5.2/6 (323 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.5/6
Hotel z zewnątrz robi wrażenie, zwłaszcza recepcja i hol jednak im dalej tym gorzej. Mahdia Palace najlepsze lata ma już za sobą. Hotel stary, w korytarzach zakurzone dywany. Najpierw dostałam pokój na poziomie - 2 który był kompletnie nie do przyjęcia, w drodze na dół na dywanach w korytarzu leżały brudne, mokre szmaty. Sam pokój to jeden bród, smród i pleśń. Pan sprzątający poziom - 2 zamiast sprzątać słuchał muzyki na głos z telefonu i palił papierosy. Po interwencji w recepcji oraz u Pani Rezydent pokój zmieniono na drugi dzień. Na plus jedzenie, zwłaszcza obiady i kolacje, basen oraz piękna plaża, jedyny minus to miejscowi którzy nie dają nią spokojnie przejść bez próby sprzedania czegoś, bardzo nachalni ale taki już urok tego kraju chyba. Jeśli chodzi o obsługę to raczej byli bardzo mili choć po niektórych kelnerach już widać było zmęczenie. Tunezja mnie nie urzekła, nie jest to to czego się spodziewałam.
2.0/6
Tak sobie, kelnerzy tylko za napiwki. Jedzenie porażka. Tyle tylko że hotel czysty, pokoje spoko w jednym pokoju niedziałająca lodówka.plaza ładna ale brudna nikt nie sprząta. Leżaki o 5.00 już pozajmowane
0.5/6
drugi i ostatni raz korzystam z rainbow. byliśmy w Tunezji małżonka uległa wypadkowi gdzie przeszła kilkugodzinną operacje w tunezyjskim szpitalu. kontakt między nami a rezydentką oraz firmą ubezpieczeniową był ograniczony do minimum. zostaliśmy tam sami . musieliśmy radzić sobie sami w tak trudnej sytuacji. za operację pomimo ubezpieczenia zapłaciliśmy za wszystko z własnej kieszeni. mam nadzieję że firma rainbow dołączy do firm które ogłosiły bankructwo.