Kategoria lokalna 5
3.0/6
Hotel oceniam na 4, pokoje na 1. Lobby, stołówka, baseny jak na zdjęciach poglądowych ale widać że obiektu ma już swoje lata. Jedzenie standardowo hotelowe, bez szału. Przy dużym obłożeniu mało leżaków żeby móc położyć się przy basenie. Polaki biedaki mają osobne skrzydło z pokojami które powinny już dawno być wyremontowane no i były brudne. Jak chcieliśmy zamiany pokoju to tylko na takie same warunki w tym samym skrzydle czyli zmiana żadna.. Niemcy lokowani gdzie indziej w o wiele lepszym standardzie bo byliśmy się przejść i zobaczyć cały obiekt. Obsługa/kelnerzy/barmani tak samo latają tylko za niemcami po napiwki. Polaczki o wszytko muszą się prosić. Rainbow zmieniło nam przed wylotem hotel i trafiliśmy do tego. Ja osobiście bym do niego nie wróciła ze względu na tragiczne warunki w pokoju czyli pełno kurzu, piachu na dywanie, w łazience grzyb i pełno włosów, ręczniki z dziurami, suszarka wypadająca ze ściany, deska od kibelka wyrwana, połamany wąż od prysznica ledwo lejący wodę, brak kołdry tylko koc i prześcieradło, mocno zużyte meble. Animacji nie było wogole bo niby jeszcze przed sezonem, ale to nam akurat nie przeszkadzało a nawet było na plus. Rezydentka niby miła, ale nie chciała udzielić informacji jak gdzieś dojechać na własną rękę żeby pozwiedzać okolice. Myślę że jest sporo lepszych obiektów w okolicy.
Oliwia - 05.05.2024
1/1 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Spędziliśmy z chłopakiem tydzień w hotelu Mahdia Palace. Wyjazd uważam za naprawdę udany, nie jesteśmy ludźmi mega wymagającymi tym bardziej, że nie był to mega budżetowy urlop, raczej na taką normalną, Polską kieszeń :) Hotel miał swoje plusy i małe minusy: - Jedzenie na plus, spory wybór, należe do grupy niejadków, która nie wyrosła z dziecięcego wybrzydzania, ale zawsze jakieś proste danie dla mnie się znalazło :) niektóre dania słabo przyprawione albo mocno pikantne - Pokoje duże i fajnie urządzone, mega wygodne łóżka i bardzo przyjemna pościel. Jedyny mały minus to baardzo mało kontaktów z prądem, brak kontaktu przy łózku. No i włączniki świateł tak dziwnie rozmieszczone, że ciężko było się połapać ktory zapala jakie światło - Wifi na terenie hotelu słabe, w pokoju działało tylko przy drzwiach wyjściowych, na basenie nie działało. W okolicach recepcji działało super - Okolica dookoła hotelu: tyle sie naczytałam opinii, że nie ma gdzie iść, pójść, pospacerować itd. Zupełnie sie z tym nie zgadzam, jest sporo sklepików z ciekawymi rzeczami, jest restauracja na przeciwko hotelu, dużo uliczek dookoła, naprawdę moim zdaniem patrząc na inne hotele które mijaliśmy mając transfer z lotniska - nasz hotel miał najlepszą okolicę poza hotelem, naprawdę było gdzie pospacerować - Obsługa hotelu zawsze miła i uśmiechnięta, zdarzały się wyjątki ale to były jednostki. Animatorzy non stop dbali o to żeby nie było nudy, non stop jakieś areobiki, zumby, gra w pilkę.. no super się starali - Z atrakcji poza hotelem zdecydowaliśmy się na lot paralotnią, który też bardzo polecamy, super wrażenia - Czytałam opinie, że dużo starszych ludzi, że hotel to sanatorium itd - też się z tym nie zgadzam, co prawda faktycznie dużo starszych ludzi ale muzyka na basenie bardziej puszczana pod "młodych", muzyka zróżnicowana, nawet Polskie utwory leciały.. nie jest to hotel nastawiony typowo na starszych ludzi, my jesteśmy koło 30-stki i bawiliśmy się super :) - Plaża piękna! - Leżaki standardowo trzeba rezerwować z samego rana ale taki chyba już urok sezonu wakacyjnego
Donata, Wałbrzych - 16.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
5/5 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel Mahdia Palace lata świetności ma już za sobą. na pierwszy rzut oka wszystko pięknie, ale gdy opadnie pierwsze zauroczenie oczom gości ukazuje się następujący obraz: wykładzina w pokojach lepiąca się z brudu, ciśnienie wody pod prysznicem zerowe, ręczniki szare, stare, zardzewiałe lodówki, przedpotopowe suszarki do włosów, zerwane firanki (oceniam tylko mój pokój, podobno standard), klimatyzacja działa bez zastrzeżeń. Osoby sprzątające ograniczały się do ścielenia łóżek. Jak tłumaczył mi manager hotelu formuła 5 gwiazdek to oprawa muzyczna smutnego pana przygrywającego zawsze te same smętne kawałki, a goście hotelowi są na 3 gwiazdki i nie zasługują na taki hotel, bo brudzą. W hotelowej restauracji notoryczny brak talerzy, pomimo podzielenia posiłków na dwie tury, a obsługa przygotowuje posiłki dopiero, gdy goście wchodzą, więc trzeba się przygotować na kolejki. W hotelu jest jedna restauracja w ramach all inclusive, pozostałe płatne, nawet tunezyjska herbata wymaga zapłacenia 6 dinarów. Snack bar to lodówka przy basenie z kilkoma kawałkami pizzy i starymi ciasteczkami. Rozrywki wieczorne odbyły się dopiero po naszej interwencji. To co zasługuje na pochwałę to plaża i personel, który bardzo się stara, ale czy to wystarczy?
Dorota, --- - 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
2/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Witam, Tunezja po raz pierwszy i na chwilę obecną ostatni. Hotel czysty, poza hotelem totalnie inny świat ( brud, syf). Niezły basen z dużą ilością lokalnych turystów. Braki leżaków na basenie, które były rezerwowane wieczorem. Nikt nad tym nie panował. Jedzenie słabe, monotonne. Kolejki w restauracji w oczekiwaniu na stoliki, sztućce, szklanki. Bar snack bar nie działał, deklarowany bar na plaży nie działał. Drinki w ofercie all inculisives nie do wypicia. Dostępna woda pitna bez żadnych ograniczeń. Animacje dzień w dzień identyczne (włącznie z muzyką). Głośna muzyka na basenia nie pozwalająca na normalna rozmowę. Reasumując: byłem, widziałem, nie polecam.
Robert, --- - 05.09.2022
9/9 uznało opinię za pomocną