Opinie o Mahdia Palace

5.2/6 (323 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
323 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Średnio.

    Hotel z zewnątrz robi wrażenie, zwłaszcza recepcja i hol jednak im dalej tym gorzej. Mahdia Palace najlepsze lata ma już za sobą. Hotel stary, w korytarzach zakurzone dywany. Najpierw dostałam pokój na poziomie - 2 który był kompletnie nie do przyjęcia, w drodze na dół na dywanach w korytarzu leżały brudne, mokre szmaty. Sam pokój to jeden bród, smród i pleśń. Pan sprzątający poziom - 2 zamiast sprzątać słuchał muzyki na głos z telefonu i palił papierosy. Po interwencji w recepcji oraz u Pani Rezydent pokój zmieniono na drugi dzień. Na plus jedzenie, zwłaszcza obiady i kolacje, basen oraz piękna plaża, jedyny minus to miejscowi którzy nie dają nią spokojnie przejść bez próby sprzedania czegoś, bardzo nachalni ale taki już urok tego kraju chyba. Jeśli chodzi o obsługę to raczej byli bardzo mili choć po niektórych kelnerach już widać było zmęczenie. Tunezja mnie nie urzekła, nie jest to to czego się spodziewałam.

    Magdalena, Kraków - 18.10.2022  | Termin pobytu: wrzesień 2022

    21/27 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Szału brak

    Tak sobie, kelnerzy tylko za napiwki. Jedzenie porażka. Tyle tylko że hotel czysty, pokoje spoko w jednym pokoju niedziałająca lodówka.plaza ładna ale brudna nikt nie sprząta. Leżaki o 5.00 już pozajmowane

    Kowalska - 09.09.2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    nigdy więcej rainbow

    drugi i ostatni raz korzystam z rainbow. byliśmy w Tunezji małżonka uległa wypadkowi gdzie przeszła kilkugodzinną operacje w tunezyjskim szpitalu. kontakt między nami a rezydentką oraz firmą ubezpieczeniową był ograniczony do minimum. zostaliśmy tam sami . musieliśmy radzić sobie sami w tak trudnej sytuacji. za operację pomimo ubezpieczenia zapłaciliśmy za wszystko z własnej kieszeni. mam nadzieję że firma rainbow dołączy do firm które ogłosiły bankructwo.

    KRZYSZTOF, LODZ - 29.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem