5.2/6 (323 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
W czasie naszego pobytu była zatkana umywalka, nie działały przez 3 dni telewizory, w pokojach było ciężko z wifi, klimatyzacja kapała woda podczas czyszczenie wyleciała czarna maź, po czyszczenie woda nadal kapała w wyniku obaw o zdrowie nie używaliśmy jej wcale. Powrót samolotem z biura raibow to podróż jak w lodówce gdzie załogo stwierdziła że nic nie da się zrobić. Biuro od tygodnia nie odpowiada na reklamację. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego biura.
2.5/6
Hotel z całą pewnością nie zasługuje na 5* - raczej 3. Hoć hol i obszar wokół hotelu jest dość zadbany to same pokoje mają już lata swojej świetności daleko za sobą. Poza tym Polacy lokowani są na parterze (poziom -2), gdzie standard nieco odbiega od tych zlokalizowanych na wyższych piętrach - duszący zapach, brak wykładziny w pokoju (płytki), zamiast normalnej pościeli przykurzone koce i prześcieradła. Osobiście nie oczekiwałem luksusów ale czystości i schludnosci dlatego wybrałem 5* i po przekroczeniu progu hotelu takie odczucie miałem jednak po zjechaniu na poziom -2 i wejściu do pokoju rzeczywiśtość okazała się wyraźnie inna. W restauracji brakuje wentylacji - po wizycie ubranie przesiąka zapachem jedzenia; i jest stanowczo za mała - tłum turystów w godzinach szczytu. Plus to na pewno plaża - piękna.
2.5/6
Ogólnie hotel jest wspaniały. Uprzejmy personel, pyszne jedzenie, wspaniała plaża i spa. Jednak w moim przypadku udało nam się tam zameldować dopiero drugiego dnia (wcześniej mieszkaliśmy w znacznie gorszych warunkach w innym hotelu + transfer odbywał się na piechotę: zamiast obiecanego autobusu musieliśmy spędzić 1,5 godziny w słońce na werandzie i w końcu pójdziemy sami). Na szczęście hotel „przesiadkowy” był bardzo blisko. Ale zdecydowanie nie tego się spodziewałem.
2.5/6
hallo, moje wrarzenia z wyjazdu i pobyt w hotelu sa malo pozytywne,choc jest wiele problemow,ktore nie powinny sie wydarzyc w niby 5* hotelu...Na pewno plaza..masakra..przez okres prawie dwoch tygodni nie byla sprzatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!..Jedzenie na plus,pracownicy hotelu rowniez na plus,choc przy wymianie z euro na dinary mowili jesli zostana dinary bedzie je mozna zwrocic.klamstwo nawet na lotnisku nie bylo to mozliwe bo kantory byly pozamykane...To jest takie zmuszanie turystow aby wydac je w jednym sklepiku na lotnisku ,gdzie ceny sa nawet 10 razy wieksze..wycieczka..,ktora wykupilismy hmmm..poczatek ok pilot super...a podstawiony autobus ..z popsuta klima....a upal jak cholera.Dopiero gdzies 4o km przed hotelem po usilnych pracach pilota podstawiony zostal autobus..z dobrze pracujaca klimatyzacja..Basen malo sprzatany..(piach w wodzie),choc wokol czysto...Pracownicy na basenie wymuszali Bakszisz..oplate za szybkie przyniesienie materacy..!!!!!!!!!!Restauracje i hotel ..nie pracujaca klimatyzacja...nawet jednego dnia nie byly wlaczane...masakra jesli hotel chce miec 5*...moja opinia to hotel 3*..napewno cena za pobyt zbyt duza..mysle,ze Rainbow jakos mi to z rekompensuje..To nie tylko moja opina,ale wielu innych turystow w tym hotelu