5.7/6 (56 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Po byt zaskoczył pozytywnie położenie wspaniałe, wyżywienie również, serwis cudowny, uczynny pomocny Do załatwienia Wieczorny zapach z kanalizacji
4.5/6
Gdyby było to nasz pierwszy 5* Iberostar, bylibyśmy pewnie bardzo zadowoleni, ale mając porównanie do innych (np. na Fuerteventurze), zauważyliśmy kilka rzeczy, które zrobiły na nas gorsze wrażenie. Ale na początek plusy hotelu i wyjazdu: - duży, piękny basen z wieloma miejscami do opalania, leżakami, jacuzzi, kurtynami wodnymi; mniejsze baseny ze zjeżdżalniami w przeciwległej części kompleksu, tak że osoby nad większym basenem mogły odpoczywać z dala od relatywnie większego hałasu i rozgardiaszu - plaża tuż przy hotelu, piękny piasek, leżaki hotelowe (bezpłatne), huśtawki na płyciźnie (fajny pomysł, potencjał na ładne zdjęcia) - przestronny lobby bar z wieloma kanapami, fotelami i stolikami - szeroka oferta aktywności dla dzieci (nie korzystaliśmy, ale widzieliśmy) - możliwość spróbowania różnorodnych potraw tunezyjskich - bezproblemowe przedłużenie doby hotelowej w dniu wyjazdu, zyskaliśmy prawie cały dzień wypoczynku - musieliśmy skorzystać z ubezpieczenia i umówić wizytę lekarza dla dziecka - sprawnie zorganizowana, lekarz kompetentny, sympatyczny i bardzo dobrze mówił po angielsku - w czasie transferu z oraz na lotnisko oraz w czasie wycieczek bardzo czyste i dobrze klimatyzowane autokary Minusy: - obsługa sympatyczna i nastawiona na pomoc, ale np. sprzątanie pokoju trochę chaotyczne i nieprzewidywalne: kto inny sprząta, kto inny przynosi ręczniki, kto inny uzupełnia minibar i wodę. Kilka razy musieliśmy przypominać się w kwestii ręczników albo wymiany wadliwego ekspresu do kawy - pokój miał być „premium”, za taki zapłaciliśmy, i faktycznie był duży i jasny, z widokiem na morze, ale między nami a morzem rozciągał się brzydki blaszany dach, który bardzo psuł ogólne wrażenie. Technicznie rzecz biorąc hotel zapewnił pokój z widokiem na morze, ale niesmak pozostał. - obsługa słabo mówi po angielsku, właściwie tylko z osobami w recepcji i niektórymi kelnerami można było bez problemu się porozumieć. W barach i innych miejscach (np sklepik) marnie. - ograniczona oferta alkoholi (niewiele markowych) i drinków, a te które były, nie zachwycały. - wieczorne animacje/koncerty na scenie koło hotelu na pewno super dla zainteresowanych, ale cała reszta miała łupanie za oknem do 23 i póżniej - obiad w czasie całodniowej wycieczki do Tunisu to jakiś żart, wydzielone porcje (np 1 kotlet na osobę) w dusznej, nieklimatyzowanej stołówce z brudną toaletą bez światła w kabinach W ogólnym rozrachunku wypoczynek był udany, minusy nie sprawiły, że wyjechaliśmy niezadowoleni, ale drugi raz raczej tu nie wrócimy.
4.5/6
Wakacje w połowie września . Hotel robi dobre wrażenie lobby bardzo ładne , pokoje już mniej . Miałam wrażenie że drzwi do pokoju , meble były już gdzieś używane - są zużyte , łóżko wygodne , pokój z bezpośrednim wyjściem na trawnik . Z powodu łazienki ( woda stojąca pod prysznicem ) musieliśmy zmienić pokój - nie było z tym problemu . Lodówka w pokoju działa ale nie chłodzi :) Bliskość lotniska jest uciążliwa - głośno . Obsluga jest bardzo miła i uczynna . Kuchnia urozmaicona , dania bardzo dobre. Restauracji tematycznych nie polecam - nie wybiera się z karty ale dostaje gotowy zestaw dań . Internet najlepszy w lobby , im dalej od niego tym gorzej . Ogólnie Tunezja to kraj biedny i zaśmiecony ( śmieci wszędzie poza atrakcjami dla turystów ) . Samochodu lepiej nie wypożyczać więc zwiedzanie tylko poprzez zorganizowane wycieczki lub taksówka - to polecam :)
3.5/6
hotelem jestem rozczarowana ,a dokładniej plażą, naczytałam tu się świetnych opinii i dlatego wybrałam ten hotel . Plaża była brudna , dużo plastikowych nakrętek , połówki pomarańczy, dużo plastikowych śmieci . Obiady i kolacje bardzo podobne , wybór nie za duży. Jeśli ktoś nie był w Turcji w 5 gwiazdkowych hotelach i na all inclusive ultra to może tu jechać. W restauracji na sniadaniach albo obiedzie podawali kubeczki albo papierowe albo plastikowe. Hotel 5 gwiazdkowy raczej nie powinien tak robić! Obsługa miła. Animacje mało atrakcyjne