalnych); restauracja główna: brakuje naczyń, sztućców, stoliki częstokroć nie nakryte, długi czas oczekiwania na nakrycie, obsługa kelnerska słaba, potrawy świeże, lecz nieurozmaicone, śniadania raczej kontynentalne plus jajecznica w proszku, bardzo dobre wypieki, ciasta, świeże owoce, ale z niewielkim wyborem, restauracja lunchowa: podobnie, restauracje tematyczne: tunezyjska- smaczna, ładnie podawane potrawy, genialna obsługa kelnerska (Pan), włoska: doskonałe potrawy, ponownie świetna obsługa kelnerska (Pan); sprzątanie pokoi słabe, często brak ręczników świeżych kąpielowych (wyłącznie małe ręczniki), pokoje wysłużone, sejfy stare, nie działające, otwieranie drzwi balkonowych (parter niski) albo nie działające w ogóle albo nie zamykające się, wygodne, dobrej jakości materace, brak uzupełniania lodówki choćby o wodę mineralną; atrakcje w ciągu dnia i na dobrym poziomie, rezydentka Rainbow nie mająca pojęcia o tym hotelu: przed wycieczką zapewniała, że śniadanie zaczyna się w restauracji hotelowej głównej o 5.30, podczas gdy do 6.00 nie było możliwości konsumpcji, a wyjazd o 6.10. Dobra organizacja wycieczki SAHARA, świetny przewodnik.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem